![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#421
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1176 Регистрация: 17-November 10 Из: Николаев. Пользователь №: 25390 ![]() |
Часть изменений разумна. По мелочам. Но только часть. Зато наблюдаем бурную деятельность за наш счет. ![]() ![]() -------------------- Ми всі всесильні над самими собою, якщо захочемо.
Ти центр свого Всесвіту. Якщо ти зробиш добре собі, то цим зробиш добре всім навколо ! |
|
|
![]()
Сообщение
#422
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 27-August 09 Пользователь №: 10800 ![]() |
Клиентские базы от регистрации никто не освобождал.
Как и подборки информации/резюме от соискателей работы. Если человек только претендует на работу, то это ещё не трудовые отношения. Так что, получается, и такие базы надо регистрировать. Потому что жалобщики, обиженные, что их не взяли на работу, обязательно появятся, наш народ на многое способен. А жалоба - это по закону сигнал к проверке. Вот так. |
|
|
![]()
Сообщение
#423
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 27-August 09 Пользователь №: 10800 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#424
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1117 Регистрация: 12-October 10 Пользователь №: 24842 ![]() |
Цитата 19 січня 2012 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності» від 22 грудня 2011 року № 4220-VІ. Цей Закон спрямований на посилення відповідальності суб’єктів будівельного ринку. Він став логічним продовженням еволюційних процесів у містобудуванні, які розпочав Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності». Так, якщо цей документ разом зі значним спрощенням системи погодження проектної документації та отримання дозвільних документів на будівельні роботи передбачав персональну відповідальність проектувальника, будівельника і замовника за порушення у сфері містобудування, то Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності» закріпив і конкретизував штрафні санкції за порушення. Цим Законом України внесено зміни до: - Кодексу України про адміністративні правопорушення; - Господарського кодексу України; - Закону України «Про основи містобудування»; - Закону України «Про архітектурну діяльність» та деяких інших законів, а також викладено у новій редакції Закон України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності». Зокрема, Законом України від 22.12.2011 р. № 4220-VI передбачено збільшення розмірів штрафних санкцій за правопорушення у сфері містобудування: - Виконання будівельних робіт без повідомлення про початок виконання зазначених робіт, а також наведення недостовірних даних у такому повідомленні тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот п'ятдесяти до трьохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Виконання будівельних робіт без дозволу на їх виконання тягне за собою накладення штрафу від шестисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Експлуатація об'єктів будівництва, які не прийняті в експлуатацію, а також наведення недостовірних даних у декларації про готовність об'єкта до експлуатації, вчинені щодо об'єктів I категорії складності тягнуть за собою накладення штрафу від трьохсот п'ятдесяти до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/208/94-%D0%B2%D1%80 Цитата — Прокоментуйте, будь ласка, витяг із Закону: «Пункт 2 частини другої статті 2 Закону України “Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” (208/94-ВР) у частині притягнення до відповідальності за правопорушення щодо будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків I та II категорій складності, закінченого у період з 5 серпня 1992 року до 31 грудня 2009 року без дозволу на виконання будівельних робіт, втрачає чинність з 1 січня 2013 року». — Це означає, що в цьому році для такої категорії забудівників ще діють старі штрафи – до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян ( один мінімум – 17 грн.). З першого січня 2013 року вони значно зростуть: замість неоподатковуваних мінімумів доходів громадян штрафи нараховуватимуть у розмірах мінімальних зарплат. Одна мінімальна зарплата становить 1073 гривні. http://gk.if.ua/2012/03/17/5359/ Теперь я даже не знаю что сказать..... Купили ещё в 2009 году кусрк старой разваленой фермы. Думали помаленьку ремонтировать и там же работать. Денежку подзаработать и оформлять... А теперь штраф за это 100 тыс!!!! грн!!!!! Так та ферма столько не стоит вся!!! П...ц, просто нет слов от их "пакращень"!...... -------------------- «Я вся такая внезапная, такая противоречивая…» (с)
"Поверьте, я - воплощение доброты, просто на метле быстрее." (с) "Боже, какая я старая, я еще помню порядочных людей" (с) |
|
|
![]()
Сообщение
#425
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/208/94-%D0%B2%D1%80 http://gk.if.ua/2012/03/17/5359/ Теперь я даже не знаю что сказать..... Купили ещё в 2009 году кусрк старой разваленой фермы. Думали помаленьку ремонтировать и там же работать. Денежку подзаработать и оформлять... А теперь штраф за это 100 тыс!!!! грн!!!!! Так та ферма столько не стоит вся!!! П...ц, просто нет слов от их "пакращень"!...... Я не понял,почему Вы так волнуетесь,этот закон для тех,кто официально занимается строительством.Вы же купили ферму как физ лицо,а не как физ.лицо-придприемец,занимающийся строительством(имеющей на это лицензию)По вашей ссылке Стаття 1. Загальні положення 1. Правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб'єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами. Или у вас есть такой вид деятельности в свидетельстве???(строительство) Сообщение отредактировал surprise - 10.11.2012, 15:51 |
|
|
![]()
Сообщение
#426
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1117 Регистрация: 12-October 10 Пользователь №: 24842 ![]() |
Я не понял,почему Вы так волнуетесь,этот закон для тех,кто официально занимается строительством.Вы же купили ферму как физ лицо,а не как физ.лицо-придприемец,занимающийся строительством(имеющей на это лицензию)По вашей ссылке Стаття 1. Загальні положення 1. Правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб'єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами. Или у вас есть такой вид деятельности в свидетельстве???(строительство) Так там РАЗВАЛИНЫ! А сама я ремонтировать её уже не могу. Нет у меня лицензии на стройработы. А Вы ещё и внимаетльно почитайте. Там ещё написано о частном секторе. Под штрафы попадают ВСЕ дома, дачи, коиски , вагончики и т.д. и т. п. с /Вы только почитайте с 5 августа 1992 года!!!!!! Причём сам Закон не разделяет на город/городок/посёлок/деревня! То есть в любое село, город, та даже в квартиру вошёл и штрафуй!!!!! Одни что-то пристроили, другие кладовку выкинули, третьи - балкон прилепили.... Это Вам как? -------------------- «Я вся такая внезапная, такая противоречивая…» (с)
"Поверьте, я - воплощение доброты, просто на метле быстрее." (с) "Боже, какая я старая, я еще помню порядочных людей" (с) |
|
|
![]()
Сообщение
#427
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1117 Регистрация: 12-October 10 Пользователь №: 24842 ![]() |
Хомутынник рассказывает активно про проект... Хотя ему положено - он автор.
Неужели пройдет????? http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=44834 Цитата З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення змін до деяких Законів України щодо операцій з іноземною валютою Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: І. Унести зміни до таких законів України: 1. Статтю 51 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 5 - 6, ст. 30 із наступними змінами доповнити новою частиною такого змісту: «Уповноважені банки, які отримали від Національного банку України генеральну ліцензію на здійснення валютних операцій, здійснюють, відповідно до Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування», контроль за сплатою пенсійного збору від операцій фізичних осіб з продажу іноземної валюти за готівкову гривню, що проводяться через ці банки». 2. У Законі України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 37, ст.237 із наступними змінами): 1) статтю 1 доповнити пунктом 3 наступного змісту: «3) фізичні особи, які здійснюють операції з продажу іноземної валюти за готівкову гривню»; 2) статтю 2 доповнити пунктом 2 наступного змісту: «2) для платників збору, визначених пунктом 3 статті 1 цього Закону, - сума операції з продажу готівкової іноземної валюти за готівкову гривню. Не є об’єктом оподаткування операції фізичних осіб: - з продажу готівкової іноземної валюти за готівкову гривню, що відбувається під час отримання готівкою суми переказу із-за меж України, у сумі, яка не перевищує у гривневому еквіваленті 150 тисяч гривень протягом календарного місяця; - з продажу готівкової іноземної валюти за готівкову гривню, що відбувається під час зняття суми вкладу(депозиту) з вкладного (депозитного) рахунку фізичної особи, за умови, що відповідна сума знаходилась на цьому рахунку не менше 30 днів, та/або процентів за цим вкладом(депозитом); - з продажу готівкової іноземної валюти за готівкову гривню, яка отримана внаслідок виплати купонного доходу та від продажу або погашення казначейських зобов’язань, облігацій внутрішньої державної позики, номінованих в іноземній валюті, за умови її продажу під час отримання виплат»; 3) у статті 3 слова та цифри «1, 2 та 3» замінити словами та цифрами «1 та 2»; 4) статтю 4 доповнити пунктом 2 наступного змісту: «2) для платників збору, визначених пунктом 3 статті 1 цього Закону, - 15 відсотків від об'єкта оподаткування, визначеного пунктом 2 статті 2 цього Закону та розрахованого за офіційним курсом гривні до іноземних валют на день здійснення операції»; 5) доповнити Закон статтею 5 наступного змісту: «Стаття 5. Уповноважені банки, фінансові установи та національний оператор поштового зв'язку, які отримали від Національного банку України генеральну ліцензію на здійснення валютних операцій, здійснюють контроль за сплатою пенсійного збору від операцій фізичних осіб з продажу іноземної валюти за готівкову гривню, що проводяться через ці установи». II. Цей Закон набирає чинності через 60 днів з дня його опублікування. Голова Верховної Ради України В. М. Литвин -------------------- «Я вся такая внезапная, такая противоречивая…» (с)
"Поверьте, я - воплощение доброты, просто на метле быстрее." (с) "Боже, какая я старая, я еще помню порядочных людей" (с) |
|
|
![]()
Сообщение
#428
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 59 Регистрация: 22-April 09 Из: Запорожье Пользователь №: 8594 ![]() |
Проект Закону про внесення змін до статті 296 Податкового кодексу України щодо посилення контролю за обігом товарів іноземного виробництваНомер, дата реєстрації: 11404 від 07.11.2012
Законопроектом передбачається запровадити для фізичних осіб – платників єдиного податку першої – третьої груп обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій при продажу товарів іноземного виробництва, що підпадають під визначення груп 71, 84, 85 та 91 УКТ ЗЕД, зокрема: - ювелірні вироби; - машини посудомийні; холодильники, морозильники та інше холодильне морозильне обладнання; машини пральні; - машини автоматичного оброблення інформації, у тому числі портативні (ноутбуки, нетбуки, планшетні комп’ютери); - телевізори; пилососи; монітори та проектори; телефонні апарати для сотових мереж зв’язку та інших бездротових мереж зв’язку; - годинники наручні, кишенькові з корпусами, виробленими з дорогоцінних металів або з металів, плакованих дорогоцінними металами. Також пропонується зобов’язати платників єдиного податку першої i другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, вести облік витрат на придбання вищевказаних товарів іноземного виробництва. Крім того, законопроектом пропонується встановити, що завірена декларантом копія митного документу, у відповідності до якого товар було ввезено на митну територію України у митному режимі імпорту, є обов’язковою для обліку зазначених товарів іноземного виробництва. |
|
|
![]()
Сообщение
#429
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 30 Регистрация: 21-January 11 Из: Луганская обл. Пользователь №: 26371 ![]() |
Я по ЗПД. Какие документы обязаны хранить предприниматели после увольнения работника? В Законе по ЗПД указано, что они должны быть уничтожены (кроме ведомостей на зарплату), а как же быть с труд. договорами? А ведь там все персональные данные есть... Ответьте, кто в теме.
|
|
|
![]()
Сообщение
#430
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2174 Регистрация: 17-February 12 Из: временно оккупированный Крым Пользователь №: 31365 ![]() |
Здесь новый Перечень хранения типовых документов:
http://chp.com.ua/forums/index.php?showtop...15&start=15 может (не обязательно) использоваться физическими лицами-предпринимателями,все,что касается работников храниться долгие года (так ведомость 75 лет,договора 75 лет и т.д) -------------------- ![]() ПОЧЕМУ МЫ ГОВОРИМ "В РОССИИ" , НО "НА УКРАИНЕ"? ДА ПОТОМУ,ЧТО МЫ ГОВОРИМ " В ТЮРЬМЕ", НО "НА ВОЛЕ" |
|
|
![]()
Сообщение
#431
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2174 Регистрация: 17-February 12 Из: временно оккупированный Крым Пользователь №: 31365 ![]() |
БРЕД ПО ПОВОДУ БД - ПРОДОЛЖАЕТСЯ
20 листопада на базі законопроекту N 10472-1 ВРУ прийняла Закон N 5491-VI, що вносить численні зміни до Закону про ЗПД (N 2297-VI від 01.06.2010 р). Закон вже підписано, офіційно оприлюднено, він вже набрав чинності. Як ми вже повідомляли раніше, новий закон вносить як дійсно, так і умовно позитивні зміни. Найяскравіша новина, це, звичайно, відміна обов’язковості реєстрації баз персональних даних, ведення яких пов'язано із забезпеченням та реалізацією трудових відносин; членів громадських, релігійних організацій, професійних спілок, а також політичних партій. Це означає, що з дня набрання чинності новим Законом (з 20.12.2012 р.) всі, хто ще не зареєстрував базу даних "Працівники", можуть вже цього і не робити. Інше питання: що робити тим, хто цю базу вже зареєстрував (або принаймні подав заяву про реєстрацію)? Всім, хто вже зареєстрував базу "Працівники" (тобто одержав від ДСЗПД свідоцтво), доведеться продовжувати організовувати роботу з нею належним чином (тобто має бути відповідальна за базу особа; в 10-денний строк після зміни відомостей, що подавалися при реєстрації БПД, треба надсилати в ДСЗПД відповідну заяву, аби уникнути великих штрафів тощо). Адже процедури анулювання реєстрації БПД в Законі N 2297 не передбачено. А от тим, хто відправив заяву про реєстрацію, але ще не отримав ніякої відповіді, радимо надіслати у ДСЗПД (Держслужбу з захисту персональних даних) лист в довільний формі про ВІДКЛИКАННЯ заяви про реєстрацію бази "Працівники" (до речі, таку ж рекомендацію озвучували представники ДСЗПД на одному зі своїх відкритих семінарів). Той, хто отримав відмову в реєстрації, може зітхнути з полегшенням та вже ніяких заяв не відсилати. Рідкісний випадок, коли неправильне заповнення заяви може стати у пригоді. Ще серед змін зі знаком "+" відмітимо такі: - можливість не брати згоду на обробку даних з осіб при укладанні та виконанні правочину (рос. – сделки), тобто з контрагентів, а також із засновників, акціонерів тощо; - відсутність вимоги щодо обов’язкової письмової форми повідомлення особи . Також зауважте, що повідомлення робиться у момент збору персональних даних - якщо отримується згода суб’єкта, або протягом 10 робочих днів з дня збору персональних даних - у інших випадках. Нагадаємо, що раніше повідомлення мало надаватися протягом 10 робочих днів з дня включення персональних даних до БПД. Що стосується ще одного суттєвого нововведення - тепер об'єктами захисту будуть ВСІ персональні дані, а не тільки ті, які обробляються в БПД – то ця зміна доволі неоднозначна. З одного боку, ми, як суб’єкти персональних даних, маємо радіти, що всі наші дані захищатимуться державою. Але з іншого боку, це збільшує навантаження та ризик для нас, як володільців чиїхось даних. Адже якщо раніше ми несли відповідальність лише за ті дані, що становлять наші БПД, то тепер ми відповідальні за всі персональні дані... Тобто якщо розуміти оновлений текст Закону буквально, ми маємо слідкувати за дотриманням підстав для обробки всіх даних, а не тільки тих, що входять до існуючих у нас БПД. Також ми маємо повідомляти абсолютно всіх суб’єктів, дані яких так чи інакше опиняються в нас, а не тільки тих, чиї дані потраплять до наших БПД... Такі зміни навряд чи спроможні "вдосконалити існуючі норми Закону з метою усунення очевидних протиріч та послаблення непропорційно важкого тягаря на бізнес в Україні.", а саме таку мету прийняття коментованого Закону було озвучено ДСЗПД. Таке враження, що наші законотворці самі ще не зовсім зрозуміли, ЩО саме вони прийняли. Варто дочекатися, коли вони самі розберуться в своїх "покращеннях" та нададуть якісь офіційні роз’яснення. Нагадаємо також, що Президент виключив із проекту одну із негативних норм про необґрунтоване розширення повноважень ДСЗПД щодо здійснення технічного регулювання у сфері ЗПД, організації та проведення оцінки відповідності, розробки в установленому порядку стандартів, технічних регламентів, технічних умов. http://www.buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=30492 -------------------- ![]() ПОЧЕМУ МЫ ГОВОРИМ "В РОССИИ" , НО "НА УКРАИНЕ"? ДА ПОТОМУ,ЧТО МЫ ГОВОРИМ " В ТЮРЬМЕ", НО "НА ВОЛЕ" |
|
|
![]()
Сообщение
#432
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2174 Регистрация: 17-February 12 Из: временно оккупированный Крым Пользователь №: 31365 ![]() |
.................
А от тим, хто відправив заяву про реєстрацію, але ще не отримав ніякої відповіді, радимо надіслати у ДСЗПД (Держслужбу з захисту персональних даних) лист в довільний формі про ВІДКЛИКАННЯ заяви про реєстрацію бази "Працівники" (до речі, таку ж рекомендацію озвучували представники ДСЗПД на одному зі своїх відкритих семінарів). ................. Образец текста заявления предложенный на ресурсе Бух 911: ТОВ «ХХХ» дата була подана заява про реєстрацію бази персональних даних “Працівники”. У зв’язку з внесення змін до Закону України "Про захист персональних даних" N 2297-VI від 01.06.2010 р. Закон N 5491-VI від 20.12.2012 р., а саме до ч.2.ст.9 відкликаємо заяву про реєстрацію бази «Працівники». Станом на дата з незалежних від ТОВ «ХХХ» причин Свідоцтво про державну реєстрацію баз персональних даних не отримано. Сколько можно?Который год устраивать дурдом под Новый год? ![]() -------------------- ![]() ПОЧЕМУ МЫ ГОВОРИМ "В РОССИИ" , НО "НА УКРАИНЕ"? ДА ПОТОМУ,ЧТО МЫ ГОВОРИМ " В ТЮРЬМЕ", НО "НА ВОЛЕ" |
|
|
![]()
Сообщение
#433
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 27-August 09 Пользователь №: 10800 ![]() |
О, и снова все при деле... процесс идёт, все работают!
" Щодо відкликання заяв про реєстрацію баз персональних даних, ведення яких пов'язано із забезпеченням та реалізацією трудових відносин Відповідно до статті 23 Закону України «Про захист персональних даних» Державна служба України з питань захисту персональних даних (ДСЗПД) надає рекомендації щодо практичного застосування положень законодавства про захист персональних даних. У зв’язку з набранням чинності 20.12.2012 Закону України від 20.11.2012 №5491-VI «Про внесення змін до Закону України «Про захист персональних даних» володілець персональних даних звільняється від обов’язку реєстрації баз персональних даних: ведення яких пов’язано із забезпеченням та реалізацією трудових відносин; членів громадських, релігійних організацій, професійних спілок, політичних партій. Володілець персональних даних (заявник) має можливість звернутись до ДСЗПД із проханням про не реєстрацію баз персональних даних у вищезазначених сферах. Зразок відповідного звернення додається." http://chp.com.ua/all-news/item/23111-scho...udovih-vidnosin |
|
|
![]()
Сообщение
#434
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 27-August 09 Пользователь №: 10800 ![]() |
"Верховная Рада Украины заменила регистрацию баз персональных данных на уведомление об обработке этих данных.
За закон о внесении изменений в некоторые законодательные акты, касающиеся системы защиты персональных данных, проголосовали 348 народных депутатов из 419 зарегистрировавшихся в зале. Кроме того, парламент определил уполномоченного Верховной Рады по правам человека уполномоченным органом в сфере защиты персональных данных. В частности, владелец персональных данных должен подавать уполномоченному уведомление об обработке данных по форме и в порядке, определенном уполномоченным. Закон также вносит изменения, которые предоставляют уполномоченному Верховной Рады по правам человека такие полномочия: проведение плановых и внеплановых выездных проверок владельцев или распорядителей персональных данных; предоставление рекомендаций в сфере защиты персональных данных; внесение предложений по формированию и реализации государственной политики в сфере персональных данных в порядке, определенном законодательством; осуществление мониторинга, новых практик, тенденций и технологий защиты персональных данных, согласование корпоративных кодексов поведения и другие." http://chp.com.ua/all-news/item/23115-rada...ke-etih-dannyih Так. А в отношении штрафов что-то изменилось? |
|
|
![]()
Сообщение
#435
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 27-August 09 Пользователь №: 10800 ![]() |
А вот и ссылка на сам принятый законопроект:
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc...=2836&skl=8 Вот ссылка на сравнительную таблицу: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc...;pf35401=258676 Открывайте, смотрите. Штрафы слегка изменили, но принципиально всё то же. Кое-где верхнюю планку штрафов для предпринимателей подняли до 34000 грн. В общем, любуйтесь. Кроме того, в тексте законопроекта, УЖЕ ПРОГОЛОСОВАННОГО сегодня, имеется великолепный ляп, от коего я реально чуть не грохнулся со стула. Цитирую: "2) статтю 188-39 викласти в такій редакції: «... Невиконання законних вимог (приписів) Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або визначених ним посадових осіб секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо запобігання або усунення порушень законодавства про захист персональних даних − тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян-суб’єктів підприємницької діяльності − від трьохсот до чотирьохсот однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян." Я даже не поленился посчитать, сколько ж это будет - четыреста одна тысяча необлагаемых налогом минимумов. Всего лишь 6817000 грн. Каких-то шесть миллионов восемьсот тысяч гривен, подумаешь... И ВОТ ЭТО, млять, проголосовано в качестве закона! ![]() ![]() Кто не верит - открывайте текст проголосованного законопроекта и любуйтесь сами. И сравнительную таблицу тоже - сей ляп повторен дважды, и там, и там. ...Или это не случайная ошибка?! ![]() ![]() ![]() ![]() Сообщение отредактировал Work - 15.05.2013, 08:48 |
|
|
![]() ![]() |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 15th June 2025 - 12:29 |