![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 14 Регистрация: 25-October 10 Пользователь №: 25070 ![]() |
Доброго времени суток.
Я закрываю единщика в Днепровском р-не г.Киева. В виду того, что в книге №10 графа "расходы" не велась, при составлении Акта проверки налоговики сослались на ст.3 п.12 Закона Украины "Про застосування реєстраторів..." №265/95ВР и пригрозили штрафом согласно ст.20 того же закона. Подала в налоговую ЗАУВАЖЕННЯ, текст прилагаю: "ЗАУВАЖЕННЯ до Акту про результати позапланової виїзної перевірки дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб’єкта підприємницької діяльності-фізичної особи ___________ (ідентифікаційний номер __________) за період з 01.07.2007 р. по 30.06.2010 р. № ___________ від 11 жовтня 2010 року. Щодо порушень, встановлених за результатами перевірки дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб’єктом підприємницької діяльності-фізичної особи ________, проведеної старшим державним податковим ревізором-інспектором ІІ рангу відділу контрольно-перевірочної роботи фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб ДПІ в Дніпровському районі м.Києва Мещеряковою М.В та та головним державним податковим ревізором-інспектором І рангу відділу контрольно-перевірочної роботи фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб ДПІ в Дніпровському районі м.Києва Підстрелою В.П. та викладених в Акті № _____ від 11.10.2010 року., маю наступні зауваження: 1. Перевіркою встановлено неналежне ведення обліку доходів та витрат (неведення графи „Витрати на виробництво продукції” в Книзі обліку доходів та витрат № 17-120/4213 від 24.09.2001 р.), що є порушенням вимог ст.4 Указу Президента про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” від 03.07.1998 р. №727/98 зі змінами та доповненнями. Форма діючої Книги обліку доходів та витрат передбачена додатком № 10 до Інструкцієї про оподаткування доходів фізичних осіб від занять підприємницькою діяльністю, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 21 квітня 1993 року № 12 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 09 червня 1993 року за № 64. При цьому для підприємця, що знаходиться на спрощеній системі оподаткування, обов’язковому заповненню підлягають лише графи «період обліку», «витрати на виробництво продукції», «сума виручки (доходу)», «чистий доход». Та сама інструкція вказує, що витрати мають бути документально підтверджені, а документально непідтверджені витрати не враховуються. За відсутності документально підтверджених витрат, що мало місце в процесі веденні мною підприємницької діяльності (товар купувався на оптовому ринку), ведення графи „витрати на виробництво продукції” унеможливлюється. 2. Також перевіркою встановлено, що в порушення вимог п.12 ст.№ Закону України „Про застосуваня реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.1995 р. за № 265/95-ВР зі змінами та доповненнями, суб’єкт підприємницької діяльності-фізична особа _______ не забезпечила ведення обліку товарних запасів в порядку, встановленому законодавством. Частиною третьою ст.6 Указу Президента про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” від 03.07.1998 р. №727/98 зі змінами та доповненнями визначено, що суб’єкти підприємницької діяльності-фізичні особи - платники єдиного податку мають право не застосовувати електронні контрольно-касові апарати для проведення розрахунків зі споживачами. В свою чергу, преамбулою Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі — Закон) встановлено, що цей Закон визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Згідно з статтею 6 Закону облік товарних запасів фізичною особою — суб’єктом підприємницької діяльності ведеться у порядку, визначеному чинним законодавством, а юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) — у порядку, визначеному відповідним національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку. Облік ведеться з урахуванням особливостей, встановлених для суб’єктів малого підприємництва. Обов’язок із ведення обліку товарних запасів не застосовується до осіб, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку придбаних або проданих товарів. При цьому, відповідно до пункту 6 статті 9 вказаного Закону реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при продажу товарів (наданні послуг) суб’єктами підприємницької діяльності-фізичними особами, оподаткування доходів яких здійснюється відповідно до законодавства з питань оподаткування суб’єктів малого підприємництва (в тому числі шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку), якщо такі суб’єкти не здійснюють продаж підакцизних товарів (крім пива на розлив), за умови ведення такими особам книг обліку доходів і витрат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за поданням державного органу, уповноваженого провадити державну регуляторну політику Пунктом 8 Порядку видачі Свідоцтва про сплату єдиного податку, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 29 жовтня 1999 року № 599, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 листопада 1999 року за № 752/4045, встановлено, що для визначення результатів власної підприємницької діяльності на підставі хронологічного відображення здійснених господарських і фінансових операцій платник єдиного податку веде Книгу обліку доходів і витрат згідно із додатком № 10 до Інструкції про прибутковий податок з громадян, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 21 квітня 1993 року № 12 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 09 червня 1993 року за № 64. При цьому обов’язковому заповненню підлягають лише графи «період обліку», «витрати на виробництво продукції», «сума виручки (доходу)», «чистий доход». Форма Книги обліку доходів і витрат затверджена вищевказаним наказом не передбачає ведення обліку товарних запасів. Отже, виявлене перевіркою „не забезпечене мною ведення обліку товарних запасів, у порядку, встановленому законодавством” не можна вважати чинним. Прошу врахувати дані зауваження при прийнятті Рішення щодо результатів перевірки моєї підприємницької діяльності." Сегодня на руки получили само РІШЕННЯ про застосування штрафних санкцій. "На підставі перевірки ... встановлено порушення ст.3 п.12 Закону Україні "Про застосування реєстраторів озрахункових операцій..." №265/95ВР, а именно: "Стаття 3. Суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: 12) вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг); ( Пункт 12 статті 3 в редакції Закону N 2156-III ( 2156-14 ) від 21.12.2000 - набуває чинності з 01.01.2001 )" и согласно ст.20 вішеуказанного Закона с предпринимателя в 10-ти дневный срок намерені взыскать... вы сидите, я надеюсь? ОДИН МИЛЛИОН СЕМЬСОТ ШЕСТЬ ТЫСЯЧ гривен Понятное дело, пишем оскарження в Налоговую инспекцию г.Киева, но они явно отправят в суд. ВОПРОС: посоветуйте, может, стоит ещё куда бы то ни было обратиться? может, у кого-нибудь ещё какие-то мысли по этому поводу есть? Ситуация нелепа до невозможности. Это же ВСЕХ единщиков по данной схеме прижать и доить ещё 3 года можно. В общем: ХЕЛП МИ, ПЛИЗ!!! |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 281 Регистрация: 5-January 09 Из: Харьков Пользователь №: 7501 ![]() |
фразу "покупал на оптовом рынке" лучше не произносить, правильнее - покупал у оптовиков, юр.лиц, но документы не сохранились (не требует законодательство хранить их, если в книге не указали). Иначе будут иметь по поводу НДФЛ 15% и 1ДФ.
Ваш адвокат просто решил раскрутить предпринимателя на денежку. Такие акты налоговая признает ошибочными, после подання соответствующего заперечення (из собств. опыта) - это чисто развод лоха, а вдруг пройдет?! . Сообщение отредактировал IgYa - 01.11.2010, 14:06 |
|
|
![]() ![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 222 Регистрация: 5-October 10 Пользователь №: 24769 ![]() |
фразу "покупал на оптовом рынке" лучше не произносить, правильнее - покупал у оптовиков, юр.лиц, но документы не сохранились (не требует законодательство хранить их, если в книге не указали). Иначе будут иметь по поводу НДФЛ 15% и 1ДФ. Ну а если сказать, что "покупал у оптовиков, юр.лиц, но документы не сохранились", то чем это может грозить? Как налоговая при проверках имеет на эти 15% НДФЛ, только за тот товар (на сумму этого товара) который на данный момент на складе или берут декларации за все года (когда шла торговля таким же товаром, который тоже без документов) и по ним начисляют эти 15%? Сообщение отредактировал Serg-27 - 01.11.2010, 14:24 |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 986 Регистрация: 5-June 09 Пользователь №: 8835 ![]() |
Ну а если сказать, что "покупал у оптовиков, юр.лиц, но документы не сохранились", то чем это может грозить? Как налоговая при проверках имеет на эти 15% НДФЛ, только за тот товар (на сумму этого товара) который на данный момент на складе или берут декларации за все года (когда шла торговля таким же товаром, который тоже без документов) и по ним начисляют эти 15%? Якщо ви б'єте себе в груди, що купували на оптовому ринку 7км чи іншому, де, в основному, працюють підприємці-фізособи, то ви фактично заявляєте, що не подавали 1ДФ. Щоб донарахувати 15%, потрібно доказати факт виплати доходів саме фізичним особам не підприємцям, а це, неможливо. Цікавитись, що і на яку суму зберігається на складах, податківцю законодавство поки не дозволяє. |
|
|
![]() ![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 222 Регистрация: 5-October 10 Пользователь №: 24769 ![]() |
Якщо ви б'єте себе в груди, що купували на оптовому ринку 7км чи іншому, де, в основному, працюють підприємці-фізособи, то ви фактично заявляєте, що не подавали 1ДФ. А если например, ФОП плательщик фиксированного налога без наёмного труда (торговля на рынке), закупает товар на оптовом рынке 7км. Должен ли такой ФОП подавать 1ДФ? И что грозит ему за отсутствие документов на товар и на основании чего? Ведь такой плательщик не обязан вести вообще ни какого учёта не по каким книгам, и всего лишь должен подавать только декларации о доходах один раз в квартал + персонификацию в ПФ один раз в год. Сообщение отредактировал Serg-27 - 01.11.2010, 16:49 |
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 220 Регистрация: 26-July 10 Пользователь №: 24174 ![]() |
То есть налоговая может доначислить 15% НДФЛ только за товар, который непосредственно находится в торговом зале? Люди, кто нибудь может доходчиво объяснить, о каких 15% идет речь?А) Если речь об обязанностях налогового агента, то они имеют смысл только в плане трудовых взаимоотношений, т.е. должен быть трудовой процесс, который вы оплачиваете. Б) Если расценивать этот товар без документов, как ваш доход, то Цитата 6. Суб'єкт малого підприємництва, який сплачує єдиний податок, не є платником таких видів податків і зборів (обов'язкових платежів): ...податку на доходи фізичних осіб (для фізичних осіб - суб'єктів малого підприємництва) -------------------- Получать деньги и отдавать их - это две совершенно разные философские школы!
|
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 37 Регистрация: 28-July 10 Пользователь №: 24190 ![]() |
[quote name='Yuris' date='Nov 1 2010, 04:04 PM' post='61322']
Люди, кто нибудь может доходчиво объяснить, о каких 15% идет речь? А) Если речь об обязанностях налогового агента, то они имеют смысл только в плане трудовых взаимоотношений, т.е. должен быть трудовой процесс, который вы оплачиваете. Б) Если расценивать этот товар без документов, как ваш доход, то Видимо, речь идёт о том, что если вы не указываете в книге доходов и расходов сумму остатка по товарам, и нет у вас подтверждающих документов от поставщика, то этот товар считается благом(доходом) предпринимателя, вследствие чего возникает налог на доход 15%. |
|
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 220 Регистрация: 26-July 10 Пользователь №: 24174 ![]() |
Видимо, речь идёт о том, что если вы не указываете в книге доходов и расходов сумму остатка по товарам, и нет у вас подтверждающих документов от поставщика, то этот товар считается благом(доходом) предпринимателя, вследствие чего возникает налог на доход 15%. Правильно, но только в отношении ФОП на ОСН. А для единщика существует п.6 "Указа...", который пока действует.-------------------- Получать деньги и отдавать их - это две совершенно разные философские школы!
|
|
|
![]() ![]() |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 13th March 2025 - 03:06 |