IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Пенсионные взносы за 2010г. можно не платить!, Убрали ответственность за неуплату.
Goha2000
сообщение 15.02.2011, 10:46
Сообщение #1


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



На сайте общественной организации Правовий простір опубликована статья Белоцерковской Римы http://pravoprostir.com/z-01-01-2011r-vtra...e-straxuvannya/ Получается, что с 1.01.2011г можно упрощенцам не платить пенсионные взносы за 2010г, так как Законом от 8 липня 2010 року
N 2464-VI наши законодатели из пенсионного законодательства убрали ответственность за неуплату этих взносов?!
Все нижеперечисленные разделы ст 106 с 1го 01 2010г. больше не действуют!



Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.
Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду.
Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі.
У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги.
У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються.

4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство.

5. За рахунок сум, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій.

6. Недоїмка не підлягає списанню, у тому числі в разі укладення із страхувальником мирової угоди відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, оголошення померлою чи недієздатною, щодо яких відсутні особи, які відповідно до цього Закону мають нести зобов'язання із сплати страхових внесків.

7. У разі ліквідації страхувальника або втрати ним з інших причин юридичного статусу платника страхових внесків недоїмка сплачується за рахунок коштів та іншого майна страхувальника. У цьому разі особами, відповідальними за погашення недоїмки, є:
ліквідаційна комісія - стосовно підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій платників страхових внесків, що ліквідуються;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків та інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
солідарно члени колективних та орендних підприємств, сільськогосподарських кооперативів - платників страхових внесків, що ліквідуються.
У разі недостатності коштів та іншого майна у страхувальника для сплати недоїмки особами, які несуть зобов'язання та відповідальність за сплату недоїмки, є:
засновники або учасники підприємства, установи та організації - платника страхових внесків, що ліквідується, якщо згідно із законом вони несуть повну чи додаткову відповідальність за їхніми зобов'язаннями;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків, інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
правонаступники страхувальника, що ліквідується.
У разі реорганізації страхувальника зобов'язання із сплати недоїмки покладаються на осіб, до яких відповідно до закону перейшли його права та обов'язки.
Передача платниками страхових внесків своїх обов'язків із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування третім особам, крім випадків, передбачених законодавством, забороняється.

8. На недоїмку нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:
1) у разі ухилення страхувальників, зазначених у пунктах 1-5 статті 14 цього Закону, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
[Пункт 1 частини дев’ятої статті 106 викладено у новій редакції згідно із Законом України N 3456-IV від 22.02.2006 р.]
2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:
10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;
20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;
50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу;
3) за приховування (заниження) страхувальником суми заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, накладається штраф у розмірі всієї суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу), а в разі повторного протягом року такого порушення штраф у триразовому розмірі суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу);
4) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми;
5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
6) за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
7) за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків, передбачених цим Законом, - штраф у розмірі 50 відсотків сум несплачених або своєчасно не сплачених авансових платежів.

Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 17:51
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
319 страниц V  « < 225 226 227 228 229 > »   
Открыть новую тему
Ответов (3390 - 3404)
S.A.N.A.
сообщение 25.12.2011, 16:06
Сообщение #3391


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 7
Регистрация: 16-December 11
Пользователь №: 30518



Что получается, если я на фиксированном налоге то за 2011г должна была платить ЕСВ, а т.к. я его не платила, то штрафа быть не должно, ведь для ФОПов без наемных до 20 янв 2012 за весь 2011 год никаких штрафов быть не должно?
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Emily
сообщение 26.12.2011, 21:39
Сообщение #3392


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 87
Регистрация: 24-September 11
Пользователь №: 29843



Цитата(S.A.N.A. @ Dec 25 2011, 04:06 PM) *
Что получается, если я на фиксированном налоге то за 2011г должна была платить ЕСВ, а т.к. я его не платила, то штрафа быть не должно, ведь для ФОПов без наемных до 20 янв 2012 за весь 2011 год никаких штрафов быть не должно?

Все гораздо проще. Почитайте здесь
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
janek
сообщение 27.12.2011, 11:40
Сообщение #3393


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



Цитата(surprise @ Dec 25 2011, 12:43 PM) *
Прочитайте внимательно постанову суда
http://reyestr.court.gov.ua/Review/18516509
может она вам поможет разобраться,приложите ее как доказ в материалы своего суда или скарги,смотря что вы решили подавать.

И все-таки до меня не доходит:после усунення недолікив,я имею право обратиться в суд в общем порядке,т.е.с этой же заявой в этот же суд только без поновлення пропущенных сроков,согласно другой статьи КАС ?
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
surprise
сообщение 27.12.2011, 13:56
Сообщение #3394


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2213
Регистрация: 20-March 11
Пользователь №: 27928



Цитата(janek @ Dec 27 2011, 12:40 PM) *
И все-таки до меня не доходит:после усунення недолікив,я имею право обратиться в суд в общем порядке,т.е.с этой же заявой в этот же суд только без поновлення пропущенных сроков,согласно другой статьи КАС ?

Я,думаю,да.Во всяком случае,за такую попытку вас никто не укусит,просто суд примет ухвалу о том,что опять что то не соответствует.
Пытайтесь и все получится.

Сообщение отредактировал surprise - 27.12.2011, 13:57
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
КЛЕР
сообщение 27.12.2011, 20:49
Сообщение #3395


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 1443
Регистрация: 17-June 10
Пользователь №: 23843



Цитата(S.A.N.A. @ Dec 25 2011, 04:06 PM) *
Что получается, если я на фиксированном налоге то за 2011г должна была платить ЕСВ, а т.к. я его не платила, то штрафа быть не должно, ведь для ФОПов без наемных до 20 янв 2012 за весь 2011 год никаких штрафов быть не должно?

Цитата(Emily @ Dec 26 2011, 10:39 PM) *
Все гораздо проще. Почитайте здесь


Побойтесь Бога, коллега!!! (или не коллега, а провокатор? mad.gif ) Вы сами-то видели дату размещения этой, с позволения сказать, "консультации"? декабрь 2010 года, когда страсти по НК еще в самом разгаре были!

S.A.N.A., за 2011 год вы должны будете - если еще не делали этого в виде авансовых платежей - заплатить ЕСВ (до 20 января 2012г.), как бы вам это не нравилось...
И в данном случае весьма виртуальное "отсутствие штрафов" - мягко говоря, не применяется.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
AlShep
сообщение 27.12.2011, 21:22
Сообщение #3396


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 940
Регистрация: 7-November 10
Пользователь №: 25230



Побойтесь Бога, коллега!!! (или не коллега, а провокатор? mad.gif ) Вы сами-то видели дату размещения этой, с позволения сказать, "консультации"? декабрь 2010 года, когда страсти по НК еще в самом разгаре были!

S.A.N.A., за 2011 год вы должны будете - если еще не делали этого в виде авансовых платежей - заплатить ЕСВ (до 20 января 2012г.), как бы вам это не нравилось...
И в данном случае весьма виртуальное "отсутствие штрафов" - мягко говоря, не применяется.
[/quote]

Есть ещё мнение такого плана:

Платники єдиного податку за Указом Президента №727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" та платники фіксованого податку за Декретом "Про прибутковий податок з громадян" можуть працювати ще цілий 2012 рік за старим законодавством .

Пунктом 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України, встановлені основні засади податкового законодавства України, а саме: стабільність - зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.

Поняття бюджетного періоду визначено п.1 ст.2 Бюджетного кодексу України, як таке, що становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.

Новий закон України № 4014 Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності прийнятий 14.11.2011р. та оприлюднений у офіційному засобі масової інформації Голос України, 2011, 11, 24.11.2011 N 221 та відповідно пункту 1 Розділу XIX. Прикінцевих положень Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року, таким чином на момент оприлюднення 24.11.2011р. був бюджетний 2011 рік і таким чином, якщо рахувати, що з дня 24.11.2011р. не пізніше ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року цей закон може бути виключно з 01.01.2013р. тому такі норми набирають чинності з початку нового бюджетного року 01.01.2013р. відповідно до 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України , що ж стосується пункту 1 розділу II. Прикінцеві та перехідні положення в якому вказано момент набрання чинності 01.01.2012р. Закону №4014 то цією нормою вносяться зміни до інших законів України про оподаткування з 01.01.2012р. і так як вони не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти ці нові правила та ставки, то новим бюджетним періодом для цих змін є також найближчий бюджетний рік, який починається з 01.01.2013р. відповідно до п. 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України і так само з 01.01.2013 починає діяти Закон №4014 відповідно до Бюджетного кодексу України п.3 статті 27, яким також встановлено, що «Закони України або їх окремі положення, які впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збільшують витрати бюджету) і приймаються після 15 липня року, що передує плановому, вводяться в дію не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим».

Закон №4014 починає діяти виключно з 01.01.2013р. відповідно до норм двох законодавчих актів : пункту 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України та пункту 3 статті 27 Бюджетного кодексу України .

Тому відповідно до діючого законодавства України з 01.01.2012р. і до 31.12.2012 р. кожним підприємцем може бути прийнято рішення залишатися платниками єдиного податку відповідно до норм Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва“, який прийнятий Президентом України на підставі пункту 4 Розділу XV «Перехідних положень» Конституції України та має силу закону і діє до набрання чинності законом, прийнятим Верховною Радою України з цих питань та платником фіксованого податку за Декретом КМУ “Про прибутковий податок з громадян” .

А так як закон України № 4014 Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності прийнятий 14.11.2011р. то відповідно до норм пункту 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України може вступити в законну сили тільки з 01.01.2013р. та пункту п.1 ст.2 і ст.3 статті 27 Бюджетного кодексу України зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки і податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.

І таким чином норми Закону України № 4014 Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності вступають у законну силу з 01.01.2013року.

Отже у 2012році у повному обсязі діють норми і Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва“, і норми Декрету КМУ “Про прибутковий податок з громадян”.

Відповідно до норм підпункту 4.1.4. пункту 4.1 ст.4 Податкового кодексу України ,щодо платника податку діє “презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючи органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюю чого органу”.

На користь, платника фіксованого чи єдиного податку з підприємницької діяльності фізичних осіб за нормами Декрету Кабінету Міністрів України “про прибутковий податок” чи Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва “про те ,що Закон України №4014 діє з 01.01.2013 року, говорять дві норми законодавства України: пункт 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України та пункту 3 статті 27 Бюджетного кодексу України , а на користь представників державної податкової інспекції, що вони мають право застосувати до платника податків норми закону України № 4014 у 2012 році , говорить одна норма пункту 1 Розділу XIX. Прикінцевих та перехідних положень Закону України №4014, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюю-чого органу то платник податків має право на застосування до нього норм 4.1.4. пункту 4.1 ст.4 Податкового кодексу України про презумпцію правомірності прийнятого саме платником податків рішення , про залишення платником фіксованого та єдиного податку з підприємницької діяльності фізичних осіб за нормами Декрету Кабінету Міністрів України “про прибутковий податок” чи Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва“ .

Так само і з нормами п.4 II. Прикінцеві та перехідні положення Закон від 04.11.2011 № 4014-VI

Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України, яким встановлено ,що

4. Установити, що рішення відповідних сільських, селищних, міських рад про встановлення ставок єдиного податку, прийняті на виконання цього Закону, застосовуються, як виняток із положень

підпункту 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 цього Кодексу, з 1 січня 2012 року”.

В пункті.12.3.4 Податкового Кодексу України встановлено інші норми

“12.3.4. Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. І тому сміливо можна цим користатись”.

Тому знов дві норми законодавства трактують діаметрально протилежно обов'язки підприємця і знов від нас з вами залежить,яку норму із них виконувати. Я за застосування п. 12.3.4 Податкового Кодексу України та пункту 3 статті 27 Бюджетного кодексу України і ніхто крім мене цього вирішити не може.

Отже вивчаємо свої права і користуємось ними.

Що стосується податкових перевірок звертаю увагу підприємців ,що відповідно до того ,що платники єдиного та фіксованого податку сплачують по одному єдиному податку одні - єдиний податок, інші - фіксований податок і все, то по відношенню до таких платників взагалі не можуть бути проведені планові перевірки податківцями відповідно до заборони проведення планових виїзних перевірок за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами, встановленої п.2 ч.2 Указу Президента України “Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності“. Тому, якщо до платника єдиного чи фіксованого податку прийшли податківці з плановою перевіркою то в повідомленні і направленні треба написати наступне :

До планової перевірки не допускаю у зв'язку з відсутністю повноважень і відповідно до того, що я є платником окремого зобов'язання перед державним бюджетом України, а саме : платником єдиного податку (або фіксованого податку) і тому по відношенню до мене відповідно до п.2 ч.2 Указу Президента України “Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності “ , проведення планових перевірок ЗАБОРОНЕНО.

Щодо перевірок іншими контролюючими органами спрощенців у 01.01.2012р. з огляду на те ,що закон України № 4014 Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності прийнятий 14.11.2011р. вступає в законну сили з 01.01.2013р. то до 01.01.2013р. Діє мораторій встановлений п.10 ЗУ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України” яким зазначено , що

10. Статтю 22 "Прикінцеві положення" Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2007 р., N 29, ст. 389) після пункту 1 доповнити пунктом 11 такого змісту:

"11. Установити, до введення в дію положень щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва, мораторій на здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності органами державної влади та органами місцевого самоврядування, їх посадовими чи службовими особами щодо фізичних осіб - підприємців, які не зареєстровані платниками податку на додану вартість, діяльність яких не віднесена до високого ступеня ризику відповідно до цього Закону (далі - фізичні особи - підприємці), та юридичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, що передбачає включення податку на додану вартість до складу єдиного податку, діяльність яких не віднесена до високого ступеня ризику відповідно до цього Закону (далі - юридичні особи).

До введення в дію положень щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва щодо фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб:

органи державного нагляду (контролю), їх посадові особи проводять позапланові заходи державного нагляду (контролю) за додержанням санітарного законодавства;

органи захисту прав споживачів проводять позапланові перевірки за скаргами споживачів.

До введення в дію положень щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва щодо фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб, діяльність яких віднесена до середнього ступеня ризику, органи Пенсійного фонду України проводять планові та позапланові перевірки".

І таким чином у 2012р. проводити позапланові перевірки спрощенців можуть тільки органи санітарно епідеміологічної служби та та по захисту прав споживачів ,а планові взагалі не проводяться.

Правила встановлені у державі нас захищають тільки тоді коли ми про них знаємо та застосовуємо.

Дивно сподіватись на виграш у шаховій партії не знаючи правил гри.

Так і тут знання правил гри у державі запорука перемоги права на беззаконням ,яке творить Верховна рада України разом з Президентом України роблячи виключення для “ себе любих”.


--------------------
Discendo discimus
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Emily
сообщение 28.12.2011, 01:48
Сообщение #3397


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 87
Регистрация: 24-September 11
Пользователь №: 29843



Цитата
Побойтесь Бога, коллега!!! (или не коллега, а провокатор? mad.gif ) Вы сами-то видели дату размещения этой, с позволения сказать, "консультации"? декабрь 2010 года, когда страсти по НК еще в самом разгаре были!

Уважаемый провокатор! В данном случае не Бога надо страшиться, а собственного невежества. Смею Вас заверить: страсти по НК в разгаре и по сей день. А благодаря этой, так нелестно упоминаемой Вами "консультации", а также другим публикациям данного ресурса и разъяснениям людей образованных и думающих, многие предприниматели, чьи мозги превышают объем мозгов Курицы и иже с ней, начали хоть как-то защищаться от произвола власти.

Сегодня налоговик, пытавшаяся оштрафовать меня за то, что я уплатила ЕН 18 числа, а банк зачислил его 21-го, не смогла ничего возразить, когда я заявила, что никто не отменял Указ президента, в котором сказано, что ЕН мы должны платить до 20 числа следующего месяца, а не наперед (как они требуют уже не один год). Следовательно, у меня нет просрочки. Она, конечно, повякала про Новый налоговый кодекс, но штраф отменила. Еще и спросила напоследок, кто это меня надоумил скаргу написать. Ответила: в интернете все разъяснения есть, даже шаблоны выкладывают, особого ума не надо - пиши по образцу и подавай. А сколько же людей просто тупо поплатили такие штрафы! В коридоре повозмущались, что неизвестно откуда выплыли недоимки в конце года, а разобраться - то ли ума нет, то ли плебейская психология не позволяет.

То же и с ПФ. Понастрочили нам Вымоги про сплату боргу за 2010 год: мы - Скарги по всем уровням, нам - отписки тупейшие, ни конца, ни края... На суды подаем... А как пошли за выписками из Особових карток - так оказалось, что никакого долга и близко нет! На полудурков рассчитано: сказали, пальчиком пригрозили - бегом платить. Хорошо тем, кто с детства лишен стадного инстинкта, а может, просто мозгов поболе, чем у Курицы...

Так что, КЛЕР, чем опікуватися моей богобоязненностью, займитесь-ка лучше правовым самообразованием.

Цитата
Есть ещё мнение такого плана:
Платники єдиного податку за Указом Президента №727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" та платники фіксованого податку за Декретом "Про прибутковий податок з громадян" можуть працювати ще цілий 2012 рік за старим законодавством .

Мнение, прямо скажем, небезосновательное...

Цитата
Правила встановлені у державі нас захищають тільки тоді коли ми про них знаємо та застосовуємо.
Дивно сподіватись на виграш у шаховій партії не знаючи правил гри.


AlShep, жму Вашу руку! tongue.gif rolleyes.gif
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
КЛЕР
сообщение 28.12.2011, 11:32
Сообщение #3398


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 1443
Регистрация: 17-June 10
Пользователь №: 23843



Emily, вообще-то вопрос был задан совсем по другой теме, и никак не затрагивал ваших собственных взаимоотношений с такими же недообразованными налоговиками.
То, что ГДЕ-ТО и у КОГО-ТО существует мнение, которое бОльше нравится лично вам, еще не означает, что оно и есть единственно правильное.
А приведенная там ссылочка реально была даже не "второй свежести" laugh.gif
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
surprise
сообщение 28.12.2011, 13:44
Сообщение #3399


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2213
Регистрация: 20-March 11
Пользователь №: 27928



Пора открывать новую тему- ЕСВ МОЖНО НЕ ПЛАТИТЬ.Интересно сколько страниц там будет.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
gipopo
сообщение 28.12.2011, 18:41
Сообщение #3400


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 14
Регистрация: 2-February 11
Из: Киев
Пользователь №: 26595



Цитата(surprise @ Dec 28 2011, 02:44 PM) *
Пора открывать новую тему- ЕСВ МОЖНО НЕ ПЛАТИТЬ.Интересно сколько страниц там будет.

БРАВО


--------------------
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
AlShep
сообщение 28.12.2011, 18:53
Сообщение #3401


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 940
Регистрация: 7-November 10
Пользователь №: 25230



Цитата(surprise @ Dec 28 2011, 01:44 PM) *
Пора открывать новую тему- ЕСВ МОЖНО НЕ ПЛАТИТЬ.Интересно сколько страниц там будет.


Не все обратили особое внимание на внесение изменений в административный кодекс.С 1.01.12.Так вот,штраф за неуплату ЕСВ по нему будет составлять 8.5 тыс грн.....Покращення жыття уже сегодня!!!Ура,товарищи?!


--------------------
Discendo discimus
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Feniks
сообщение 28.12.2011, 19:23
Сообщение #3402


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 1266
Регистрация: 25-June 10
Пользователь №: 23920



Цитата(AlShep @ Dec 28 2011, 06:53 PM) *
Не все обратили особое внимание на внесение изменений в административный кодекс.С 1.01.12.Так вот,штраф за неуплату ЕСВ по нему будет составлять 8.5 тыс грн.....Покращення жыття уже сегодня!!!Ура,товарищи?!

Действительно уряяяя. sad.gif Это что получается-если факт неуплаты ЕСВ будет считаться после 20.01.12 то эти люди автоматом попадают под этот кодекс? Вот так подарочек к празднику. А в законе о ЕСВ еще и пеня. blink.gif
Вот теперь точно тех кто не уплатил взносы за 2010г оставят в покое. Тут такие деньжищи светят ПФ,что ему эти копейки за 2010г. laugh.gif


--------------------

Мир, в котором человек делится информацией ради общей выгоды, а не ради себя самого, идет по пути спасения.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
AlShep
сообщение 28.12.2011, 19:34
Сообщение #3403


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 940
Регистрация: 7-November 10
Пользователь №: 25230



Цитата(Feniks @ Dec 28 2011, 07:23 PM) *
Действительно уряяяя. sad.gif Это что получается-если факт неуплаты ЕСВ будет считаться после 20.01.12 то эти люди автоматом попадают под этот кодекс? Вот так подарочек к празднику. А в законе о ЕСВ еще и пеня. blink.gif
Вот теперь точно тех кто не уплатил взносы за 2010г оставят в покое. Тут такие деньжищи светят ПФ,что ему эти копейки за 2010г. laugh.gif


Не сильно злорадствуйте.Закон вступает в силу с 1.01.12.И,штрафы,соответственно,тоже.А,со старыми долгами:у кого как сил хватит на отстаивание СВОИХ интересов.


--------------------
Discendo discimus
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Vovanchik
сообщение 28.12.2011, 23:34
Сообщение #3404


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 299
Регистрация: 27-December 08
Из: Чернигов
Пользователь №: 7471



Цитата(AlShep @ Dec 28 2011, 06:53 PM) *
Не все обратили особое внимание на внесение изменений в административный кодекс.С 1.01.12.Так вот,штраф за неуплату ЕСВ по нему будет составлять 8.5 тыс грн.....Покращення жыття уже сегодня!!!Ура,товарищи?!

Не пугайте людей, ибо они и так сильно запуганные!

Видимо так же мало кто обратил внимание на слова: "на посадових осіб"... в каждом пункте ст. 165-1 КУпАП...
А кто есть ФОП видимо уже обсуждалось... они не являются должностными лицами.

Сообщение отредактировал Vovanchik - 29.12.2011, 00:08


--------------------
Страх убивает разум
Умных много - смелых мало
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Feniks
сообщение 29.12.2011, 09:31
Сообщение #3405


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 1266
Регистрация: 25-June 10
Пользователь №: 23920



Цитата(AlShep @ Dec 28 2011, 07:34 PM) *
Не сильно злорадствуйте.Закон вступает в силу с 1.01.12.И,штрафы,соответственно,тоже.А,со старыми долгами:у кого как сил хватит на отстаивание СВОИХ интересов.

Злорадства здесь ни капельки.Я никогда не желаю людям того чего не хотел-бы для себя,даже незнакомым.Весь негатив это бумеранг который рано или поздно но обязательно вернется.


--------------------

Мир, в котором человек делится информацией ради общей выгоды, а не ради себя самого, идет по пути спасения.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения

319 страниц V  « < 225 226 227 228 229 > » 
Ответить в эту темуОткрыть новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




Текстовая версия Сейчас: 20th June 2025 - 19:55