![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 22 Регистрация: 28-January 11 Пользователь №: 26493 ![]() |
Добрый день , Мы ФОП , на едином налоге второй группы. Пришли с внеплановой проверкой с управления по вопросам защиты прав потербителя. Основанием говорят явлется - жалоба, при том полученная по горячей телефонной линии ,я так понял по этой http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/a...at_id=244209257, при разъяснии в офисе управления, пояснили что это нормальная практика, при том юрист пытался сослаться на Закон" Об обращения граждан".
Т.е. я так понимаю скарга устная. Може кто занет Действует ли норма закона ныне "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності Президент України; Указ від 23.07.1998 № 817/98 10. Установити, що державні органи у справах захисту прав споживачів здійснюють позапланову перевірку діяльності суб'єктів підприємницької діяльності виключно на підставі отриманих від споживачів скарг про порушення такими суб'єктами вимог законодавства про захист прав споживачів. Скарга споживача повинна подаватися в письмовому вигляді і містити відомості про його прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, серію і номер паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, а також дані про товар, при продажу якого були порушені права споживача. Органи у справах захисту прав споживачів не мають права розголошувати зазначені відомості про споживача, який подав скаргу. Проверку уже начали , но на будущее может пригодится. И чтоб другие были в курсе , как можно сделать сейчас жалобу ![]() Еще интерсен момент, что направление на проверку было частично заполенно в месте торговли, т.к. инспектора не знали к кому идут, а знали только название магазина. Т.е. вписали ФИО в заранее готовый бланк с печатью и подписью. Всё это было записано на видео, т.к. ведется видео наблюдение. Интерсно как они делают приказы на проверку ?? Задним числом чтоли вписыывают ФИО? Подскажите пожалуйста что еще должны предъвить проверяющие, согласно ст. 6. п. 3 , "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності Верховна Рада України; Закон від 05.04.2007 № 877-V." " 3. Суб'єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення позапланового заходу з наданням йому копії відповідного документа. " Что является "пидставою"?? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
Добрый день , Мы ФОП , на едином налоге второй группы. Пришли с внеплановой проверкой с управления по вопросам защиты прав потербителя. Основанием говорят явлется - жалоба, при том полученная по горячей телефонной линии ,я так понял по этой http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/a...at_id=244209257, при разъяснии в офисе управления, пояснили что это нормальная практика, при том юрист пытался сослаться на Закон" Об обращения граждан". Т.е. я так понимаю скарга устная. Може кто занет Действует ли норма закона ныне "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності Президент України; Указ від 23.07.1998 № 817/98 10. Установити, що державні органи у справах захисту прав споживачів здійснюють позапланову перевірку діяльності суб'єктів підприємницької діяльності виключно на підставі отриманих від споживачів скарг про порушення такими суб'єктами вимог законодавства про захист прав споживачів. Скарга споживача повинна подаватися в письмовому вигляді і містити відомості про його прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, серію і номер паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, а також дані про товар, при продажу якого були порушені права споживача. Органи у справах захисту прав споживачів не мають права розголошувати зазначені відомості про споживача, який подав скаргу. Проверку уже начали , но на будущее может пригодится. И чтоб другие были в курсе , как можно сделать сейчас жалобу ![]() Еще интерсен момент, что направление на проверку было частично заполенно в месте торговли, т.к. инспектора не знали к кому идут, а знали только название магазина. Т.е. вписали ФИО в заранее готовый бланк с печатью и подписью. Всё это было записано на видео, т.к. ведется видео наблюдение. Интерсно как они делают приказы на проверку ?? Задним числом чтоли вписыывают ФИО? Подскажите пожалуйста что еще должны предъвить проверяющие, согласно ст. 6. п. 3 , "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності Верховна Рада України; Закон від 05.04.2007 № 877-V." " 3. Суб'єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення позапланового заходу з наданням йому копії відповідного документа. " Что является "пидставою"?? ![]() Пидставою является направление на проверку с печатью и подписью нач. или зам. нач.управления,а вам должны были вручить его копию,а не заполнять при вас,если все так как вы пишете,то вам надо было изначально не допускать их до проверки(написать письменно причины недопуска на имя нач. управ.),проверить удостоверения,сделать запись в журнале проверок.ЗУ № 817 действующий http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/817/98 7. Рекомендувати підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності ведення журналів відвідання їх та їх структурних підрозділів представниками контролюючих органів з обов'язковим зазначенням у цих журналах строків та мети відвідання, посади і прізвища представника, який обов'язково ставить свій підпис у цьому журналі. Відмова представника контролюючого органу від підпису в журналі є підставою для недопущення його до проведення перевірки. Про факт цієї відмови суб'єкт підприємницької діяльності повідомляє письмово у триденний строк контролюючому органу, в якому працює такий представник. Форма та порядок ведення журналу встановлюються Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва. Теперь,если они написали акт,внимательно изучите ст .23.Закона Про захист прав спроживачив и обясните нач.управл(он приним.решение о штрафе),что ведение книги доходов и ведение облику доходов и вытрат,это совершенно разные понятия,и кроме штрафа в 170 гр. вам ничего не грозит(что бы на вас не вешали партии товаров,накладные ит.д. ит.п.) |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 22 Регистрация: 28-January 11 Пользователь №: 26493 ![]() |
Пидставою является направление на проверку с печатью и подписью нач. или зам. нач.управления,а вам должны были вручить его копию,а не заполнять при вас,если все так как вы пишете,то вам надо было изначально не допускать их до проверки(написать письменно причины недопуска на имя нач. управ.),проверить удостоверения,сделать запись в журнале проверок.ЗУ № 817 действующий http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/817/98 7. Рекомендувати підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності ведення журналів відвідання їх та їх структурних підрозділів представниками контролюючих органів з обов'язковим зазначенням у цих журналах строків та мети відвідання, посади і прізвища представника, який обов'язково ставить свій підпис у цьому журналі. Відмова представника контролюючого органу від підпису в журналі є підставою для недопущення його до проведення перевірки. Про факт цієї відмови суб'єкт підприємницької діяльності повідомляє письмово у триденний строк контролюючому органу, в якому працює такий представник. Форма та порядок ведення журналу встановлюються Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва. Теперь,если они написали акт,внимательно изучите ст .23.Закона Про захист прав спроживачив и обясните нач.управл(он приним.решение о штрафе),что ведение книги доходов и ведение облику доходов и вытрат,это совершенно разные понятия,и кроме штрафа в 170 гр. вам ничего не грозит(что бы на вас не вешали партии товаров,накладные ит.д. ит.п.) Surprise, спасибо за быстрый ответ, Т.е. моя логика была верна? Подача устной скарги (по какой либо телеф. линии) для проверки в данном случае не имеет силы и она должна оформляться только письменно, в соостветсвии со всеми требованиями Госпотребстандарта и ЗУ 817 ? Запись в книгу проверок сделали и акт уже написали, не видел правда его , потмоу что лично не присутствоал. Вроде написали как обычно в таких случаях что мол "информация для потребителей не полная о товаре" - этот пункт практически невозможно выполнить, Ну сертификаты портебовали и высновкы сан эпидим. на товары и составили акт (табличка по остатку на проверяемый товар) Кстати как правильно поступить, в случае если кроме админ. штрафа будут хотеть начислить штраф по какому либо пункту из Закона "про права споживача" (как вы писали накладные, пратии, остатки и т.д.) а накладных на товар нет. И как объяснить в управлении что "что ведение книги доходов и ведение облику доходов и вытрат,это совершенно разные понятия" на что сослаться? Посоветуйте алгоритм действий , если устный разговор с испектором и начальником управления по этому поводу не "будет услышан"? Сообщение отредактировал danil - 24.04.2012, 20:32 |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
Surprise, спасибо за быстрый ответ, Т.е. моя логика была верна? Подача устной скарги (по какой либо телеф. линии) для проверки в данном случае не имеет силы и она должна оформляться только письменно, в соостветсвии со всеми требованиями Госпотребстандарта и ЗУ 817 ? Запись в книгу проверок сделали и акт уже написали, не видел правда его , потмоу что лично не присутствоал. Вроде написали как обычно в таких случаях что мол "информация для потребителей не полная о товаре" - этот пункт практически невозможно выполнить, Ну сертификаты портебовали и высновкы сан эпидим. на товары и составили акт (табличка по остатку на проверяемый товар) Кстати как правильно поступить, в случае если кроме админ. штрафа будут хотеть начислить штраф по какому либо пункту из Закона "про права споживача" (как вы писали накладные, пратии, остатки и т.д.) а накладных на товар нет. И как объяснить в управлении что "что ведение книги доходов и ведение облику доходов и вытрат,это совершенно разные понятия" на что сослаться? Посоветуйте алгоритм действий , если устный разговор с испектором и начальником управления по этому поводу не "будет услышан"? По сертификатом обьясните,что не можите торговать не сертифицированным товаром,т.к. в ЗУ Про захист прав споживачів http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 прописано,что товар попадает на мытну територию Украины только сертифициронанный(см закон),информацию на товар надает продавец - консультант(см Правила торговли) в устной форме,по накладным см. письмо МФ http://profiwins.com.ua/ru/letters-and-ord.../2801-2902.html (вам накладные не нужны),в этом же письме говориться что в книге доходов записываете только доход за день,а приходные документы вам не нужны,т.к. вы не ведете расходов и вообще ваши доходы не подлежат оподаткованию (см. НКУ главу О спрощенке - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4014-17 )После акта будет ришенне, либо постанова о наложении штраф.санкций,на основании ст.23 ЗУ Про захист прав споживачів Стаття 23. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів 3) реалізацію продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, але у документах, згідно з якими її передано на реалізацію, відсутні реєстраційні номери сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності та/або декларації про відповідність, якщо це встановлено технічним регламентом з підтвердження відповідності на відповідний вид продукції, - у розмірі п'ятдесяти відсотків вартості одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а у разі, коли відповідно до закону суб'єкт господарської діяльності не веде обов'язковий облік доходів і витрат, - у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; Так к вам относится только то ,что выделенно,а это 170 гр.и выписывать тысячные штрафы пусть даже не думают,иначе вы будите жаловаться в прокуратуру,никаких судов,на них это не действует,главное что бы они поняли,что вы разобрались и нагрузить вас не получится. P,S.Сами прочитайте и им покажите Порядок ведення книги обліку доходів платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість = http://www.sta.gov.ua/control/uk/publish/a...mp;showHidden=1 там нет ни слова про ведение обовязкого облику и приходных накладных,это их охладит,успокоит. Сообщение отредактировал surprise - 24.04.2012, 21:16 |
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 22 Регистрация: 28-January 11 Пользователь №: 26493 ![]() |
surprise, благодарю за консультацию. п.с. для читающих тему - дело происходит в киеве, что происходит в других местах украины ..можно только гадать .... |
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 22 Регистрация: 28-January 11 Пользователь №: 26493 ![]() |
приенсли акт ссылаются на ст. 16 ЗУ " про захист прав споживачив"
и п. 6 и п. 16. "правил роздрибнои торгивли непродвольчымы товарамы" 19.04.2007 N 104: " 6. Суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити приймання, зберігання і продаж у роздрібній мережі непродовольчих товарів відповідно до вимог законодавства. Непродовольчі товари, продаж яких може завдати шкоди здоров'ю людей, підлягають державній санітарно-епідеміологічній експертизі в установленому законодавством порядку. 16. Здійснюючи продаж непродовольчих товарів вітчизняного та іноземного виробництва, працівники суб'єкта господарювання зобов'язані надати споживачам необхідну, достовірну та своєчасну інформацію про товари в супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також маркуванням чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів товарів, яка має містити: назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; найменування нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати вітчизняні товари; дані про основні властивості товару; відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремих товарів, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами; дані про ціну (тариф), умови та правила придбання товару; дату виготовлення; відомості про умови зберігання; гарантійні зобов'язання виробника (виконавця); правила та умови ефективного і безпечного використання товару; строк придатності (строк служби) товару, відомості про необхідні дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій; найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування. Стосовно товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації, споживачу повинна надаватись інформація про їх сертифікацію. Стосовно товарів, які за певних умов можуть бути небезпечними для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про такі товари і можливі наслідки їх споживання (використання). Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови. " У меня в связи с этим возник вопрос, может ли админ. взыскание происходить по нескольким нормативным актам ?? Т.е. к примеру 170 грн по ЗУ "захист споживачив" и второй по "правилам торговли непрод товарами...." №104? |
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 22 Регистрация: 28-January 11 Пользователь №: 26493 ![]() |
кстати это обслуживается скарга поступившая по линии Службы допомоги киянам "Колл -центр"
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 22nd June 2025 - 14:27 |