![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#2281
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 299 Регистрация: 27-December 08 Из: Чернигов Пользователь №: 7471 ![]() |
Добрый день всем, пообещала себе не заходить на этот форум, но так как приходит рассылка и эта тема жива..... Я плачу единый налог на новый расчетный счет и больше не плачу ничего. Пока тихо, ничего не приходит. В этой теме обсуждался этот вопрос уже, может что изменилось с июня месяца? Аналогичная ситуация... До 20.01.2012 это законно, вернее "по закону"... А далее природа подскажет. -------------------- Страх убивает разум
Умных много - смелых мало |
|
|
![]()
Сообщение
#2282
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 146 Регистрация: 11-August 11 Пользователь №: 29617 ![]() |
Порадьте будь-ласка. Я перевізник (ОСН с НДС). Згідно акту виконаних робіт в липні я заробив енну суму. Фактично на разунок надійшла лише частина цих грошей, решта до сьогодні не заплачено. Питання полягає в тому як правильно "облікувати" надходження. Наскільки мені відомо, я маю оприбутковувати суму зазначену в акті виконаних робіт, але в цьому випадку я маю сплатити ще й ПДВ (фактично грошей на рахунку немає, працював лише з одним клієнтом липень місяць). Чи є можливість ставити на облік (в звіти) суму, яка фактично надійшла на рахунок. Дякую Податковий кодекс України Стаття 198. Податковий кредит 198.2. Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше; дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною. Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою виникнення права на віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати (нарахування) податку за податковими зобов'язаннями згідно з пунктом 187.8 статті 187 цього Кодексу, а для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України - дата сплати (нарахування) податку за податковими зобов'язаннями, що були включені отримувачем таких послуг до податкової декларації попереднього періоду. Датою виникнення права орендаря (лізингоотримувача) на збільшення податкового кредиту для операцій фінансової оренди (лізингу) є дата фактичного отримання об'єкта фінансового лізингу таким орендарем. Датою виникнення права замовника на віднесення сум до податкового кредиту з договорів (контрактів), визначених довгостроковими відповідно до пункту 187.9 статті 187 цього Кодексу, є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами). Для товарів/послуг, постачання (придбання) яких контролюється приладами обліку, факт постачання (придбання) таких товарів/послуг засвідчується даними обліку. Із цього всього ,якщо ви отримали тільки суму коштів , то повинні за неї звітувати , а якщо ви виписали податкову накладу на всю суму наданих послу , то треба звітувати за суму у накладній .З цього вихід укладати угоди і в угоді прописувати , що є передоплата , контрагент по цій угоді проплачує частину , а тільки після повної оплати виписувати податкову накладу ,і тоді можна уникнути сплатн ПДВ за всю суму до дня її повної оплати. |
|
|
![]()
Сообщение
#2283
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 146 Регистрация: 11-August 11 Пользователь №: 29617 ![]() |
Добрый день всем, пообещала себе не заходить на этот форум, но так как приходит рассылка и эта тема жива..... Я плачу единый налог на новый расчетный счет и больше не плачу ничего. Пока тихо, ничего не приходит. В этой теме обсуждался этот вопрос уже, может что изменилось с июня месяца? Якщо на нові рахунки платить то обовязково треба платити ЄСВ, бо там пеня. |
|
|
![]()
Сообщение
#2284
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2123 Регистрация: 28-October 07 Пользователь №: 6063 ![]() |
Порадьте будь-ласка. Я перевізник (ОСН с НДС). Згідно акту виконаних робіт в липні я заробив енну суму. Фактично на разунок надійшла лише частина цих грошей, решта до сьогодні не заплачено. Питання полягає в тому як правильно "облікувати" надходження. Наскільки мені відомо, я маю оприбутковувати суму зазначену в акті виконаних робіт, але в цьому випадку я маю сплатити ще й ПДВ (фактично грошей на рахунку немає, працював лише з одним клієнтом липень місяць). Чи є можливість ставити на облік (в звіти) суму, яка фактично надійшла на рахунок. Дякую Разделите два учета-НДС отдельно,НДФЛ-отдельно.Потому что Обязательства по НДС формируют по перовму событию-поставке услуг или их оплате(что произошло первым),соответсвенно и налоговую накладную выписываем по первому событию и обязательства так считаем.Если уже перевезли и есть вся первичка-это обязательство,которе надо отражать в декларации. 2.Для правильной оплаты НДФЛ учитываем доходы по мере их поступления к вам(приши на счет-упали в доход) в этом случае связи с актом выполненых работ нет. Для подтверждения статья из ЛИГИ: ? Підприємство веде облік ПДВ не за договорами, а за контрагентами. Тобто якщо певний контрагент має заборгованість та перераховує аванс, який не перевищує суму заборгованості, то податкові зобов'язання не нараховуються та податкова накладна не виписується. Чи відповідає законодавству такий метод обліку? Спочатку визначимося з датою виникнення податкових зобов'язань з ПДВ. Відповідно до п. 187.1 ПКУ: «Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів – дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг – дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку». Тобто слід чітко враховувати першочерговість подій при постачанні товарів або послуг. Як визначено пп. 14.1.191 ПКУ, постачання товарів – будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду. Згідно із ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору. У ст. 712 ЦКУ наведено визначення поставки: «За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін». Відповідно до ст. 692–693 ЦКУ покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Якщо договором встановлений обов'язок покупця частково або повністю оплатити товар до його передання продавцем (попередня оплата), покупець повинен здійснити оплату в строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо такий строк не встановлений договором, – у строк, визначений відповідно до ст. 530 ЦКУ. Таким чином, усі умови щодо передачі права власності на товари/послуги та їх оплати повинні бути викладені в кожному договорі окремо, та в межах кожного окремого договору сторони повинні стежити за виникненням або припиненням своїх прав та обов'язків, а не в цілому. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вести податковий облік з ПДВ по одному й тому ж контрагенту потрібно в рамках кожного окремого договору, виходячи з його умов, що дасть змогу продавцю достовірно визначати податкові зобов'язання з ПДВ, а покупцю скористатися своїм правом на податковий кредит. Ольга Буркун, Людмила Сафонова -------------------- ЕСЛИ БЫТЬ ПРАВЫМ-ТО ВОВРЕМЯ! Эмиль Кроткий
|
|
|
![]()
Сообщение
#2285
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 5383 Регистрация: 16-January 09 Из: Львов Пользователь №: 7653 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#2286
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1586 Регистрация: 20-September 10 Из: Харьков Пользователь №: 24608 ![]() |
Порадьте будь-ласка. Я перевізник (ОСН с НДС). Почему в теме об Неуплате взносов в ПФ? ![]() Ответила вот тут: http://chp.com.ua/forums/index.php?showtop...amp;#entry93380 пост 269. |
|
|
![]()
Сообщение
#2287
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1586 Регистрация: 20-September 10 Из: Харьков Пользователь №: 24608 ![]() |
И по теме.
Вот в законе: 5. Частину п'ятнадцяту статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376) доповнити абзацами другим і третім такого змісту: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню". Консультация из Собственного дела (наверное, опять прибегут: не могли такого сказать!) 1)Отменили штрафы за несвоевременное внесение обязательной доплаты за прошлый год. 2) списали имеющуюся задолженность по таким доплатам. Примечательно, что задолженность не будут взыскивать, если пенсионщики уже добились решения суда и даже если исполнители занялись взысканием. Вот не вижу я в Законе выделенного... Но у меня мнение: если примусови стягнення не застосовуються, то фиг заставишь заплатить, так и будет болтаться. Сообщение отредактировал Jane-Jane - 16.08.2011, 10:30 |
|
|
![]()
Сообщение
#2288
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 146 Регистрация: 11-August 11 Пользователь №: 29617 ![]() |
И по теме. Вот в законе: 5. Частину п'ятнадцяту статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376) доповнити абзацами другим і третім такого змісту: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню". Можно вже звертатись з заява до ПФУ і ДВС на підставі норм Закону №3609 Начальнику управління ПФУ у м.____________________ Приватного підприємця ______________________________ __________________________________________________________ що проживає за адресою:______________________________ __________________________________________________________ платника єдиного ( фіксованого ) податку на підставі Свідоцтва ( патенту) №_________ від __________________ р. Запит на інформацію ,що стосується мене особисто З 06.08.2011р. вступили в силу норми п.5 розділу 1 ЗУ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України” №3609 .в якому зазначено ,що 5. Частину п'ятнадцяту статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49 - 51, ст. 376) доповнити абзацами другим і третім такого змісту: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню". За нормами пп.6 п.7 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким встановлено, що “7. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом». Відповідно до ч.2 статті 106. ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб встановлено , 2. Суми страхових внесків своєчасно .. не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. 3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. 4. Вимога про сплату недоїмки... виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом”. Частиною 3 статті 20 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлений порядок обчислення та сплата страхових внесків територіальними органами 3. Обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Страхові внески обчислюються територіальним органом Пенсійного фонду в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за непрямим методом виходячи з оцінки валового доходу та витрат страхувальника, кількості осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах, обсягу виробленої (реалізованої) продукції (послуг), суми сплачених ним податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законодавством, у разі: ухилення страхувальника чи його посадових осіб від надання територіальному органу Пенсійного фонду звітності чи інших документів про сплату страхових внесків; неведення страхувальником бухгалтерського обліку чи відсутності в нього відповідних первинних документів; якщо сума страхових внесків, нарахована страхувальником, не підтверджується документами. Обчислення територіальними органами Пенсійного фонду сум страхових внесків за минулі періоди провадиться виходячи з розміру страхового внеску, що діяв на день нарахування виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески”. Таким чином з 06.08.2011р. за нормами ч.15 ст.106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню. На підставі вищезазначеного і керуючись ЗУ “Про доступ до публічної інформації” ПРОШУ: надати мені інформацію про те , чи були управлінням ПФУ у м._____________________ списані суми фінансових санкцій нараховані за Рішеннями №___________ від _________________ та не сплачені мною. Додаток : 1. Копія Свідоцтва платника єдиного податку №_ від ___________ ( або Патенту про фіксований податок №________ від ________________р.)-1 аркуш. “_____”___________ 2011р. _____________ Начальнику Відділу ДВС ________________________ МУЮ Приватного підприємця ______________________________ __________________________________________________________ що проживає за адресою:______________________________ __________________________________________________________ платника єдиного ( фіксованого ) податку на підставі Свідоцтва ( патенту) №_________ від __________________ р. Запит на інформацію ,що стосується мене особисто З 06.08.2011р. вступили в силу норми п.5 розділу 1 ЗУ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України” №3609 .в якому зазначено ,що 5. Частину п'ятнадцяту статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49 - 51, ст. 376) доповнити абзацами другим і третім такого змісту: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню". За нормами пп.6 п.7 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким встановлено, що “7. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом». Відповідно до ч.2 статті 106. ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб встановлено , 2. Суми страхових внесків своєчасно .. не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. 3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. 4. Вимога про сплату недоїмки... виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом”. Частиною 3 статті 20 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлений порядок обчислення та сплата страхових внесків територіальними органами 3. Обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Страхові внески обчислюються територіальним органом Пенсійного фонду в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за непрямим методом виходячи з оцінки валового доходу та витрат страхувальника, кількості осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах, обсягу виробленої (реалізованої) продукції (послуг), суми сплачених ним податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законодавством, у разі: ухилення страхувальника чи його посадових осіб від надання територіальному органу Пенсійного фонду звітності чи інших документів про сплату страхових внесків; неведення страхувальником бухгалтерського обліку чи відсутності в нього відповідних первинних документів; якщо сума страхових внесків, нарахована страхувальником, не підтверджується документами. Обчислення територіальними органами Пенсійного фонду сум страхових внесків за минулі періоди провадиться виходячи з розміру страхового внеску, що діяв на день нарахування виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески”. Таким чином з 06.08.2011р. за нормами ч.15 ст.106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" за Вимогами про сплату недоїмки примусове стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Виконання Вимоги про сплату боргу №_____ від ___________ управління ПФУ у м._______________ ,як органу державної влади за законом, ч.2 ст.106 ЗУ ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" було покладено на державну виконавчу службу , відділ ДВС _____________________ МУЮ, яким і було винесено Постанову №_________ від ________ р. про відкриття виконавчого провадження керуючись пп.8 ч.2 ст.17 ЗУ “Про виконавче провадження” . Виконавче провадження провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів згідно з ч.1 ст.1 та п.20 ч.2 ст.11 ЗУ “Про виконавче провадження” та гарантованих прав фізичним особам ч.1 ст.6 ЗУ “Про виконавче провадження” , що державний виконавець зобов'язаний використовувати надані йому права відповідно до закону і не допускати у своїй діяльності порушення прав та законних інтересів фізичних осіб. Відповідно до цього і п.6 ч.1 , 2 та 2 ст.49 ЗУ “Про виконавче провадження”, яким встановлено підстави для закінчення виконавчого провадження у разі закінчення строку, передбаченого законом для відповідного виду стягнення і тому з 06.08.2011р. за нормами ч.15 ст.106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" закінчено строк стягнення для цього виду стягнень за Вимогами про сплату недоїмки примусове стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Частиною 2. ст.49 ЗУ “Про виконавче провадження” У випадках, передбачених пунктами 6,частини першої цієї статті, виконавчий документ надсилається до суду або іншого органу (посадовій особі), який його видав. На підставі вищезазначеного і керуючись ЗУ “Про доступ до публічної інформації” та п.6 ч.1 , 2 та 2 ст.49 ЗУ “Про виконавче провадження” ПРОШУ: надати мені інформацію про таке: 1. чи було закінчено виконавче провадження за Постановою №_________ від _____________р. про відкриття виконавчого провадження винесену на підставі Вимоги про сплату боргу №____________ від ________________ управління ПФУ у м.________________? 2. чи надіслано виконавчий документ Вимога про сплату боргу №_________ від ____________р. органу , що її видав , управлінню ПФУ у м.___________________ ? Додаток : 2. Копія Свідоцтва платника єдиного податку №_ від ___________ ( або Патенту про фіксований податок №________ від ________________р.)-1 аркуш. “_____”___________ 2011р. _____________ Консультация из Собственного дела (наверное, опять прибегут: не могли такого сказать!) 1)Отменили штрафы за несвоевременное внесение обязательной доплаты за прошлый год. 2) списали имеющуюся задолженность по таким доплатам. Примечательно, что задолженность не будут взыскивать, если пенсионщики уже добились решения суда и даже если исполнители занялись взысканием. Вот не вижу я в Законе выделенного... Но у меня мнение: если примусови стягнення не застосовуються, то фиг заставишь заплатить, так и будет болтаться. |
|
|
![]()
Сообщение
#2289
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 146 Регистрация: 11-August 11 Пользователь №: 29617 ![]() |
Начальнику управління ПФУ у м.____________________
Приватного підприємця ______________________________ __________________________________________________________ що проживає за адресою:______________________________ __________________________________________________________ платника єдиного ( фіксованого ) податку на підставі Свідоцтва ( патенту) №_________ від __________________ р. Запит на інформацію ,що стосується мене особисто З 06.08.2011р. вступили в силу норми п.5 розділу 1 ЗУ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України” №3609 .в якому зазначено ,що 5. Частину п'ятнадцяту статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49 - 51, ст. 376) доповнити абзацами другим і третім такого змісту: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню". За нормами пп.6 п.7 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким встановлено, що “7. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом». Відповідно до ч.2 статті 106. ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб встановлено , 2. Суми страхових внесків своєчасно .. не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. 3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. 4. Вимога про сплату недоїмки... виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом”. Частиною 3 статті 20 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлений порядок обчислення та сплата страхових внесків територіальними органами 3. Обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Страхові внески обчислюються територіальним органом Пенсійного фонду в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за непрямим методом виходячи з оцінки валового доходу та витрат страхувальника, кількості осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах, обсягу виробленої (реалізованої) продукції (послуг), суми сплачених ним податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законодавством, у разі: ухилення страхувальника чи його посадових осіб від надання територіальному органу Пенсійного фонду звітності чи інших документів про сплату страхових внесків; неведення страхувальником бухгалтерського обліку чи відсутності в нього відповідних первинних документів; якщо сума страхових внесків, нарахована страхувальником, не підтверджується документами. Обчислення територіальними органами Пенсійного фонду сум страхових внесків за минулі періоди провадиться виходячи з розміру страхового внеску, що діяв на день нарахування виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески”. Таким чином з 06.08.2011р. за нормами ч.15 ст.106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню. На підставі вищезазначеного і керуючись ЗУ “Про доступ до публічної інформації” ПРОШУ: надати мені інформацію про те , чи були управлінням ПФУ у м._____________________ списані суми фінансових санкцій нараховані за Рішеннями №___________ від _________________ та не сплачені мною. Додаток : 1. Копія Свідоцтва платника єдиного податку №_ від ___________ ( або Патенту про фіксований податок №________ від ________________р.)-1 аркуш. “_____”___________ 2011р. _____________ Начальнику Відділу ДВС ________________________ МУЮ Приватного підприємця ______________________________ __________________________________________________________ що проживає за адресою:______________________________ __________________________________________________________ платника єдиного ( фіксованого ) податку на підставі Свідоцтва ( патенту) №_________ від __________________ р. Запит на інформацію ,що стосується мене особисто З 06.08.2011р. вступили в силу норми п.5 розділу 1 ЗУ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України” №3609 .в якому зазначено ,що 5. Частину п'ятнадцяту статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49 - 51, ст. 376) доповнити абзацами другим і третім такого змісту: "Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Нараховані органами Пенсійного фонду України суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню". За нормами пп.6 п.7 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким встановлено, що “7. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом». Відповідно до ч.2 статті 106. ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб встановлено , 2. Суми страхових внесків своєчасно .. не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. 3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. 4. Вимога про сплату недоїмки... виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом”. Частиною 3 статті 20 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлений порядок обчислення та сплата страхових внесків територіальними органами 3. Обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Страхові внески обчислюються територіальним органом Пенсійного фонду в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за непрямим методом виходячи з оцінки валового доходу та витрат страхувальника, кількості осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах, обсягу виробленої (реалізованої) продукції (послуг), суми сплачених ним податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законодавством, у разі: ухилення страхувальника чи його посадових осіб від надання територіальному органу Пенсійного фонду звітності чи інших документів про сплату страхових внесків; неведення страхувальником бухгалтерського обліку чи відсутності в нього відповідних первинних документів; якщо сума страхових внесків, нарахована страхувальником, не підтверджується документами. Обчислення територіальними органами Пенсійного фонду сум страхових внесків за минулі періоди провадиться виходячи з розміру страхового внеску, що діяв на день нарахування виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески”. Таким чином з 06.08.2011р. за нормами ч.15 ст.106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" за Вимогами про сплату недоїмки примусове стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Виконання Вимоги про сплату боргу №_____ від ___________ управління ПФУ у м._______________ ,як органу державної влади за законом, ч.2 ст.106 ЗУ ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" було покладено на державну виконавчу службу , відділ ДВС _____________________ МУЮ, яким і було винесено Постанову №_________ від ________ р. про відкриття виконавчого провадження керуючись пп.8 ч.2 ст.17 ЗУ “Про виконавче провадження” . Виконавче провадження провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів згідно з ч.1 ст.1 та п.20 ч.2 ст.11 ЗУ “Про виконавче провадження” та гарантованих прав фізичним особам ч.1 ст.6 ЗУ “Про виконавче провадження” , що державний виконавець зобов'язаний використовувати надані йому права відповідно до закону і не допускати у своїй діяльності порушення прав та законних інтересів фізичних осіб. Відповідно до цього і п.6 ч.1 , 2 та 2 ст.49 ЗУ “Про виконавче провадження”, яким встановлено підстави для закінчення виконавчого провадження у разі закінчення строку, передбаченого законом для відповідного виду стягнення і тому з 06.08.2011р. за нормами ч.15 ст.106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" закінчено строк стягнення для цього виду стягнень за Вимогами про сплату недоїмки примусове стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Частиною 2. ст.49 ЗУ “Про виконавче провадження” У випадках, передбачених пунктами 6,частини першої цієї статті, виконавчий документ надсилається до суду або іншого органу (посадовій особі), який його видав. На підставі вищезазначеного і керуючись ЗУ “Про доступ до публічної інформації” та п.6 ч.1 , 2 та 2 ст.49 ЗУ “Про виконавче провадження” ПРОШУ: надати мені інформацію про таке: 1. чи було закінчено виконавче провадження за Постановою №_________ від _____________р. про відкриття виконавчого провадження винесену на підставі Вимоги про сплату боргу №____________ від ________________ управління ПФУ у м.________________? 2. чи надіслано виконавчий документ Вимога про сплату боргу №_________ від ____________р. органу , що її видав , управлінню ПФУ у м.___________________ ? Додаток : 2. Копія Свідоцтва платника єдиного податку №_ від ___________ ( або Патенту про фіксований податок №________ від ________________р.)-1 аркуш. “_____”___________ 2011р. _____________ |
|
|
![]()
Сообщение
#2290
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 109 Регистрация: 8-January 11 Пользователь №: 26136 ![]() |
Правильно ли я поняла, что если мне ничего не приходит-значит надо сделать запрос???
Меня интересует вопрос : для чего мне изменили регистрационный номер, который указывался во всех документах, прислали это уведомление на почту. -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#2291
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 146 Регистрация: 11-August 11 Пользователь №: 29617 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#2292
|
|
Новичок ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 38 Регистрация: 15-March 11 Пользователь №: 27572 ![]() |
Почитайте будить интересно всем -- что принес новый налоговый кодекс http://statuspress.com.ua/ukrainian-news/n...lyj-biznes.html
|
|
|
![]()
Сообщение
#2293
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 Регистрация: 22-October 10 Пользователь №: 25023 ![]() |
Здравствуйте уважаемые форумчане! Я не платил эти доплаты в прошлом году, отчет сдал без проблем в ПФУ сказали что будут подавать в суд, дабы взыскать с неугодных доплаты
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#2294
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 5451 Регистрация: 4-February 11 Пользователь №: 26657 ![]() |
Добрый день всем, пообещала себе не заходить на этот форум, но так как приходит рассылка и эта тема жива..... Я плачу единый налог на новый расчетный счет и больше не плачу ничего. Пока тихо, ничего не приходит. В этой теме обсуждался этот вопрос уже, может что изменилось с июня месяца? По идее: нужно бы отправлять ежемесячно 57% от ставки ЕН. А уже в срок до 20.01.2012 провести полную доплату. Как-то так. Ни в ПФ, ни в ГНИ не смогли ответить: что делать с этими 57% от ставки ЕН с 06.08.11 пенсионерам и инвалидам. Обе инстанции заявили, что в законодательстве дыра по этому вопросу, но посоветовали платить. ПФ добавил: если до конца года депутаты "раздуплятся", то они не возражают суммы в размере 57% ЕН за ФОПа-пенсионера/инвалида перекинуть на ЕСВ по ФОТ работников. Но!!! Это только слова ПФ. -------------------- Трубы могут быть бумажными, а документы должны быть "железными"!!!
|
|
|
![]()
Сообщение
#2295
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 146 Регистрация: 11-August 11 Пользователь №: 29617 ![]() |
Здравствуйте уважаемые форумчане! Я не платил эти доплаты в прошлом году, отчет сдал без проблем в ПФУ сказали что будут подавать в суд, дабы взыскать с неугодных доплаты ![]() 0501699214 |
|
|
![]() ![]() |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 25th June 2024 - 00:12 |