Вирішила відмовитися від ІН після здачі останнього звіту за 2013р. Після того, як подам відповідну заяву про відмову від ІН, що треба буде зробити далі? Вносити зміни до свідоцтва платника, яке вже недійсне? В які кабінети треба надати інформацію про зміни (відмова від ІН) і яким чином це робиться? Скільки часу відводиться на процедуру внесення змін згідно ПК? Ще є одне питання до знавців законів, а саме про згоду на обробку персональних даних. На працівників, що працюють по трудовому договору, база персональних даних не формується. Отже, і згоди від них на обробку перс. даних не потрібно брати, чи не так?
Я особисто не дала згоди на обробку персональних даних при виготовленні електронного підпису, тепер здаю звіти, як і колись, з флешки. Яка перспектива у тих, хто не дає згоди на обробку персональних даних, при оформленні на роботу чи на навчання? Чи в банку? Мабуть, що ніякої. А що говорить закон? Невже немає альтернативи-тільки згода, щоб мати можливість жити у суспільстві?