IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Пенсионные взносы за 2010г. можно не платить!, Убрали ответственность за неуплату.
Goha2000
сообщение 15.02.2011, 10:46
Сообщение #1


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



На сайте общественной организации Правовий простір опубликована статья Белоцерковской Римы http://pravoprostir.com/z-01-01-2011r-vtra...e-straxuvannya/ Получается, что с 1.01.2011г можно упрощенцам не платить пенсионные взносы за 2010г, так как Законом от 8 липня 2010 року
N 2464-VI наши законодатели из пенсионного законодательства убрали ответственность за неуплату этих взносов?!
Все нижеперечисленные разделы ст 106 с 1го 01 2010г. больше не действуют!



Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.
Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду.
Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі.
У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги.
У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються.

4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство.

5. За рахунок сум, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій.

6. Недоїмка не підлягає списанню, у тому числі в разі укладення із страхувальником мирової угоди відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, оголошення померлою чи недієздатною, щодо яких відсутні особи, які відповідно до цього Закону мають нести зобов'язання із сплати страхових внесків.

7. У разі ліквідації страхувальника або втрати ним з інших причин юридичного статусу платника страхових внесків недоїмка сплачується за рахунок коштів та іншого майна страхувальника. У цьому разі особами, відповідальними за погашення недоїмки, є:
ліквідаційна комісія - стосовно підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій платників страхових внесків, що ліквідуються;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків та інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
солідарно члени колективних та орендних підприємств, сільськогосподарських кооперативів - платників страхових внесків, що ліквідуються.
У разі недостатності коштів та іншого майна у страхувальника для сплати недоїмки особами, які несуть зобов'язання та відповідальність за сплату недоїмки, є:
засновники або учасники підприємства, установи та організації - платника страхових внесків, що ліквідується, якщо згідно із законом вони несуть повну чи додаткову відповідальність за їхніми зобов'язаннями;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків, інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
правонаступники страхувальника, що ліквідується.
У разі реорганізації страхувальника зобов'язання із сплати недоїмки покладаються на осіб, до яких відповідно до закону перейшли його права та обов'язки.
Передача платниками страхових внесків своїх обов'язків із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування третім особам, крім випадків, передбачених законодавством, забороняється.

8. На недоїмку нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:
1) у разі ухилення страхувальників, зазначених у пунктах 1-5 статті 14 цього Закону, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
[Пункт 1 частини дев’ятої статті 106 викладено у новій редакції згідно із Законом України N 3456-IV від 22.02.2006 р.]
2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:
10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;
20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;
50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу;
3) за приховування (заниження) страхувальником суми заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, накладається штраф у розмірі всієї суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу), а в разі повторного протягом року такого порушення штраф у триразовому розмірі суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу);
4) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми;
5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
6) за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
7) за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків, передбачених цим Законом, - штраф у розмірі 50 відсотків сум несплачених або своєчасно не сплачених авансових платежів.

Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 17:51
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
319 страниц V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Открыть новую тему
Ответов (60 - 74)
Goha2000
сообщение 26.02.2011, 06:45
Сообщение #61


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Нашел форму РЕШЕНИЯ о наложении шрафных санкций утвержденную

П О С Т А Н О В ОЙ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
19.12.2003 N 21-1
.... ІНСТРУКЦІЯ
про порядок обчислення і сплати страхувальниками
та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове
державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України


... РІШЕННЯ N
про застосування фінансових санкцій
та нарахування пені за несплату (неперерахування)
або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування)
страхувальниками страхових внесків,
у тому числі донарахованих страхувальниками
або органом Пенсійного фонду


"__" ____________ 200_ року __________________
(місце прийняття)

Я, _________________________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали посадової особи,
яка приймає рішення)

на підставі пункту 2 частини дев'ятої статті 106 Закону України
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" за
несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне
перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі
донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду,
вирішив(ла) застосувати до _______________________________________
(назва або прізвище, ім'я, по батькові

__________________________________________________________________
страхувальника, для фізичної особи - суб'єкта підприємницької

__________________________________________________________________
діяльності - дата народження)

____________________ рахунки в установах банків N ________________
(адреса)

МФО ____________ ЄДРПОУ ________________ у вигляді стягнення суми
штрафу в розмірі _________________________________________________
(10%)

та нарахування пені в розмірі ___________________________________
(0,1 відсотка на суми недоїмки_
і фінансових санкцій)

за період з ___.___.______ року до ___.___.______ року, які
протягом десяти робочих днів з дня отримання рішення підлягають
перерахуванню (сплаті) на рахунки ________________________________
(назва управління ПФУ)

у сумі _____ грн на рахунок N _______ МФО _______ ЄДРПОУ _______;
у сумі _____ грн на рахунок N _______ МФО _______ ЄДРПОУ _______;
у сумі _____ грн на рахунок N _______ МФО _______ ЄДРПОУ _______;

У разі несплати сум штрафу та пені у визначений строк до
__________________________________________________________________
(назва або прізвище, ім'я, по батькові страхувальника)

будуть вжиті заходи відповідно до чинного законодавства.
Оскарження рішення платником страхових внесків може бути
здійснене протягом 10 робочих днів з дня отримання цього рішення у
порядку, визначеному частиною тринадцятою статті 106 Закону
України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Суми, зазначені у рішенні, підлягають сплаті в 10-денний
строк з дня одержання цього рішення.
У разі несплати суми штрафу в установлений строк рішення
передається до органу державної виконавчої служби для стягнення в
примусовому порядку протягом року з дати набрання ним чинності.

Дата набрання чинності рішенням _________________________________
(заповнюється при направленні

_________________________________________________________________
рішення до органу державної виконавчої служби)

__________________________ __________ _________________________
(посада особи, яка (підпис) (прізвище, ініціали)
прийняла рішення)

Перший примірник рішення отримано:

__________________________ __________ _________________________
(посада особи, яка (підпис) (прізвище, ініціали)
прийняла рішення)

М.П. "___" ________________ 200__ року
(дата отримання рішення)

{ Додаток 14 в редакції Постанови Пенсійного фонду N 3-1
( z0233-05 ) від 31.01.2005; із змінами, внесеними згідно з
Постановою Пенсійного фонду N 2-2 ( z0071-07 ) від 18.01.2007; в
редакції Постанови Пенсійного фонду N 19-1 ( z0825-09 ) від
03.08.2009 } [size="4"][/size]

Инструкция действующая, со всеми последними изменениями, и что мы видим:
ПфУ ссылается на несуществующий с 1го января пункт " 2 частини дев'ятої статті 106 Закону України [/b][/color]
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"!!!
Любой может открыть на сайте ВР этот закон с последними изменениями и сравнить.

Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
maks_84
сообщение 26.02.2011, 16:58
Сообщение #62


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 66
Регистрация: 24-October 10
Пользователь №: 25049



Цитата(Goha2000 @ Feb 26 2011, 06:45 AM) *
Нашел форму РЕШЕНИЯ о наложении шрафных санкций утвержденную

П О С Т А Н О В ОЙ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
19.12.2003 N 21-1
.... ІНСТРУКЦІЯ
про порядок обчислення і сплати страхувальниками
та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове
державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України


... РІШЕННЯ N
про застосування фінансових санкцій
та нарахування пені за несплату (неперерахування)
або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування)
страхувальниками страхових внесків,
у тому числі донарахованих страхувальниками
або органом Пенсійного фонду


"__" ____________ 200_ року __________________
(місце прийняття)

Я, _________________________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали посадової особи,
яка приймає рішення)

на підставі пункту 2 частини дев'ятої статті 106 Закону України
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" за
несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне
перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі
донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду,
вирішив(ла) застосувати до _______________________________________
(назва або прізвище, ім'я, по батькові

__________________________________________________________________
страхувальника, для фізичної особи - суб'єкта підприємницької

__________________________________________________________________
діяльності - дата народження)

____________________ рахунки в установах банків N ________________
(адреса)

МФО ____________ ЄДРПОУ ________________ у вигляді стягнення суми
штрафу в розмірі _________________________________________________
(10%)

та нарахування пені в розмірі ___________________________________
(0,1 відсотка на суми недоїмки_
і фінансових санкцій)

за період з ___.___.______ року до ___.___.______ року, які
протягом десяти робочих днів з дня отримання рішення підлягають
перерахуванню (сплаті) на рахунки ________________________________
(назва управління ПФУ)

у сумі _____ грн на рахунок N _______ МФО _______ ЄДРПОУ _______;
у сумі _____ грн на рахунок N _______ МФО _______ ЄДРПОУ _______;
у сумі _____ грн на рахунок N _______ МФО _______ ЄДРПОУ _______;

У разі несплати сум штрафу та пені у визначений строк до
__________________________________________________________________
(назва або прізвище, ім'я, по батькові страхувальника)

будуть вжиті заходи відповідно до чинного законодавства.
Оскарження рішення платником страхових внесків може бути
здійснене протягом 10 робочих днів з дня отримання цього рішення у
порядку, визначеному частиною тринадцятою статті 106 Закону
України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Суми, зазначені у рішенні, підлягають сплаті в 10-денний
строк з дня одержання цього рішення.
У разі несплати суми штрафу в установлений строк рішення
передається до органу державної виконавчої служби для стягнення в
примусовому порядку протягом року з дати набрання ним чинності.

Дата набрання чинності рішенням _________________________________
(заповнюється при направленні

_________________________________________________________________
рішення до органу державної виконавчої служби)

__________________________ __________ _________________________
(посада особи, яка (підпис) (прізвище, ініціали)
прийняла рішення)

Перший примірник рішення отримано:

__________________________ __________ _________________________
(посада особи, яка (підпис) (прізвище, ініціали)
прийняла рішення)

М.П. "___" ________________ 200__ року
(дата отримання рішення)

{ Додаток 14 в редакції Постанови Пенсійного фонду N 3-1
( z0233-05 ) від 31.01.2005; із змінами, внесеними згідно з
Постановою Пенсійного фонду N 2-2 ( z0071-07 ) від 18.01.2007; в
редакції Постанови Пенсійного фонду N 19-1 ( z0825-09 ) від
03.08.2009 } [size="4"][/size]

Инструкция действующая, со всеми последними изменениями, и что мы видим:
ПфУ ссылается на несуществующий с 1го января пункт " 2 частини дев'ятої статті 106 Закону України [/b][/color]
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"!!!
Любой может открыть на сайте ВР этот закон с последними изменениями и сравнить.


т.е. эта бАмАжка не действительна?
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Goha2000
сообщение 26.02.2011, 17:25
Сообщение #63


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Цитата(maks_84 @ Feb 26 2011, 04:58 PM) *
т.е. эта бАмАжка не действительна?


Для ПФУ она действующая.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
maks_84
сообщение 26.02.2011, 19:38
Сообщение #64


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 66
Регистрация: 24-October 10
Пользователь №: 25049



Цитата(Goha2000 @ Feb 26 2011, 05:25 PM) *
Для ПФУ она действующая.


А для суда?
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Goha2000
сообщение 27.02.2011, 07:44
Сообщение #65


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Цитата(maks_84 @ Feb 26 2011, 07:38 PM) *
А для суда?

Судебных решений по этому вопросу за 2011г. пока не нашел.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Stelena
сообщение 27.02.2011, 16:30
Сообщение #66


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 40
Регистрация: 27-February 11
Пользователь №: 27162



Цитата(Goha2000 @ Feb 15 2011, 08:36 PM) *
Отчет сдаете в таком случае по почте! Опыт имеется!
Кстати и отчет теперь упрощенцам за прошлый год можно не сдавать - теперь нет за это никаких санкций!

Єто не есть нарушением п.2.11. раздела ІІ Постанови ПФУ № 22-2 від 08.10.10 ?
2.11. Звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. У разі неподання однієї із необхідних таблиць звіт не приймається. Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Goha2000
сообщение 27.02.2011, 16:52
Сообщение #67


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Цитата(maks_84 @ Feb 26 2011, 07:38 PM) *
А для суда?


Нашел решения судов и ПФУ в пользу предпринимателей 2007г.
Смотреть здесь http://pravoprostir.com/rishennya-sudiv-ta...t-pidpriyemciv/
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Goha2000
сообщение 27.02.2011, 16:57
Сообщение #68


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Цитата(Stelena @ Feb 27 2011, 04:30 PM) *
Єто не есть нарушением п.2.11. раздела ІІ Постанови ПФУ № 22-2 від 08.10.10 ?
2.11. Звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. У разі неподання однієї із необхідних таблиць звіт не приймається. Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим.


Читайте с начала- эта постанова касается ЕСВ, а не отчетов по страховым взносам за 2010г.
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А 08.10.2010 N 22-2

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 листопада 2010 р.
за N 1014/18309
Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Stelena
сообщение 27.02.2011, 17:04
Сообщение #69


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 40
Регистрация: 27-February 11
Пользователь №: 27162



rolleyes.gif не ругайтесь. просто уже голова кругом.. готовлюсь сдаваться в ПФУ.. перечитала столько нормативки что уже каша в голове.
Хотела тут найти пример отчетности но нужно написать 5 сообщений чтобы иметь доступ. (предыдущее сообщение не для єтих целей)))

Сообщение отредактировал Stelena - 27.02.2011, 17:05
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Goha2000
сообщение 27.02.2011, 17:40
Сообщение #70


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Цитата(Stelena @ Feb 27 2011, 05:04 PM) *
rolleyes.gif не ругайтесь. просто уже голова кругом.. готовлюсь сдаваться в ПФУ.. перечитала столько нормативки что уже каша в голове.
Хотела тут найти пример отчетности но нужно написать 5 сообщений чтобы иметь доступ. (предыдущее сообщение не для єтих целей)))


Я не ругаюсь- все нормально, спасибо Вам за участие в обсуждении.
Примеры отчетности такой, что бы не попасть на крючок ПФУ, можно найти здесь http://pravoprostir.com/wp-content/plugins...nload.php?id=15

Вот еще обсуждение этой темы на сайте Правовий простір :
"Не можу погодитись із твердженням про те що хто не сплатив внески у 2010 році той вільний. Ще раз читаємо пп.6 п.7 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» встановлено, що

«7. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом».

На мою думку, тут все чітко прописано. Внески і штрафні санкції будуть стягнуті відповідно до норм законодавства, якими відповідні органи були наділені до набрання чинності цим Законом. Що ж стосується скасування 1-9 пунктів ст.106 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», у тому числі і п.9 про штрафні санкції за несплату пенсійних внесків і не подачу звітності, то це стосується того, що внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з 1 січня 2011 року не буде, тому нараховувати пеню і штрафні санкцій теж не має потреби.

З повагою, Сухонос М.В.

ВІДПОВІДЬ Білоцерківської Рімми, голови ГО “Правовий простір” м. Сєвєродонецька, Луганської області.

Маніпуляції, Маніпуляції, Маніпуляції! ..

ОРГАНИ — які?

ОРГАНИ- просто, як органи ( руки, ноги, голова, кредитні спілки у вигляді Пенсійного фонду (не плутати з іншим органом державної влади, Пенсійним фондом України )?

Чи ОРГАНИ - державної влади, Пенсійний фонд України?

“Внески і штрафні санкції будуть стягнуті відповідно до норм законодавства, якими відповідні органи були наділені до набрання чинності цим Законом... “, це особисті інтерпретації Закону? 1058 автора питання, бо в законі написано інше.

Для просто ОРГАНІВ, законодавством України встановлено таке.

“За фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування ЗБЕРІГАЮТЬСЯ повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом”

Відповідно до ст. 4 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним з видів загальнообов’язкового державного соціального страхування є пенсійне страхування.

Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» ( далі Закон? 1058 ) абз.3 ч.1 статті 3 встановлено, що суб'єктом системи пенсійного забезпечення в Україні є Пенсійний фонд.

Статтею 58 Закону? 1058 визначено поняття Пенсійного фонду, а саме:

1 Пенсійний фонд, є ( просто ) органом ( зверніть увагу просто органом не відомо правда ОРГАНОМ чого саме, ну це рівень законотворців, вони мабуть Конституції України не читали де визначено, які органи є в Україні), який здійснює керівництво та управління солідарною системою, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішує питання, пов'язані з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснює адміністративне управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені цим Законом і статутом Пенсійного фонду.
2 Таким чином за Пенсійним фондом, просто органом, який є одним з фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до ст.4 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування ЗБЕРІГАЮТЬСЯ повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

3 Але, як Пенсійний фонд це виконає? Пенсійний фонд, не є юридичною особою, бо дію ч.3 ст.58 Закону? 1058 зупинено, якою встановлено, ” Пенсійний фонд набуває статусу юридичної особи з дня реєстрації статуту в спеціально уповноваженому органі виконавчої влади”.

4 Відповідно до абз.2 ч.12 Розділу XV ПРИКІНЦЕВИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону? 1058 “Протягом п'яти років із дня набрання чинності цим Законом функції виконавчої дирекції Пенсійного фонду, її територіальних органів виконують відповідно Пенсійний фонд України та головні управління Пенсійного фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі та управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах.

5 У період до перетворення Пенсійного фонду України в неприбуткову самоврядну організацію він функціонує як центральний орган виконавчої влади на підставі норм цього Закону (крім норм, зазначених в абзаці шостому пункту 1 цього розділу) та Положення про Пенсійний фонд України, яке затверджує Президент України. ”

Для ОРГАНІВ державної влади, законодавством України встановлено.

Пенсійний фонд України є центральним органом державної виконавчої влади, що здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи для їх виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України. Діяльність Пенсійного фонду України спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра праці та соціальної політики України та Пенсійний фонд України у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та цим Положенням прийнятим Указом Президента? 121 /2001 від 01.03. 2001р.

І таким чином центральний орган державної влади, Пенсійний фонд України, зобов'язаний діяти виключно за статтею 19. Конституції України, якою встановлено, що “... Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України”.

2 Крім того відповідно до статті 58. Конституції України “ Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі ” і тому вступивши в силу з 01.01.2011р. пп.6 п.7 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким встановлено, що

3“7. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом» і зворотньої дії у часі немає на період до 01.01.2011р.

Таким чином Пенсійний фонд України, саме державний орган України, з 01.01.2011р. немає у своїх повноваженнях норм ч.1-9 Закону? 1058 за якими він міг би складати Вимоги та рішення про штрафні санкції.

Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 18:08
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Stelena
сообщение 27.02.2011, 19:43
Сообщение #71


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 40
Регистрация: 27-February 11
Пользователь №: 27162



Цитата(Goha2000 @ Feb 27 2011, 05:40 PM) *
Я не ругаюсь- все нормально, спасибо Вам за участие в обсуждении.
Примеры отчетности такой, что бы не попасть на крючок ПФУ, можно найти здесь http://pravoprostir.com/wp-content/plugins...nload.php?id=15

Спасибо Вам огромное
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
milko26
сообщение 05.03.2011, 09:17
Сообщение #72


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 8
Регистрация: 10-December 09
Пользователь №: 16938



Доброе время суток. Подскажите, пожалуйста 18.02.11 была статья на главной странице «Судове засідання про визнання неправомірними дій Пенсійного фонду України» - чем закончился суд? Платить доплату за 4 квартал или нет( за 3 пришлось заплатить, т.к. не выдавали справки для налоговой на получение единого на 2011г)?
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Goha2000
сообщение 05.03.2011, 13:37
Сообщение #73


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



Цитата(milko26 @ Mar 5 2011, 09:17 AM) *
Доброе время суток. Подскажите, пожалуйста 18.02.11 была статья на главной странице «Судове засідання про визнання неправомірними дій Пенсійного фонду України» - чем закончился суд? Платить доплату за 4 квартал или нет( за 3 пришлось заплатить, т.к. не выдавали справки для налоговой на получение единого на 2011г)?


Хмельницкие предприниматели суд выиграли. Решение суда читать тут http://pidpr.com/load/postanova_sudu_18_01...chan/1-1-0-1018
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
ramires
сообщение 05.03.2011, 22:10
Сообщение #74


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 52
Регистрация: 29-October 10
Пользователь №: 25128



Це рішення було оскаржено чи ні? Чи воно набрало законної сили??? Хтось знає?
І взагалі, до чого це рішення суду привело...???


--------------------
поки ще легальний перевізник
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
sovka
сообщение 05.03.2011, 23:44
Сообщение #75


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 20
Регистрация: 9-February 11
Пользователь №: 26778



Це рішення ні до чого не привело. На завнршення потрібно було подати до КСУ про визнання неконституційними Закону України "Про внесення змін до законів України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" та "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", звертались до депутатів за допомогою, щоб надали 46 підписів. Але згоду дав лише один-Ляшко.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения

319 страниц V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Ответить в эту темуОткрыть новую тему
2 чел. читают эту тему (гостей: 2, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




Текстовая версия Сейчас: 17th June 2025 - 09:31