Большенство считают, что вывеска=реклама а соответственно неси бабло Гос-бандюгам ...
Может попытаемся проанализировать.
Цитата
Стаття 8. Загальні вимоги до реклами
1. У рекламі забороняється:
поширювати інформацію щодо товарів, виробництво, обіг чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом;
вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб;
подавати відомості або закликати до дій, які можуть спричинити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров'ю або життю людей та/чи довкіллю, а також спонукають до нехтування засобами безпеки;
використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами;
наводити твердження, дискримінаційні щодо осіб, які не користуються рекламованим товаром;
використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви органів державної влади України, крім випадків, передбачених законом;
рекламувати товари, які підлягають обов'язковій сертифікації або виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу, ліцензії, у разі відсутності відповідного сертифіката, ліцензії;
вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім'я без згоди цієї особи;
імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів, якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;
рекламувати послуги, пов'язані з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів. Ця інформація повинна займати на афішах, інших рекламних засобах щодо конкретної послуги не менше 5 відсотків загальної площі, обсягу всієї реклами;
розповсюджувати рекламу (включаючи анонси кіно- і телефільмів), яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі та гідності.Анонси фільмів, які мають обмеження щодо глядацької аудиторії, розміщуються лише у час, відведений для показу таких фільмів.
2. Рекламодавець на вимогу розповсюджувача реклами зобов'язаний надати документи, необхідні для розповсюдження реклами.
3. Реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів призів тощо повинна містити інформацію про умови, місце та строки їх проведення. Інформація про будь-які зміни умов, місця та строків проведення конкурсів, лотерей, розіграшів призів тощо має подаватися у тому ж порядку, в якому вона була розповсюджена.
4. Реклама видів діяльності, які відповідно до законодавства потребують спеціального дозволу, ліцензії, повинна містити посилання на номер спеціального дозволу, ліцензії, дату їх видачі та найменування органу, який видав спеціальний дозвіл, ліцензію.
5. Реклама про зниження цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення зниження цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру зниження до попередньої ціни реалізації товару.
6. Гучність звуку реклами, що транслюється по телебаченню і радіо, не повинна перевищувати гучність звуку поточної програми, передачі.
7. Розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.
1. У рекламі забороняється:
поширювати інформацію щодо товарів, виробництво, обіг чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом;
вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб;
подавати відомості або закликати до дій, які можуть спричинити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров'ю або життю людей та/чи довкіллю, а також спонукають до нехтування засобами безпеки;
використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами;
наводити твердження, дискримінаційні щодо осіб, які не користуються рекламованим товаром;
використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви органів державної влади України, крім випадків, передбачених законом;
рекламувати товари, які підлягають обов'язковій сертифікації або виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу, ліцензії, у разі відсутності відповідного сертифіката, ліцензії;
вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім'я без згоди цієї особи;
імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів, якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;
рекламувати послуги, пов'язані з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів. Ця інформація повинна займати на афішах, інших рекламних засобах щодо конкретної послуги не менше 5 відсотків загальної площі, обсягу всієї реклами;
розповсюджувати рекламу (включаючи анонси кіно- і телефільмів), яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі та гідності.Анонси фільмів, які мають обмеження щодо глядацької аудиторії, розміщуються лише у час, відведений для показу таких фільмів.
2. Рекламодавець на вимогу розповсюджувача реклами зобов'язаний надати документи, необхідні для розповсюдження реклами.
3. Реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів призів тощо повинна містити інформацію про умови, місце та строки їх проведення. Інформація про будь-які зміни умов, місця та строків проведення конкурсів, лотерей, розіграшів призів тощо має подаватися у тому ж порядку, в якому вона була розповсюджена.
4. Реклама видів діяльності, які відповідно до законодавства потребують спеціального дозволу, ліцензії, повинна містити посилання на номер спеціального дозволу, ліцензії, дату їх видачі та найменування органу, який видав спеціальний дозвіл, ліцензію.
5. Реклама про зниження цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення зниження цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру зниження до попередньої ціни реалізації товару.
6. Гучність звуку реклами, що транслюється по телебаченню і радіо, не повинна перевищувати гучність звуку поточної програми, передачі.
7. Розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.
Цитата
Документ 270/96-вр, остання редакцiя вiд 01.01.2011, чинний
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про рекламу
Стаття 9. Ідентифікація реклами
6. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване
найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій
особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого
найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній
поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на
зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або
на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі
приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.
{ Статтю 9 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 145-VI
( 145-17 ) від 18.03.2008 }
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про рекламу
Стаття 9. Ідентифікація реклами
6. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване
найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій
особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого
найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній
поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на
зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або
на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі
приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.
{ Статтю 9 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 145-VI
( 145-17 ) від 18.03.2008 }
Цитата
ДЕРЖАВНИЙ КОМIТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛIТИКИ ТА ПIДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
28.12.2006 N 9522/0/2-06
Щодо надання роз'яснення
На <...> лист від 07.12.2006 р. N 235 щодо надання
роз'яснення, чи належить вивіска на фасаді будинку до об'єкта
зовнішньої реклами, Державний комітет України з питань
регуляторної політики та підприємництва, у межах компетенції,
повідомляє таке.
Статтею 1 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР )
визначено, що реклама - інформація про особу чи товар,
розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена
сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх
інтерес щодо таких особи чи товару.
Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних
тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій
місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на
елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і
доріг.
При цьому частиною сьомою статті 8 згаданого Закону
( 270/96-ВР ) встановлено, що розміщення інформації про виробника
товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи
надається споживачеві, не вважається рекламою.
Окрім цього, відповідно до частини третьої статті 17 Закону
України "Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) продавець
(виконавець) зобов'язаний надати споживачеві достовірну і доступну
інформацію про найменування, належність та режим роботи свого
підприємства.
Враховуючи вищевказане, на думку Держпідприємництва України,
у випадку коли на фасаді будинку (приміщення), яке займає суб'єкт
господарювання, розміщено вивіску з його назвою, а саме:
інформацією про виробника товару та/або товар у місцях реалізації
даного товару, яка не містить закликів до придбання товару чи
надання послуги або іншої інформації, що призначена сформувати або
підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких
особи чи товару, така інформація не є рекламою і її розміщення не
потребує одержання дозволу на розміщення об'єкта зовнішньої
реклами.
Заступник голови С.Iголкін
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛIТИКИ ТА ПIДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
28.12.2006 N 9522/0/2-06
Щодо надання роз'яснення
На <...> лист від 07.12.2006 р. N 235 щодо надання
роз'яснення, чи належить вивіска на фасаді будинку до об'єкта
зовнішньої реклами, Державний комітет України з питань
регуляторної політики та підприємництва, у межах компетенції,
повідомляє таке.
Статтею 1 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР )
визначено, що реклама - інформація про особу чи товар,
розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена
сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх
інтерес щодо таких особи чи товару.
Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних
тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій
місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на
елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і
доріг.
При цьому частиною сьомою статті 8 згаданого Закону
( 270/96-ВР ) встановлено, що розміщення інформації про виробника
товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи
надається споживачеві, не вважається рекламою.
Окрім цього, відповідно до частини третьої статті 17 Закону
України "Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) продавець
(виконавець) зобов'язаний надати споживачеві достовірну і доступну
інформацію про найменування, належність та режим роботи свого
підприємства.
Враховуючи вищевказане, на думку Держпідприємництва України,
у випадку коли на фасаді будинку (приміщення), яке займає суб'єкт
господарювання, розміщено вивіску з його назвою, а саме:
інформацією про виробника товару та/або товар у місцях реалізації
даного товару, яка не містить закликів до придбання товару чи
надання послуги або іншої інформації, що призначена сформувати або
підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких
особи чи товару, така інформація не є рекламою і її розміщення не
потребує одержання дозволу на розміщення об'єкта зовнішньої
реклами.
Заступник голови С.Iголкін
Цитата
ОСУДАРСТВЕННЫЙ КОМИТЕТ УКРАИНЫ ПО ВОПРОСАМ
РЕГУЛЯТОРНОЙ ПОЛИТИКИ И ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА
П И С Ь М О
13.11.2006 N 8137
Департамент разрешительной системы рассмотрел письмо <...>
относительно предоставления разъяснения, является ли внешней
рекламой вывеска на заведении общественного питания (кафе), и в
пределах компетенции сообщает следующее.
Статьей 1 Закона Украины "О рекламе" ( 270/96-ВР )
определено, что реклама - информация о лице или товаре,
распространенная в любой форме и любым способом и предназначенная
сформировать или поддержать осведомленность потребителей рекламы и
их интерес в отношении таких лица или товара.
Внешняя реклама - реклама, размещаемая на специальных
временных и стационарных конструкциях, расположенных на открытой
местности, а также на внешних поверхностях домов, сооружений, на
элементах уличного оборудования, над проезжей частью улиц и дорог.
При этом частью седьмой статьи 8 упомянутого Закона
( 270/96-ВР ) установлено, что размещение информации о
производителе товара и/или товаре в местах, где данный товар
реализуется или предоставляется потребителю, не считается
рекламой.
Кроме этого, в соответствии с частью третьей статьи 17 Закона
Украины "О защите прав потребителей" ( 1023-12 ) продавец
(исполнитель) обязан предоставить потребителю достоверную и
доступную информацию о наименовании, принадлежности и режиме
работы своего предприятия.
Учитывая вышеуказанное, по мнению Госкомпредпринимательства
Украины, в случае если на фасаде дома (помещения), которое
занимает субъект хозяйствования, размещена вывеска с его
названием, а именно: информацией о производителе товара и/или
товаре в местах реализации данного товара, которая не содержит
призывов к приобретению товара или предоставлению услуги или
другой информации, предназначенной сформировать или поддержать
осведомленность потребителей рекламы и их интерес в отношении
таких лица или товара, такая информация не является рекламой и ее
размещение не требует получения разрешения на размещение объекта
внешней рекламы.
Заместитель Председателя С.Иголкин
РЕГУЛЯТОРНОЙ ПОЛИТИКИ И ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА
П И С Ь М О
13.11.2006 N 8137
Департамент разрешительной системы рассмотрел письмо <...>
относительно предоставления разъяснения, является ли внешней
рекламой вывеска на заведении общественного питания (кафе), и в
пределах компетенции сообщает следующее.
Статьей 1 Закона Украины "О рекламе" ( 270/96-ВР )
определено, что реклама - информация о лице или товаре,
распространенная в любой форме и любым способом и предназначенная
сформировать или поддержать осведомленность потребителей рекламы и
их интерес в отношении таких лица или товара.
Внешняя реклама - реклама, размещаемая на специальных
временных и стационарных конструкциях, расположенных на открытой
местности, а также на внешних поверхностях домов, сооружений, на
элементах уличного оборудования, над проезжей частью улиц и дорог.
При этом частью седьмой статьи 8 упомянутого Закона
( 270/96-ВР ) установлено, что размещение информации о
производителе товара и/или товаре в местах, где данный товар
реализуется или предоставляется потребителю, не считается
рекламой.
Кроме этого, в соответствии с частью третьей статьи 17 Закона
Украины "О защите прав потребителей" ( 1023-12 ) продавец
(исполнитель) обязан предоставить потребителю достоверную и
доступную информацию о наименовании, принадлежности и режиме
работы своего предприятия.
Учитывая вышеуказанное, по мнению Госкомпредпринимательства
Украины, в случае если на фасаде дома (помещения), которое
занимает субъект хозяйствования, размещена вывеска с его
названием, а именно: информацией о производителе товара и/или
товаре в местах реализации данного товара, которая не содержит
призывов к приобретению товара или предоставлению услуги или
другой информации, предназначенной сформировать или поддержать
осведомленность потребителей рекламы и их интерес в отношении
таких лица или товара, такая информация не является рекламой и ее
размещение не требует получения разрешения на размещение объекта
внешней рекламы.
Заместитель Председателя С.Иголкин
Пришли и утверждают, что световая вывеска с названием магазина является рекламой...