![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 482 Регистрация: 6-December 10 Пользователь №: 25747 ![]() |
На сайте общественной организации Правовий простір опубликована статья Белоцерковской Римы http://pravoprostir.com/z-01-01-2011r-vtra...e-straxuvannya/ Получается, что с 1.01.2011г можно упрощенцам не платить пенсионные взносы за 2010г, так как Законом от 8 липня 2010 року
N 2464-VI наши законодатели из пенсионного законодательства убрали ответственность за неуплату этих взносов?! Все нижеперечисленные разделы ст 106 с 1го 01 2010г. больше не действуют! Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб 1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. 2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. 3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій. Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку. Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду. Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі. У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги. У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються. 4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство. 5. За рахунок сум, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій. 6. Недоїмка не підлягає списанню, у тому числі в разі укладення із страхувальником мирової угоди відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, оголошення померлою чи недієздатною, щодо яких відсутні особи, які відповідно до цього Закону мають нести зобов'язання із сплати страхових внесків. 7. У разі ліквідації страхувальника або втрати ним з інших причин юридичного статусу платника страхових внесків недоїмка сплачується за рахунок коштів та іншого майна страхувальника. У цьому разі особами, відповідальними за погашення недоїмки, є: ліквідаційна комісія - стосовно підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій платників страхових внесків, що ліквідуються; підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків та інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються; солідарно члени колективних та орендних підприємств, сільськогосподарських кооперативів - платників страхових внесків, що ліквідуються. У разі недостатності коштів та іншого майна у страхувальника для сплати недоїмки особами, які несуть зобов'язання та відповідальність за сплату недоїмки, є: засновники або учасники підприємства, установи та організації - платника страхових внесків, що ліквідується, якщо згідно із законом вони несуть повну чи додаткову відповідальність за їхніми зобов'язаннями; підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків, інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються; правонаступники страхувальника, що ліквідується. У разі реорганізації страхувальника зобов'язання із сплати недоїмки покладаються на осіб, до яких відповідно до закону перейшли його права та обов'язки. Передача платниками страхових внесків своїх обов'язків із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування третім особам, крім випадків, передбачених законодавством, забороняється. 8. На недоїмку нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. 9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції: 1) у разі ухилення страхувальників, зазначених у пунктах 1-5 статті 14 цього Закону, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; [Пункт 1 частини дев’ятої статті 106 викладено у новій редакції згідно із Законом України N 3456-IV від 22.02.2006 р.] 2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі: 10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно; 20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно; 50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів. Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу; 3) за приховування (заниження) страхувальником суми заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, накладається штраф у розмірі всієї суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу), а в разі повторного протягом року такого порушення штраф у триразовому розмірі суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу); 4) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми; 5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 6) за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 7) за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків, передбачених цим Законом, - штраф у розмірі 50 відсотків сум несплачених або своєчасно не сплачених авансових платежів. Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 17:51 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#3136
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
Скажите, а как Вы поняли решение суда? То, что всего лишь не было указано в предыдущем судебном заседании, что долг возник по состоянию на 01.01.11 - это может послужить причиной возобновления преследования от ПФ с требованием сейчас уплатить доплату за 2010 год? Или срок осуществления доплат терперь будет отложен до момента ликвидации ФОПа или подачи заявления на ЕН на 2012 год? Т.е. суд оставил лазейку для ПФ этой фразой: "Крім того, в вимозі № 384/1 від 23 квітня 2011 року зазначено про існування боргу позивача станом на 1 квітня 2011 року без посилання на період його виникнення до 1 січня 2011 року."? Суд был апеляционный по причине Суд першої інстанції обґрунтував відмову в позові тим, що вимога Пенсійного фонду про сплату страхових внесків є виконавчим[/b[b]] документом, у розумінні Закону України «Про виконавче провадження», тому постанова та дії виконавчої служби є правомірними. З вказаним судовим рішенням не погодився позивач, який подав апеляційну скаргу (арк. спр. 70-76) та просив скасувати постанову суду першої інстанції, й прийняти нову постанову про задоволення позовних вимог в повному обсязі. В скарзі апелянт зазначив про проведення судового засідання за його відсутністю. Відповідач надіслав заперечення на апеляційну скаргу та просив здійснити розгляд скарги за його відсутності Далее интереснее Таким чином, з 1 січня 2011 року статтею 106 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» обов’язок з виконання вимог Пенсійного фонду не покладено на органи державної виконавчої служби, а з урахуванням пункту 7 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» вимоги є підставами для звернення органів Пенсійного фонду до суду з позовами про стягнення несплаченої суми боргу та відповідно на піподальшого відкриття органами державної виконавчої служби виконавчих проваджень дставі виключно рішень суду згідно статті 17 Закону України «Про виконавче провадження». потому что в апел. скарге не было сказано о том,что возможность подачи до суду также была прописана в ч.3 ст.106 ЗУ №1058 и уже скасована ,т.е.подавать до суду ПФ нельзя. А если бы позивач добавил бы в апел.скаргу и норму ч.15 ст.106 ЗУ№1058- примусовые стягнення ДВС не застосовываются,то суд был бы выйгран на 100%.Теперь вы понимаете на сколько важно написать все что только имеешь против,судья тоже человек и знать всех законов не может. Сообщение отредактировал surprise - 27.10.2011, 16:43 |
|
|
![]()
Сообщение
#3137
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 5451 Регистрация: 4-February 11 Пользователь №: 26657 ![]() |
surprise!
Нет, с процессом всё ясно. Я хотела, чтобы Вы написали как понимать ту оговорку, что необходимо указать в требовании ПФ о том, что долг возник по состоянию на 01.01.11, а не на 01.04.11 - и не является ли это возможностью для ПФ применять нормы закона 1058 как того, который действовал во время возникновения задолженности. Хотя дело рассматривается уже во время отмены указанных статей. И потом, почему ВАСУ не издаст практику применения именно по этой ситуации, ведь уже прошло более 9 мес. со дня изменения законодательства и суды диаметрально противоположно трактуют законодательства по одному и тому же вопросу. Возможно именно потому, что ПФ нужно всё же наполнить хоть как-то? -------------------- Трубы могут быть бумажными, а документы должны быть "железными"!!!
|
|
|
![]()
Сообщение
#3138
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
surprise! Нет, с процессом всё ясно. Я хотела, чтобы Вы написали как понимать ту оговорку, что необходимо указать в требовании ПФ о том, что долг возник по состоянию на 01.01.11, а не на 01.04.11 - и не является ли это возможностью для ПФ применять нормы закона 1058 как того, который действовал во время возникновения задолженности. Хотя дело рассматривается уже во время отмены указанных статей. И потом, почему ВАСУ не издаст практику применения именно по этой ситуации, ведь уже прошло более 9 мес. со дня изменения законодательства и суды диаметрально противоположно трактуют законодательства по одному и тому же вопросу. Возможно именно потому, что ПФ нужно всё же наполнить хоть как-то? Вы сами дали ответ на свой вопрос-ПФ (при помощи,попустительстве,молчаливом согласии) ДВС,судов,прокуратуры пытается всеми правдами и не правдами выжать доплаты с остатков ФОПов,а в ВАСУ просто никто не обращался. Скоро сходит срок (1 мес.)как я обратился в МЮ за разясненям ч.15.ст.106 ЗУ №1058 (примусовые стягнення ДВС не застосовываются),посмотрим каков ответ будет. Про суть оговорки сказать точно не могу,скорее всего речь идет о том,что задолжность действовала до 31.12.2010г.(ЗУ №2161 утратил сулу,т.е. отпала обовязковость доплат, прописаная в законе),а отчетный период кончился 01.04.2011г.,после чего по инструкции №21-1 можно было выписывать вымоги ПФ,именно по этому ПФ и не указал на период возникновения задолжности,а суд просто обратил внимание на это. Сообщение отредактировал surprise - 29.10.2011, 14:12 |
|
|
![]()
Сообщение
#3139
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 210 Регистрация: 8-May 11 Пользователь №: 28927 ![]() |
Вы сами дали ответ на свой вопрос-ПФ (при помощи,попустительстве,молчаливом согласии) ДВС,судов,прокуратуры пытается всеми правдами и не правдами выжать доплаты с остатков ФОПов,а в ВАСУ просто никто не обращался. Скоро сходит срок (1 мес.)как я обратился в МЮ за разясненям ч.15.ст.106 ЗУ №1058 (примусовые стягнення ДВС не застосовываются),посмотрим каков ответ будет. Про суть оговорки сказать точно не могу,скорее всего речь идет о том,что задолжность действовала до 31.12.2010г.(ЗУ №2164 утратил сулу,т.е. отпала обовязковость доплат, прописаная в законе),а отчетный период кончился 01.04.2011г.,после чего по инструкции №21-1 можно было выписывать вымоги ПФ,именно по этому ПФ и не указал на период возникновения задолжности,а суд просто обратил внимание на это. маленькая ошибочка-утратил силу закон 2461, а 2464, к сожалению, действует и по сей день. |
|
|
![]()
Сообщение
#3140
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
Профессиональный жалобщик,написал недавно заяву ПРО ЗЛОЧИН в прокуратуру на выконавца ДВС,может кому пригодится,хотя понятно и так,что теперь одна спрощенка в голове и до ПФ нет никакого дела.
Прикрепленные файлы
|
|
|
![]()
Сообщение
#3141
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3142
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 437 Регистрация: 17-November 10 Из: Житомир Пользователь №: 25410 ![]() |
Пригодится в закладках(даже бухгалтерам) http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/pens.html Опаньки - я вычитала, что попала на пеню Цитата Щодо застосування фінансових санкцій у разі сплати ЄСВ на неналежний рахунок Відповідно до пункту 2 частини 11 статті 25 Закону за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Но ведь раньше вычитала, что штрафов нет (забыла заплатить за 1 месяц, потом подумала, что ничего страшного - главное, рассчитаться окончательно за год вовремя). А теперь - ж...? |
|
|
![]()
Сообщение
#3143
|
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 299 Регистрация: 27-December 08 Из: Чернигов Пользователь №: 7471 ![]() |
Опаньки - я вычитала, что попала на пеню Но ведь раньше вычитала, что штрафов нет (забыла заплатить за 1 месяц, потом подумала, что ничего страшного - главное, рассчитаться окончательно за год вовремя). А теперь - ж...? Если Вы ФОП, то для Вас базовым отчётным периодом является календарный год (п.8 ст.9 "Базовим звітним періодом є календарний місяць, а для платників, зазначених в абзацах третьому та четвертому пункту 1 частини першої статті 4 цього Закону, - календарний рік."). Проплаты с 1 по 20 января включительно. Сообщение отредактировал Vovanchik - 31.10.2011, 08:35 -------------------- Страх убивает разум
Умных много - смелых мало |
|
|
![]()
Сообщение
#3144
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 437 Регистрация: 17-November 10 Из: Житомир Пользователь №: 25410 ![]() |
Если Вы ФОП, то для Вас базовым отчётным периодом является календарный год (п.8 ст.9 "Базовим звітним періодом є календарний місяць, а для платників, зазначених в абзацах третьому та четвертому пункту 1 частини першої статті 4 цього Закону, - календарний рік."). Проплаты с 1 по 20 января включительно. Спасибо, а то я немного запуталась в этих абзацах... Но тогда получается - все равно, когда платить - что до 20-го, что после, что в конце года все сразу? Прошу прощения, что не в той теме... |
|
|
![]()
Сообщение
#3145
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
Василь Миколенко. Позов на ПФ на вимогу про сплату боргу
http://pidpr.com/load/vasil_mikolenko_pozo...orgu/1-1-0-2044 теперь не актуален,да и слабоват-нет последних изменений законодательства. |
|
|
![]()
Сообщение
#3146
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 Регистрация: 1-November 11 Пользователь №: 30058 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3147
|
|
Пользователь ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 97 Регистрация: 14-September 11 Пользователь №: 29793 ![]() |
Василь Миколенко. Позов на ПФ на вимогу про сплату боргу http://pidpr.com/load/vasil_mikolenko_pozo...orgu/1-1-0-2044 теперь не актуален,да и слабоват-нет последних изменений законодательства. Surprise,не можешь выложить образец позовной заявы до окружного адміністративного суду на ДВС,свежий,который можно подать в настоящее время. Спасибо. |
|
|
![]()
Сообщение
#3148
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3149
|
|
Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2213 Регистрация: 20-March 11 Пользователь №: 27928 ![]() |
Surprise,не можешь выложить образец позовной заявы до окружного адміністративного суду на ДВС,свежий,который можно подать в настоящее время. Спасибо. Что бы подать до суду на ДВС надо учитывать что срок позывной давности -10 дней с момента когда вы узнали (когда получили,а не когда они написали)о вынесении постановы про выдкрыття выконавчего провадження (ст.181.КАС Украины),либо написать заявление суду с просьбой понавить сроки ввиду того что.........и послаться на ст.90 КАС. ОБРАЗЕЦ ЗДЕСЬ http://pidpr.com/load/o_tomasevich_adminis...nnja/1-1-0-1234 ДОПОЛНЕНИЯ ЗДЕСЬ МОЖНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ Надо из трех документов сделать один в зависимости от вашей ситуации и обязательно упомянуть о ч.15.ст.106 ЗУ №1058(примусовые стягнення.....не застосовываются) посмотрите еще здесь http://chp.com.ua/forums/index.php?showtop...amp;#entry94446 кроме этого с 1 ноября новые ставки судового сбора http://chp.com.ua/all-news/item/15111-zako...katsii-lekarstv по моему теперь 0,03 мин.зар.платы по амин судам,но не уверен,надо читать закон. Сообщение отредактировал surprise - 01.11.2011, 17:23
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#3150
|
|
![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 940 Регистрация: 7-November 10 Пользователь №: 25230 ![]() |
Всё хорошо и красиво,но,как всегда,одно но.....Опустили опять бедный народ ниже плинтуса своими новыми судебными поборами.....Не каждый,умеющий считать деньги,при нынешних расценках,позволит себе судебные тягомотины.Выход один:как чернобыльцы и афганцы,выйти всем вместе и сломать хребет этим,возомнившим себя Богами,УРОДЦАМ!
-------------------- Discendo discimus
|
|
|
![]() ![]() |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 22nd June 2025 - 17:34 |