![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 482 Регистрация: 6-December 10 Пользователь №: 25747 ![]() |
На сайте общественной организации Правовий простір опубликована статья Белоцерковской Римы http://pravoprostir.com/z-01-01-2011r-vtra...e-straxuvannya/ Получается, что с 1.01.2011г можно упрощенцам не платить пенсионные взносы за 2010г, так как Законом от 8 липня 2010 року
N 2464-VI наши законодатели из пенсионного законодательства убрали ответственность за неуплату этих взносов?! Все нижеперечисленные разделы ст 106 с 1го 01 2010г. больше не действуют! Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб 1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. 2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. 3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій. Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку. Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду. Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі. У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги. У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються. 4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство. 5. За рахунок сум, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій. 6. Недоїмка не підлягає списанню, у тому числі в разі укладення із страхувальником мирової угоди відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, оголошення померлою чи недієздатною, щодо яких відсутні особи, які відповідно до цього Закону мають нести зобов'язання із сплати страхових внесків. 7. У разі ліквідації страхувальника або втрати ним з інших причин юридичного статусу платника страхових внесків недоїмка сплачується за рахунок коштів та іншого майна страхувальника. У цьому разі особами, відповідальними за погашення недоїмки, є: ліквідаційна комісія - стосовно підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій платників страхових внесків, що ліквідуються; підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків та інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються; солідарно члени колективних та орендних підприємств, сільськогосподарських кооперативів - платників страхових внесків, що ліквідуються. У разі недостатності коштів та іншого майна у страхувальника для сплати недоїмки особами, які несуть зобов'язання та відповідальність за сплату недоїмки, є: засновники або учасники підприємства, установи та організації - платника страхових внесків, що ліквідується, якщо згідно із законом вони несуть повну чи додаткову відповідальність за їхніми зобов'язаннями; підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків, інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються; правонаступники страхувальника, що ліквідується. У разі реорганізації страхувальника зобов'язання із сплати недоїмки покладаються на осіб, до яких відповідно до закону перейшли його права та обов'язки. Передача платниками страхових внесків своїх обов'язків із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування третім особам, крім випадків, передбачених законодавством, забороняється. 8. На недоїмку нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. 9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції: 1) у разі ухилення страхувальників, зазначених у пунктах 1-5 статті 14 цього Закону, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; [Пункт 1 частини дев’ятої статті 106 викладено у новій редакції згідно із Законом України N 3456-IV від 22.02.2006 р.] 2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі: 10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно; 20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно; 50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів. Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу; 3) за приховування (заниження) страхувальником суми заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, накладається штраф у розмірі всієї суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу), а в разі повторного протягом року такого порушення штраф у триразовому розмірі суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу); 4) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми; 5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 6) за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 7) за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків, передбачених цим Законом, - штраф у розмірі 50 відсотків сум несплачених або своєчасно не сплачених авансових платежів. Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 17:51 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#3871
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 82 Регистрация: 10-July 11 Пользователь №: 29412 ![]() |
Аналогично - поднапрягает, если пишем "чёрное" - а утверждаем "белое". ![]() Шановні форумчани прошу Вас надіслати позов до вищого адміністративного суду першій суд про відкриття провадженн виконавчої служби програв саддя Бездетко не прийняв позов до розгляду зіслався на пропущення строків ,виконавча служба порушила строки ,а суддя посудив що я порушив строки про звернення до суду ,нужно срочно осталось два дня із пяти на обжалування. |
|
|
![]()
Сообщение
#3872
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 19-January 09 Из: Донецк Пользователь №: 7789 ![]() |
Шановні форумчани прошу Вас надіслати позов до вищого адміністративного суду першій суд про відкриття провадженн виконавчої служби програв саддя Бездетко не прийняв позов до розгляду зіслався на пропущення строків ,виконавча служба порушила строки ,а суддя посудив що я порушив строки про звернення до суду ,нужно срочно осталось два дня із пяти на обжалування. В этой ветке где-то было раньше - пролистайте постранично на страниц 15-20 назад. К сожалению, в такие сроки лично я не могу подключиться - перегружен в ближайшие 5-6 дней. -------------------- Кто сказал "выхода нет"?
Их есть у нас: http://vocv.at.ua/ |
|
|
![]()
Сообщение
#3873
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 58 Регистрация: 4-November 11 Пользователь №: 30078 ![]() |
Завтра суд, в районному суді за позовом ВДВС про примусове проникнення до мого житла.
Готувався як міг добрі люди допомагали кілька клопотаннь підготував та заперечення, окремо вдячний prokop1 за допомогу. Але я не про те, що було я про те, що пішов сьогодні до суду і витребував для ознайомлення справу а в ній щоб ви думали ? да вже готова Ухвала продатована і підписана. Поки я фотоапарат витягнув справу забрали) ось такі пироги виходить завтра мене ніхто і слухати не зирається..... |
|
|
![]()
Сообщение
#3874
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1586 Регистрация: 20-September 10 Из: Харьков Пользователь №: 24608 ![]() |
Чтоб не переливать из пустого в порожнее (поднадоело уже, извините), прошу Вас - приведите цитату из моих постов, которая подтвердит якобы мой "тезис о том, что указ отменён с 04.11.2011 и закон 4014 вступил в силу с этой же даты". Имею в виду вторую половину этого "тезиса" - "закон 4014 вступил в силу с этой же даты". Ок? Пожалуйста: Фактически - добровольно (интересно было бы взглянуть, как оформляются эти платежи - как "добровольные"?). Требования уплаты ЕСВ на протяжении ПОЧТИ ВСЕГО 2011-го года столь же незаконны, как и доплаты в ПФУ в 2010-м году (имею в виду упрощенцев). Указ 727 прекратил свое существование лишь с 04.11.2011, но если это так, то тех, кто работал по этому Указу, закон 2464 не касается вообще, точно так же, как и 1058, и 2461. Это - во-первых. Цитирую 4014: "II. Прикінцеві та перехідні положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року, крім: ... 3. У зв'язку з набранням чинності цим Законом відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України ( 254к/96-ВР ) припиняється дія Указу Президента України від 3 липня 1998 року N 727/98 ( 727/98 ) "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" (із наступними змінами)." Обратите внимание на слово "крім", которое я выделил. Его наличие означает, что закон в целом вступает в силу с 01.01.2012, а перечисленные далее положения - НЕ с 01.01.2012. ![]() Как бэ Указ 727 прекращает свое действие именно из-за того, что начинает действовать 4014. Логично? Если вы считаете, что Указ почил в бозе 04.11.2011, значит считаете, что 4014 набрал чинности 04.11.2011... Сообщение отредактировал Jane-Jane - 29.02.2012, 18:31 |
|
|
![]()
Сообщение
#3875
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 299 Регистрация: 27-December 08 Из: Чернигов Пользователь №: 7471 ![]() |
Завтра суд, в районному суді за позовом ВДВС про примусове проникнення до мого житла. Готувався як міг добрі люди допомагали кілька клопотаннь підготував та заперечення, окремо вдячний prokop1 за допомогу. Але я не про те, що було я про те, що пішов сьогодні до суду і витребував для ознайомлення справу а в ній щоб ви думали ? да вже готова Ухвала продатована і підписана. Поки я фотоапарат витягнув справу забрали) ось такі пироги виходить завтра мене ніхто і слухати не зирається..... Вы читали Ухвалу? С чего Вы взяли, что Вы видели окончательное решение? Дело в том, что если решение суда первой инстанции будет не в Вашу пользу, то называться оно будет "Постанова". Сообщение отредактировал Vovanchik - 29.02.2012, 19:09 -------------------- Страх убивает разум
Умных много - смелых мало |
|
|
![]()
Сообщение
#3876
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 19-January 09 Из: Донецк Пользователь №: 7789 ![]() |
Пожалуйста: Как бэ Указ 727 прекращает свое действие именно из-за того, что начинает действовать 4014. Логично? Если вы считаете, что Указ почил в бозе 04.11.2011, значит считаете, что 4014 набрал чинности 04.11.2011... И где здесь приписанный мне "тезис" о вступлении закона в силу с 04.11.2011? В Ваших "логических" умозаключениях? Ну-ну... ![]() Что и почему я считаю в отношении именно Указа 727, я уже написал. И пояснил, к тому же. Нравится Вам считать датой его смерти 01.01.2012? Пожалуйста, считайте, я - не против, 4014 - тоже не против. Осталось одно - надеяться, что и ГНИ, и ПФУ, и суды,... тоже считают ИМЕННО ТАК. Жизнь нас учит тому, что ничему она нас не учит... ![]() -------------------- Кто сказал "выхода нет"?
Их есть у нас: http://vocv.at.ua/ |
|
|
![]()
Сообщение
#3877
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1586 Регистрация: 20-September 10 Из: Харьков Пользователь №: 24608 ![]() |
И где здесь приписанный мне "тезис" о вступлении закона в силу с 04.11.2011? В Ваших "логических" умозаключениях? Ну-ну... ![]() Что и почему я считаю в отношении именно Указа 727, я уже написал. И пояснил, к тому же. Нравится Вам считать датой его смерти 01.01.2012? Пожалуйста, считайте, я - не против, 4014 - тоже не против. Осталось одно - надеяться, что и ГНИ, и ПФУ, и суды,... тоже считают ИМЕННО ТАК. Жизнь нас учит тому, что ничему она нас не учит... ![]() Еще раз: Указ прекращает действовать с момента вступления в силу 4014. Это написано в 4014. Это происходит одновременно. Вы считаете, что эта дата - 04.11.11. Все. |
|
|
![]()
Сообщение
#3878
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 19-January 09 Из: Донецк Пользователь №: 7789 ![]() |
Еще раз: Указ прекращает действовать с момента вступления в силу 4014. Это написано в 4014. Это происходит одновременно. Вы считаете, что эта дата - 04.11.11. Все. ![]() Еще раз: Процитируйте, плз, то место в 4014, где именно так и написано: "Указ прекращает действовать с момента вступления в силу 4014". Ведь это ВЫ написали: "Это написано в 4014"? Так почему бы не подтвердить свои слова цитатой? -------------------- Кто сказал "выхода нет"?
Их есть у нас: http://vocv.at.ua/ |
|
|
![]()
Сообщение
#3879
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 210 Регистрация: 8-May 11 Пользователь №: 28927 ![]() |
Шановні форумчани прошу Вас надіслати позов до вищого адміністративного суду першій суд про відкриття провадженн виконавчої служби програв саддя Бездетко не прийняв позов до розгляду зіслався на пропущення строків ,виконавча служба порушила строки ,а суддя посудив що я порушив строки про звернення до суду ,нужно срочно осталось два дня із пяти на обжалування. И правильно сделал судья Бездетко!!! Сколько раз нужно Вам повторять одно и то же? Почему Вы настырно продолжаете бессмысленно настаивать на скасуванні Постанови про відкриття провадження? СРОКИ ПРОПУЩЕНЫ! И не нужно подавать в ВАСУ. (там Вам ответят тем же -вернут бз рассмотрения)Немедленно подавайте снова в районний суд, только всего навсего измените вступительную формулировку: - "Позовна заява про протиправні діїї державних осіб ДВС РУЮ по намаганню примусово стягнути страхові внески до пфу з фізичної особи-підприємця, який обрав особливий спосіб оподаткування." Сообщение отредактировал prokop1 - 29.02.2012, 23:26 |
|
|
![]()
Сообщение
#3880
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 210 Регистрация: 8-May 11 Пользователь №: 28927 ![]() |
[quote name='prokop1' date='Feb 29 2012, 11:00 PM' post='111152']
И правильно сделал судья Бездетко!!! Сколько раз нужно Вам повторять одно и то же? Почему Вы настырно продолжаете бессмысленно настаивать на скасуванні Постанови про відкриття провадження? СРОКИ ПРОПУЩЕНЫ! И не нужно подавать в ВАСУ. (там Вам ответят тем же -вернут бз рассмотрения)Немедленно подавайте снова в районний суд, только всего навсего измените вступительную формулировку: - ________ районний суд, вул. ________ індекс_______ т. Позивач: фізична особа-підприємець _________ , вул. _________ , _________, __------району, ________обл. Т. АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ ( про визнання протиправними дій з перевищенням службових повноважень старшого державного виконавця по намаганню примусового стягнення внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з фізичної особи підприємця, яка обрала особливий спосіб оподаткування) Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС України адміністративний суд перевіряє не лише вчинення дії чи бездіяльності на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а й вчинені вони з використанням повноважень з тією метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для вчинення дії, добросовісно, розсудливо і своєчасно. Я, ______________, є фізичною особою-підприємцем, яка обрала особливий спосіб оподаткування, що підтверджується свідоцтвом о державної реєстрації Ідентифікаційний номер фізичної особи-платника податків та інших обов’язкових платежів _________ від _____________року. Старший державний виконавець ДВС ____________РУЮ __________ шляхом незаконного відкриття виконавчого провадження за № _-------------від _________ року намагається примусово стягнути з мене ________________ коп. внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за вимогою управління пенсійного фонду. Протиправність дій державного виконавця підтверджується наступнім: Намагання примусового стягнення державним виконавцем - це є перевищення службових повноважень державного виконавця тому що примусове стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування фізичними особами –суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування не входить до повноважень державних виконавців. 1. п. 15 ч. 106 Закону України про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування чітко зазначає: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. 2 Вимога управління пенсійного фонду не є виконавчим документом що підтверджується наступним: Відповідно до ст.. 17 Закону України «Про виконавче провадження» примусове виконання рішень здійснюється державною виконавчою службою на підставі виконавчих документів визначених законом, зокрема, рішення інших органів державної влади якщо їх виконання за законом покладено на державну виконавчу службу. Відповідно до розділу V111 «Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» були виключені ч.ч. 1-9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» а саме ч. 3 вказаної статті якою вимоги про сплату боргу надавався статус виконавчого документу, тобто, відповідач відкрив виконавче провадження на підставі документів, які не є виконавчими. Згідно з ч.14 ст. 106 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» виконавчими документами є лише рішення органу Пенсійного фонду про нарахування пені або накладання штрафу передбачених частинами дев’ятої та десятої цієї статті. Згідно з ч. 1 ст. 19 Закону України «Про виконавче провадження» державний виконавець відкриває виконавче провадження лише на підставі виконавчого документа , зазначеного у ст..17 цього Закону. Згідно ст.. 25 Закону України «Про виконавче провадження» державний виконавець відмовляє у відкритті виконавчого провадження у разі неподання виконавчого документа, зазначеного у ст.. 17 цього Закону, проте відповідач таки дії не вчинив. Протиправність дій ДВС ____________ РУЮ підтверджують преюдиціальні факти: УХВАЛА ВИЩОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ УКРАЇНИ від 09.11.2011 N К/9991/28551/11 «Однак, дана норма права, ст..106 як і стаття 17 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. N 1058-IV, яка регламентує вчинене порушення, встановлене відповідачем в Акті, втратила чинність з 1 січня 2011 року згідно із Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 р. N 2464-VI, тобто, не діяла на дату прийняття Управлінням Пенсійного фонду України Згідно зі статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.» Крім цього підтвердження того, що вимога управління пенсійного фонду не є виконавчим документом є рішення Апеляційних судів: - Ухвалою Апеляційного суду Київської області. від 25 листопада 2011 року по справі № 22ц-6183/2011. - Постановою Донецького Апеляційного Адміністративного суду від 23 серпня 2011 у справі № 2а-4748/11/1270. Відкривши виконавче провадження на підставі документу, який не є виконавчим документом, старший державний виконавець Узун Ольга Іванівна порушила ст.. ч.1 ст. 19 Закону України «Про виконавче провадження» та ст.. 19 Конституції України. . Крім цього є Постанова Верховного Суду України, яке є остаточним і оскарженню не підлягає: - від 25 червня 2011 року «У розумінні Закону України від 21 квітня 1999 року N 606-XIV "Про виконавче провадження" рішення органу ПФУ не є виконавчим документом, тому недоїмка, штраф та пеня стягуються в судовому порядку. я оспорюю дії державних виконавців по намаганню примусово стягнути з мене «недоїмку» по сплаті страхових внесків в пфу, шляхом відкриття виконавчого провадження на підставі документу, який не є виконавчим. На моє глибоке переконання ці дії державних виконавців несумісні з Присягою державних службовців: “Повністю усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити народові України, суворо дотримувати Конституції та законів України, сприяти втіленню їх у життя, зміцнювати їх авторитет, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, з гідністю нести високе звання державного службовця, сумлінно виконувати свої обов’язки .. З врахуванням вищевикладеного, керуючись ст.. 8; 19 30, ст.ст. 27–35, 51–52 , 55, 56, 68 Конституції України, ст. 49, 51, 159, 161, 162 КАСУ ст 3, 85 ЗУ «Про виконавче провадження» ПРОШУ 1. Прийняти даний адміністративний позов до розгляду по суті. 2. Визнати дії старшого державного виконавця Перетятько Ліни Петрівни по намаганню примусового стягнення внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, шляхом відкриття виконавчого провадження та винесення Постанови за № 298390030 від 16.11.2011 з фізичної особи підприємця Кондратенко Ніни Миколаївни, яка обрала особливий спосіб оподаткування протиправними, з перевищенням службових повноважень. 3. Судові витрати покласти на Відповідача. Додатки: 1. копія Постанови про відкриття виконавчого провадження 2. копія Свідоцтв про державну реєстрацію. 3. копія патенту 4. Копія адміністративної позовної заяви для відповідача - 2 аркуша ; 5. Оригінал квитанції про сплату судового збору |
|
|
![]()
Сообщение
#3881
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 82 Регистрация: 10-July 11 Пользователь №: 29412 ![]() |
И правильно сделал судья Бездетко!!! Сколько раз нужно Вам повторять одно и то же? Почему Вы настырно продолжаете бессмысленно настаивать на скасуванні Постанови про відкриття провадження? СРОКИ ПРОПУЩЕНЫ! И не нужно подавать в ВАСУ. (там Вам ответят тем же -вернут бз рассмотрения)Немедленно подавайте снова в районний суд, только всего навсего измените вступительную формулировку: - "Позовна заява про протиправні діїї державних осіб ДВС РУЮ по намаганню примусово стягнути страхові внески до пфу з фізичної особи-підприємця, який обрав особливий спосіб оподаткування." Я нахожусь на общей системі оподаткування. |
|
|
![]()
Сообщение
#3882
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 51 Регистрация: 25-January 12 Пользователь №: 31116 ![]() |
"e name='Хохлушка' date='Feb 29 2012, 10:01 PM' post='111142']
А Вас не посещала никогда мысль,что Вы никому не нужны со своими утопическими идеями ? Что Вы только будоражите людей? Заявляете им ,что можно ничего никому не платить,только забываете предупредить,что за это МОЖНО,нужно следующие десять лет по судам без остановки бегать? Таких как я ,действительно,большинство.К счастью.Мы работаем и платим налоги.Кто сколько считает нужным,но платим.А от Вас какой толк? Можете не отвечать.Ввязываться с Вами в пустые словоблудия не планирую.По факту-все суды проиграны,ПФ возвращает свои деньги кому из пенсии,кому еще как-то.Это факты.Все остальное-Ваши фантазии. Всего хорошего.) ![]() [/quote] ХОХЛУШКА,ЭТО ВАШЕ ПРАВО БОРОТЬСЯ ЗА СЕБЯ ИЛИ БЫТЬ ПРИСМЫКАЮЩЕЙСЯ.Я ОДНА ВОСПИТЫВАЮ ДОЧЬ,ЖИВУ С МИНИМАЛЬНОГО ЗАРАБОТКА И ВЫБИРАЮ БОРОТЬСЯ!!!!!!" |
|
|
![]()
Сообщение
#3883
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1586 Регистрация: 20-September 10 Из: Харьков Пользователь №: 24608 ![]() |
Цитата Витал_Д[/size]' post='111118' date='Feb 29 2012, 08:24 PM'] ![]() Еще раз: Процитируйте, плз, то место в 4014, где именно так и написано: "Указ прекращает действовать с момента вступления в силу 4014". Ведь это ВЫ написали: "Это написано в 4014"? Так почему бы не подтвердить свои слова цитатой? Гы-гы... Отвечу вашей ![]() Цитирую 4014: "II. Прикінцеві та перехідні положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року, крім: ... 3.[i] У зв'язку з набранням чинності цим Законом відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України ( 254к/96-ВР ) припиняється дія Указу Президента України від 3 липня 1998 року N 727/98 ( 727/98 ) "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" (із наступними змінами).[/i]" Обратите внимание на слово "крім", которое я выделил. Его наличие означает, что закон в целом вступает в силу с 01.01.2012, а перечисленные далее положения - НЕ с 01.01.2012. ![]() Свои посты читаете? Или только пишите? Сообщение отредактировал Jane-Jane - 01.03.2012, 09:47 |
|
|
![]()
Сообщение
#3884
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 82 Регистрация: 10-July 11 Пользователь №: 29412 ![]() |
Вот видите. как у вас все грустно... А почему бы вам не зарабатывать больше, выйти еще раз замуж и родить еще ребенка вместо трепыхания:"вся жизнь-борьба"? Вы хоть знаете, где ваша конечная остановка? Шановні давайте по темі! Микола проси в кого Є адмін позов до суду прошу виложіт ,Яна общій системі оподаткування. согодні послідній день строк пять днів .Зараніє дякую за допомогу. Зповагою Микола Гладкий. |
|
|
![]()
Сообщение
#3885
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 834 Регистрация: 19-January 09 Из: Донецк Пользователь №: 7789 ![]() |
Гы-гы... Отвечу вашей ![]() Свои посты читаете? Или только пишите? Вот Вам и гы-гы... СВОИ посты читаете? Вы как написали? А вот как: "Указ прекращает действовать с момента вступления в силу 4014". А теперь сравните с процитированным: "У зв'язку з набранням чинності цим Законом відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України ( 254к/96-ВР ) припиняється дія Указу Президента України від 3 липня 1998 року N 727/98". Где Вы здесь видите слова "с момента вступления в силу 4014"? Гы-гы... -------------------- Кто сказал "выхода нет"?
Их есть у нас: http://vocv.at.ua/ |
|
|
![]() ![]() |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 19th June 2025 - 10:30 |