IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Пенсионные взносы за 2010г. можно не платить!, Убрали ответственность за неуплату.
Goha2000
сообщение 15.02.2011, 10:46
Сообщение #1


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



На сайте общественной организации Правовий простір опубликована статья Белоцерковской Римы http://pravoprostir.com/z-01-01-2011r-vtra...e-straxuvannya/ Получается, что с 1.01.2011г можно упрощенцам не платить пенсионные взносы за 2010г, так как Законом от 8 липня 2010 року
N 2464-VI наши законодатели из пенсионного законодательства убрали ответственность за неуплату этих взносов?!
Все нижеперечисленные разделы ст 106 с 1го 01 2010г. больше не действуют!



Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.
Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду.
Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі.
У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги.
У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються.

4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство.

5. За рахунок сум, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій.

6. Недоїмка не підлягає списанню, у тому числі в разі укладення із страхувальником мирової угоди відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, оголошення померлою чи недієздатною, щодо яких відсутні особи, які відповідно до цього Закону мають нести зобов'язання із сплати страхових внесків.

7. У разі ліквідації страхувальника або втрати ним з інших причин юридичного статусу платника страхових внесків недоїмка сплачується за рахунок коштів та іншого майна страхувальника. У цьому разі особами, відповідальними за погашення недоїмки, є:
ліквідаційна комісія - стосовно підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій платників страхових внесків, що ліквідуються;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків та інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
солідарно члени колективних та орендних підприємств, сільськогосподарських кооперативів - платників страхових внесків, що ліквідуються.
У разі недостатності коштів та іншого майна у страхувальника для сплати недоїмки особами, які несуть зобов'язання та відповідальність за сплату недоїмки, є:
засновники або учасники підприємства, установи та організації - платника страхових внесків, що ліквідується, якщо згідно із законом вони несуть повну чи додаткову відповідальність за їхніми зобов'язаннями;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків, інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
правонаступники страхувальника, що ліквідується.
У разі реорганізації страхувальника зобов'язання із сплати недоїмки покладаються на осіб, до яких відповідно до закону перейшли його права та обов'язки.
Передача платниками страхових внесків своїх обов'язків із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування третім особам, крім випадків, передбачених законодавством, забороняється.

8. На недоїмку нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:
1) у разі ухилення страхувальників, зазначених у пунктах 1-5 статті 14 цього Закону, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
[Пункт 1 частини дев’ятої статті 106 викладено у новій редакції згідно із Законом України N 3456-IV від 22.02.2006 р.]
2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:
10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;
20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;
50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу;
3) за приховування (заниження) страхувальником суми заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, накладається штраф у розмірі всієї суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу), а в разі повторного протягом року такого порушення штраф у триразовому розмірі суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу);
4) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми;
5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
6) за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
7) за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків, передбачених цим Законом, - штраф у розмірі 50 відсотків сум несплачених або своєчасно не сплачених авансових платежів.

Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 17:51
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
319 страниц V  « < 314 315 316 317 318 > »   
Открыть новую тему
Ответов (4725 - 4739)
janek
сообщение 15.12.2012, 00:20
Сообщение #4726


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



[quote name='surprise' date='10.12.2012, 15:39' post='122441']
Судовый сбор платиться на реквизиты того суда,куда он подается.
Єто я знаю.Подскажи мне,куда отправить квітанцію про судовий збір: до апеляційного чи до окружного?
"Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою,яка її подає,до суду апеляційної інстанції"
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Tany_K
сообщение 15.12.2012, 17:16
Сообщение #4727


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 48
Регистрация: 19-June 09
Пользователь №: 8918



Цитата(janek @ 15.12.2012, 01:20) *
Судовый сбор платиться на реквизиты того суда,куда он подается.
Єто я знаю.Подскажи мне,куда отправить квітанцію про судовий збір: до апеляційного чи до окружного?
"Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою,яка її подає,до суду апеляційної інстанції"


Апеляційна скарга и необходимое количество ее копий вместе с оригиналом квитанции отправляется в суд первой инстанции (они там дело сшивают в одну кучу) а к экземпляру для апеляционного суда нужно приложить копию квитанции.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
janek
сообщение 16.12.2012, 11:03
Сообщение #4728


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



[quote name='Tany_K' date='15.12.2012, 18:16' post='122649']
СПАСИБО!
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
nvk
сообщение 24.12.2012, 13:57
Сообщение #4729


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 775
Регистрация: 4-February 09
Из: Свободный Крым! Россия!
Пользователь №: 8017



Всем привет! Давно я тут не появлялась. Можно задать вопрос (может конечно и не в эту тему он). До какой суммы платится в ПФ 34,7, а свыше уже нет. Есть ли какие-то ограничения в месячной оплате в ПФ? Ну типа если я за месяц заработала 21000 грн, я должна в ПФ со всей суммы заплатить или есть какие-то лимиты? Спасибо!
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Ирэн
сообщение 24.12.2012, 14:17
Сообщение #4730


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2174
Регистрация: 17-February 12
Из: временно оккупированный Крым
Пользователь №: 31365



Размеры минимального и максимального единого взноса для частных предпринимателей
Максимальная зарплата, с которой уплачивается ЕСВ
http://index.minfin.com.ua/index/social/


--------------------

ПОЧЕМУ МЫ ГОВОРИМ "В РОССИИ" , НО "НА УКРАИНЕ"? ДА ПОТОМУ,ЧТО МЫ ГОВОРИМ " В ТЮРЬМЕ", НО "НА ВОЛЕ"
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
nvk
сообщение 25.12.2012, 11:05
Сообщение #4731


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 775
Регистрация: 4-February 09
Из: Свободный Крым! Россия!
Пользователь №: 8017



Цитата(Ирэн @ 24.12.2012, 14:17) *
Размеры минимального и максимального единого взноса для частных предпринимателей
Максимальная зарплата, с которой уплачивается ЕСВ
http://index.minfin.com.ua/index/social/

СПАСИБО!!!

Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
janek
сообщение 11.01.2013, 09:37
Сообщение #4732


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



Что можно ещё предпринять.Нет продвижения дела в апеляцийному суде.Сроки давно вышли.Отправил электронный запрос-опять ответа нет.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
surprise
сообщение 11.01.2013, 14:13
Сообщение #4733


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2213
Регистрация: 20-March 11
Пользователь №: 27928



Цитата(janek @ 11.01.2013, 09:37) *
Что можно ещё предпринять.Нет продвижения дела в апеляцийному суде.Сроки давно вышли.Отправил электронный запрос-опять ответа нет.

Терпение и труд,все перетрут,а зачем такая спешка???
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
demos2011
сообщение 26.03.2013, 14:29
Сообщение #4734


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 17
Регистрация: 8-January 13
Пользователь №: 33334



В связи с утратой части документов на форуме - желающим обжаловать требования ПФ за пенсионные взносы за 2010 год. могу Сбросить свежий пакет документов, искавого заявления, образцы жалоб. решений судов в пользу предпринимателя.
Пока на форуме прикрепить фалы не получается - могу на Ваш емейл это сделать
эти документы уже находятся в суде и 27.03 состоится первое слушание

Сообщение отредактировал demos2011 - 26.03.2013, 14:34
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
demos2011
сообщение 30.03.2013, 14:54
Сообщение #4735


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 17
Регистрация: 8-January 13
Пользователь №: 33334



кто нуждается в образце иска на ПФ относительно взностов за 2010 год - пишите на емейл demos_mik@ukr.net
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
surprise
сообщение 30.03.2013, 17:21
Сообщение #4736


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2213
Регистрация: 20-March 11
Пользователь №: 27928



Как там первое слушанье в суде 27.03.?????
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
demos2011
сообщение 31.03.2013, 02:26
Сообщение #4737


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 17
Регистрация: 8-January 13
Пользователь №: 33334



ну как я и расчитывал - ответчик - УПФУ не явился, написал заявление о переносе слушания. Но я настаял так как у меня было 2 ходотайства - о привлечении 3го лица - ДВС и обеспечение иска (приостановление исполнительного производства) - Судья первое слушание провёл. Второе назначил на 09.04.13. Отзыв на мой иск пока ПФ не подавал.
Хочу поделиться, что долго размышляя и читая консультации - никто не обратил внимание на такой важный момент:
Изменения в бюджет о доплате взносов вступили в силу с 17.08.10, а за 9 дней до этого отменили ОЧЕНЬ ВАЖНУЮ ст.18 ЗУ№1058 передбачено, що страхові внески не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування. На ці внески не поширюються податкове законодавство. з 08.07.2010 року ст.18 ЗУ №1058 було виключено на підставі Закону України № 2464-VI. Таким чином, можна впевнено стверджувати, що з 08.07.2010 року ЗУ№1058 підпадав під юрисдикцію податкового законодавства, а саме Закону України «Про систему оподаткування». Тому, внесені зміни з 17.07.2010 року, відносно доплат на пенсійне страхування вже мали не обов’язковий характер, так як не передбачались в ЗУ «Про систему оподаткування» і протирічили Указу Президента №727
Закон України «Про систему оподаткування». Закон введено в дію 1 жовтня 1991року постановою Верховної Ради Української РСР від 25 червня 1991року №1252-Х11. Закон втрати чинність з 1 січня 2011року (згідно з Податковим Кодексом України). Ст.1 Передбачає, що податки і збори(обов’язкові платежі),справляння яких не передбачені цим Законом, сплаті не підлягають. Будь які податки і збори (обов’язкові платежі), які за проводжуються законами України мають бути включені до цього Закону
Следовательно на момент внесения изменений в бюджет и ЗУ№1058 относительно доплат - сам Закон и взносы входили в юрисдикцию налогового законодательства. но доплаты не внеслись в Закон №1252-Х1, а значит являлись добровольными, не обязательными.
Это если буквально обращаться к хронологии законодательства на тот период, даже если ПФУ свои уведомления выслал вовремя не нарушая процессуальные и временные требования.
очень советую в заключительном слове это прокоментировать, ну конечно после Колизии в законодательстве нарушения ст 19,58 Конституции и т.д.
Как только можно будет прикреплять фалы я сброшу полный текст иска, дополнительного заявление, где это подробно расписывается. могу при необходимости кому то на почту
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
surprise
сообщение 31.03.2013, 13:31
Сообщение #4738


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2213
Регистрация: 20-March 11
Пользователь №: 27928



Цитата(demos2011 @ 31.03.2013, 02:26) *
ну как я и расчитывал - ответчик - УПФУ не явился, написал заявление о переносе слушания. Но я настаял так как у меня было 2 ходотайства - о привлечении 3го лица - ДВС и обеспечение иска (приостановление исполнительного производства) - Судья первое слушание провёл. Второе назначил на 09.04.13. Отзыв на мой иск пока ПФ не подавал.
Хочу поделиться, что долго размышляя и читая консультации - никто не обратил внимание на такой важный момент:
Изменения в бюджет о доплате взносов вступили в силу с 17.08.10, а за 9 дней до этого отменили ОЧЕНЬ ВАЖНУЮ ст.18 ЗУ№1058 передбачено, що страхові внески не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування. На ці внески не поширюються податкове законодавство. з 08.07.2010 року ст.18 ЗУ №1058 було виключено на підставі Закону України № 2464-VI. Таким чином, можна впевнено стверджувати, що з 08.07.2010 року ЗУ№1058 підпадав під юрисдикцію податкового законодавства, а саме Закону України «Про систему оподаткування». Тому, внесені зміни з 17.07.2010 року, відносно доплат на пенсійне страхування вже мали не обов’язковий характер, так як не передбачались в ЗУ «Про систему оподаткування» і протирічили Указу Президента №727
Закон України «Про систему оподаткування». Закон введено в дію 1 жовтня 1991року постановою Верховної Ради Української РСР від 25 червня 1991року №1252-Х11. Закон втрати чинність з 1 січня 2011року (згідно з Податковим Кодексом України). Ст.1 Передбачає, що податки і збори(обов’язкові платежі),справляння яких не передбачені цим Законом, сплаті не підлягають. Будь які податки і збори (обов’язкові платежі), які за проводжуються законами України мають бути включені до цього Закону
Следовательно на момент внесения изменений в бюджет и ЗУ№1058 относительно доплат - сам Закон и взносы входили в юрисдикцию налогового законодательства. но доплаты не внеслись в Закон №1252-Х1, а значит являлись добровольными, не обязательными.
Это если буквально обращаться к хронологии законодательства на тот период, даже если ПФУ свои уведомления выслал вовремя не нарушая процессуальные и временные требования.
очень советую в заключительном слове это прокоментировать, ну конечно после Колизии в законодательстве нарушения ст 19,58 Конституции и т.д.
Как только можно будет прикреплять фалы я сброшу полный текст иска, дополнительного заявление, где это подробно расписывается. могу при необходимости кому то на почту

Очень хорошее дополнение,НО про какие 9 дней Вы пишете,ЗУ № 2461(про доплаты) и № 2464(О ЕСВ) принимались в один день И даже не это главное,а суть в том,что ЗУ № 2464 вступил в силу с 01.01.2011г. и второе полугодие 2010 г. не действовал,а обовязковость по доплатам за 2010 год как раз возникла во второй половине 2010 года(по мнению ПФ).Так что отпишитесь обязательно,как на эту норму отреагирует суд,возьмет ли ее во внимание при рассмотрении дела.
У Вас уже есть 5 сообщений,можете выкладывать на форум что захотите.

Сообщение отредактировал surprise - 31.03.2013, 13:40
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
demos2011
сообщение 31.03.2013, 14:17
Сообщение #4739


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 17
Регистрация: 8-January 13
Пользователь №: 33334



Цитата(surprise @ 31.03.2013, 14:31) *
Очень хорошее дополнение,НО про какие 9 дней Вы пишете,ЗУ № 2461(про доплаты) и № 2464(О ЕСВ) принимались в один день И даже не это главное,а суть в том,что ЗУ № 2464 вступил в силу с 01.01.2011г. и второе полугодие 2010 г. не действовал,а обовязковость по доплатам за 2010 год как раз возникла во второй половине 2010 года(по мнению ПФ).Так что отпишитесь обязательно,как на эту норму отреагирует суд,возьмет ли ее во внимание при рассмотрении дела.
У Вас уже есть 5 сообщений,можете выкладывать на форум что захотите.

Да принимались в один день, а вступили в силу с интервалом 9 дней. У меня даже в ответах на обраoщение УПФУ указывает 17.07.2010 - изменение в бюджете. Посмотрите, изменение в бюджетете 2010 года вступили в силу с 17.07.10 - опубликовано в газете Голос Украины, ОДНАКО а ещё с 08.07.2010 г. отменили ст. 18 ЗУ№1058. Следовательно с 08.07.10 сам Закон и его взносы подпадали под юрисдикцию Налового законодательства. А значит применялись нормы ЗУ про систему оподаткування....
Данными орагументами подтверждается факт, что если бы даже ПФ своевременно уведомил предпринимателя - то буквально доплаты не обязательны, так как не предусмотрены ЗУ про опадаткування
Очень скоро будет известно о их результативности - 09.04.10 - назначено слушание дела
Конечно сообщу о результатах. Указанное обстоятельства, относительно хронологии изменений в Законе, конечно не является основным аргументом, но считаю, что имеет смысл при последнем выступлении упомянуть о нём

Сообщение отредактировал demos2011 - 05.04.2013, 13:33
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
MykolaGladky
сообщение 04.04.2013, 09:19
Сообщение #4740


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 82
Регистрация: 10-July 11
Пользователь №: 29412



Цитата(demos2011 @ 31.03.2013, 11:17) *
Да принимались в один день, а вступили в силу с интервалом 9 дней. У меня даже в ответах на обраoщение УПФУ указывает 17.07.2010 - изменение в бюджете. Посмотрите, изменение в бюджетете 2010 года вступили в силу с 17.07.10 - опубликовано в газете Голос Украины, ОДНАКО а ещё с 08.07.2010 г. отменили ст. 18 ЗУ№1058. Следовательно с 08.07.10 сам Закон и его взносы подпадали под юрисдикцию Налового законодательства. А значит применялись нормы ЗУ про систему оподаткування....
Данными орагументами подтверждается факт, что если бы даже ПФ своевременно уведомил предпринимателя - то буквально доплаты не обязательны, так как не предусмотрены ЗУ про опадаткування
Вот предлогаю последнии образцы заявлений. Очень скоро будет известно о их результативности - 09.04.10 - назначено слушание дела
Конечно сообщу о результатах. Указанное обстоятельства, относительно хронологии изменений в Законе, конечно не является основным аргументом, но считаю, что имеет смысл при последнем выступлении упомянуть о нём

Вельмошановний Д.М. Парецький ! Дякую Вам за безвозмізну допомогу інваліду Гладкому Миколі Яковичу боротись з шахраями від ПФУ та ВС які незаконно відбирают з пенції інваліда 20% Дай Бог Вам здоровя хай Господь Бог помогае Вам і Вашій родинію Дякую З повагою інвалід другої групи Микола Гладкий.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения

319 страниц V  « < 314 315 316 317 318 > » 
Ответить в эту темуОткрыть новую тему
3 чел. читают эту тему (гостей: 3, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




Текстовая версия Сейчас: 17th June 2025 - 20:44