Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: “багаті теж будуть плакати”.
Форумы газеты ЧАСТНЫЙ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ > Форумы по частному предпринимательству > Налогообложение > Упрощенная система налогообложения
VaVa
Великі платники будуть зобов’язані копіювати всю свою бухгалтерію податковим органам?

Говорять, що Податковий кодекс (ПК) потурає у всьому великим платникам податків. Аж ніяк! Напередодні другого слухання до тексту були внесені пропозиції, які, за стенограмою засідання, здається, були враховані і прийняті.


Мова йде про п. 85.2 ст. 85 розділу ІІ, за яким:

“85.2. Платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать до предмета перевірки або пов’язані з ним.
При цьому великий платник податків зобов’язаний також надати в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб (у форматі та в порядку, визначеному центральним органом державної податкової служби) копії документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів:
наступного робочого дня за днем отримання великим платником податків письмового повідомлення органу державної податкової служби про дату початку документальної виїзної планової перевірки;
наступного робочого дня за днем ознайомлення посадових осіб великого платника податків з направленням органу державної податкової служби на проведення документальної виїзної позапланової перевірки;
наступного робочого дня за днем отримання великим платником податків повідомлення про початок проведення документальної невиїзної перевірки“.

Тобто великі платники податків мають у порядку та форматі визначеному Державною податковою адміністрацією України надати в електронному вигляді із зареєстрованим електронним підписом підзвітних осіб фактично всі документи бухгалтерії адже всі ці документи фактично якось пов’язані із обчисленням та сплатою податків та зборів (див. визначення відповідних документів за п. 44.1 ст. 44).

Ця вимога має виконуватися у разі:
1. виїзної планової документальної перевірки,
2. виїзної позапланової документальної перевірки,
3. невиїзної документальної перевірки.

Документи мають бути надані в повному обсязі наступного робочого дня після отримання повідомлення про планову виїзну або про документальну невиїзну перевірку, і відповідно наступного робочого дня після ознайомлення із направленням у разі проведення позапланової перевірки.

Отже великий платник податків має бути фактично завжди напоготові, щоб “за першим посвистом” податкової надати податковій наступного дня всю свою бухгалтерію в електронному вигляді із засвідченням зареєстрованими цифровими підписами. А це значить, серед іншого, що всі такі документи з самого початку мають бути наявні в електронному вигляді, адже за день перевести все з паперу в електронну форму не впоратися. Чи будуть готові до цього всі великі платники податків з 1 січня?

Цікаво, що право на проведення документальної планової перевірки надається за ПК (п. 77.4 ст. 77) в тому випадку, коли платнику податків не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку перевірки вручене повідомлення про проведення такої перевірки. Тобто вручення повідомлення має передувати не менш ніж на 10 днів власне початку перевірки.

Але всю бухгалтерію в електронному вигляді слід надати вже наступного робочого дня після отримання повідомлення! Тобто не менш, ніж за 9 днів до власне початку перевірки.

І це не обов’язково тільки 9 днів, адже ПК (як і зараз Закон 2181) встановлює лише мінімальний строк, який має бути між повідомленням і фактичним початком перевірки. Максимальний строк не встановлений. На практиці повідомлення про планові перевірки надходили і за місяць і навіть за більший строк до проведення перевірки. Тож чому б податковій не звернутися з таким повідомленням за півроку до проведення перевірки, і отримати наступного робочого дня всі документи?

Навіщо такі ускладнення, може було б простіше просто зобов’язати кодексом всіх великих платників податків забезпечити доступ податківцям в режимі онлайн до всіх документів бухгалтерії? Результат фактично той самий.

Так що, “багаті теж будуть плакати”.

http://www.chesni-podatky.org/archives/3199#more-3199
TAXES-REDUCE
Цитата(VaVa @ Nov 25 2010, 02:05 PM) *
Великі платники будуть зобов’язані копіювати всю свою бухгалтерію податковим органам?

Говорять, що Податковий кодекс (ПК) потурає у всьому великим платникам податків. Аж ніяк! Напередодні другого слухання до тексту були внесені пропозиції, які, за стенограмою засідання, здається, були враховані і прийняті.


Мова йде про п. 85.2 ст. 85 розділу ІІ, за яким:

“85.2. Платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать до предмета перевірки або пов’язані з ним.
При цьому великий платник податків зобов’язаний також надати в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб (у форматі та в порядку, визначеному центральним органом державної податкової служби) копії документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів:
наступного робочого дня за днем отримання великим платником податків письмового повідомлення органу державної податкової служби про дату початку документальної виїзної планової перевірки;
наступного робочого дня за днем ознайомлення посадових осіб великого платника податків з направленням органу державної податкової служби на проведення документальної виїзної позапланової перевірки;
наступного робочого дня за днем отримання великим платником податків повідомлення про початок проведення документальної невиїзної перевірки“.

Тобто великі платники податків мають у порядку та форматі визначеному Державною податковою адміністрацією України надати в електронному вигляді із зареєстрованим електронним підписом підзвітних осіб фактично всі документи бухгалтерії адже всі ці документи фактично якось пов’язані із обчисленням та сплатою податків та зборів (див. визначення відповідних документів за п. 44.1 ст. 44).

Ця вимога має виконуватися у разі:
1. виїзної планової документальної перевірки,
2. виїзної позапланової документальної перевірки,
3. невиїзної документальної перевірки.

Документи мають бути надані в повному обсязі наступного робочого дня після отримання повідомлення про планову виїзну або про документальну невиїзну перевірку, і відповідно наступного робочого дня після ознайомлення із направленням у разі проведення позапланової перевірки.

Отже великий платник податків має бути фактично завжди напоготові, щоб “за першим посвистом” податкової надати податковій наступного дня всю свою бухгалтерію в електронному вигляді із засвідченням зареєстрованими цифровими підписами. А це значить, серед іншого, що всі такі документи з самого початку мають бути наявні в електронному вигляді, адже за день перевести все з паперу в електронну форму не впоратися. Чи будуть готові до цього всі великі платники податків з 1 січня?

Цікаво, що право на проведення документальної планової перевірки надається за ПК (п. 77.4 ст. 77) в тому випадку, коли платнику податків не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку перевірки вручене повідомлення про проведення такої перевірки. Тобто вручення повідомлення має передувати не менш ніж на 10 днів власне початку перевірки.

Але всю бухгалтерію в електронному вигляді слід надати вже наступного робочого дня після отримання повідомлення! Тобто не менш, ніж за 9 днів до власне початку перевірки.

І це не обов’язково тільки 9 днів, адже ПК (як і зараз Закон 2181) встановлює лише мінімальний строк, який має бути між повідомленням і фактичним початком перевірки. Максимальний строк не встановлений. На практиці повідомлення про планові перевірки надходили і за місяць і навіть за більший строк до проведення перевірки. Тож чому б податковій не звернутися з таким повідомленням за півроку до проведення перевірки, і отримати наступного робочого дня всі документи?

Навіщо такі ускладнення, може було б простіше просто зобов’язати кодексом всіх великих платників податків забезпечити доступ податківцям в режимі онлайн до всіх документів бухгалтерії? Результат фактично той самий.

Так що, “багаті теж будуть плакати”.

http://www.chesni-podatky.org/archives/3199#more-3199

Які цілі таких новацій?
Детінізація економіки? Ці заходи безглузді. Необліковані продажі, кошти, товари, послуги, виплати працівникам по бухгалтерії не проходять і проходити НІКОЛИ не будуть.

Виділю:
Переділ ринку і боротьба з конкурентами
Спростити працю аудиторів податкової

Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.