Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Помогите,нужна помощь.
Форумы газеты ЧАСТНЫЙ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ > Форумы по частному предпринимательству > Налогообложение > Упрощенная система налогообложения
natata
Помогите,пожалуйста,не знаю,что делать.Потеряла книгу "учета доходов и расходов" ф10.В налоговой выписали новую.Ее теперь нужно за 1.5 года деятельности восстанавливать,или вести учет с даты выписки новой второй книги ?
Может кто с такой проблемой сталкивался,ответьте,пожалуйста.
КЛЕР
Начинайте с даты новой Книги.
natata
Цитата(КЛЕР @ Nov 27 2010, 06:33 PM) *
Начинайте с даты новой Книги.


Спасибо.Я тоже так думала,но вот нашла здесьhttp://sta.gov.ua/control/uk/taxqabase/catalog вот такое:

Яка передбачена відповідальність за втрату книги обліку доходів і витрат ф. № 10?
Коротка відповідь : Якщо суб’єкт підприємницької діяльності самостійно виявляє факт втрати книги обліку доходів та витрат за ф. № 10 та при отриманні нової (дублікату) книги обліку надає довідку з органів внутрішніх справ про втрату, то відповідальності в даному випадку законодавством не передбачено. При цьому, платник податку повинен відновити записи у книзі за даними первинних документів.
Повна відповідь : Статтею 4 Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727/98 „Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” із змінами та доповненнями визначено, що форма Книги обліку доходів i витрат, які підлягають оподаткуванню відповідно до цього Указу, а також порядок її ведення суб'єктами малого підприємництва, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються ДПА України. Відповідно до п. 8 Порядку видачі Свідоцтва про сплату єдиного податку, затвердженого наказом ДПА України від 29.10.99 № 599, для визначення результатів власної підприємницької діяльності на підставі хронологічного відображення здійснених господарських i фінансових операцій платник єдиного податку веде Книгу обліку доходів i витрат згідно з додатком 10 до Інструкції про оподаткування доходів фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю, затвердженої наказом ГДПІ України від 21.04.93 № 12. При втраті книги обліку доходів та витрат приватний підприємець повинен звернутися до органів внутрішніх справ для подання заяви про втрату. Після цього, суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа звертається до державної податкової інспекції за місцем реєстрації із заявою про видачу нової книги обліку доходів та витрат ф. № 10 та додає довідку органів внутрішніх справ про надходження заяви про втрату. Отже, якщо суб’єкт підприємницької діяльності самостійно виявляє факт втрати книги обліку доходів та витрат за ф. № 10 та при отриманні нової (дублікату) книги обліку надає довідку з органів внутрішніх справ про втрату, то відповідальності в даному випадку законодавством не передбачено. При цьому, платник податку повинен відновити записи у книзі за даними первинних документів.

Как быть,грозит ли мне штраф,если не восстановлю.
Может имеется в виду восстановление за текущий квартал?
Чтобы для отчета.
Помогите,пожалуйста.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.