Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Покупатель просит квитанции за старые покупки
Форумы газеты ЧАСТНЫЙ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ > Форумы по частному предпринимательству > Налогообложение > Упрощенная система налогообложения
KOTE
Добрый день!

Я единщик, 2-я группа, объем годового дохода до 1 000 000 гривен, работаю один. По городу заказы доставляет курьер через аутсорсинг (курьерская компания). Вчера объявился клиент (частное лицо), там какой-то суд, клиент требует квитанции на все свои покупки у меня. Квитанции каждый раз кладу в заказ (свой бланк - РРО нет же), но они выбрасывались.

Теперь главный вопрос: могу ли я (и обязан ли) сейчас выдавать эти квитанции? Ведь по сути я не знаю кто оплачивал курьеру деньги (ведь это мог быть не заказчик по сути). Чтоб потом не всплыл другой человек с этими квитанциями...
surprise
Цитата(KOTE @ 27.04.2016, 10:32) *
Добрый день!

Я единщик, 2-я группа, объем годового дохода до 1 000 000 гривен, работаю один. По городу заказы доставляет курьер через аутсорсинг (курьерская компания). Вчера объявился клиент (частное лицо), там какой-то суд, клиент требует квитанции на все свои покупки у меня. Квитанции каждый раз кладу в заказ (свой бланк - РРО нет же), но они выбрасывались.

Теперь главный вопрос: могу ли я (и обязан ли) сейчас выдавать эти квитанции? Ведь по сути я не знаю кто оплачивал курьеру деньги (ведь это мог быть не заказчик по сути). Чтоб потом не всплыл другой человек с этими квитанциями...

Надо почитать ЗУ №1023
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
7) договір - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі - розрахунковий документ);
8) договір, укладений на відстані, - договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку;
4. У разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у випадках, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення - від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення договору купівлі-продажу.
11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
8. Виконавець залежно від характеру і специфіки виконаної роботи (наданої послуги) зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт виконання роботи (надання послуги).
Стаття 12. Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями
3. У разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями споживач має право розірвати договір за умови повідомлення про це продавця (виконавця) протягом чотирнадцяти днів з дати одержання документа, який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями чи прийняття продукції або першої поставки такої продукції, за умови, що така продукція є річчю, а прийняття чи поставка продукції відбувається пізніше часу одержання споживачем документа на їх продаж.
6. Якщо споживачеві не було надано документ (електронний документ), який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями, такий правочин не є підставою для виникнення обов'язків для споживача.

У разі ненадання документа (електронного документа) або підтвердження інформації споживач повідомляє продавця (виконавця) про недійсність договору. Продавець (виконавець) протягом тридцяти днів з моменту одержання такого повідомлення повинен повернути споживачеві одержані кошти та відшкодувати витрати, понесені споживачем у зв'язку з поверненням продукції.
Стаття 21. Порушення прав споживачів

1. Крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень законодавства у сфері захисту прав споживачів, вважається, що для цілей застосування цього Закону та пов'язаного з ним законодавства про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо:
8) документи, які підтверджують виконання договору, учасником якого є споживач, своєчасно не передано (надано) споживачу.
Стаття 23. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів (сами прочитаете)

Из всего этого можно сделать вывод - Если вы свое часто надавали покупателю разрухунковый документ,то вы свои обязанности выполнили(только доказать это не можете),равно как и обратное,если покупатель будет утверждать, что документов вы ему не давали,то доказать он этого тоже не может.Поэтому,во избежании лишних,еще более серьезных проблем,если он получит документ,я бы ему вообще ничего не давал,мотивируя тем что все было выдано в срок и если он их утерял,то это его проблемы.
KOTE
Огромное спасибо за помощь!
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.