IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Пенсионные взносы за 2010г. можно не платить!, Убрали ответственность за неуплату.
Goha2000
сообщение 15.02.2011, 10:46
Сообщение #1


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 482
Регистрация: 6-December 10
Пользователь №: 25747



На сайте общественной организации Правовий простір опубликована статья Белоцерковской Римы http://pravoprostir.com/z-01-01-2011r-vtra...e-straxuvannya/ Получается, что с 1.01.2011г можно упрощенцам не платить пенсионные взносы за 2010г, так как Законом от 8 липня 2010 року
N 2464-VI наши законодатели из пенсионного законодательства убрали ответственность за неуплату этих взносов?!
Все нижеперечисленные разделы ст 106 с 1го 01 2010г. больше не действуют!



Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.
Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду.
Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі.
У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги.
У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються.

4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство.

5. За рахунок сум, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій.

6. Недоїмка не підлягає списанню, у тому числі в разі укладення із страхувальником мирової угоди відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, оголошення померлою чи недієздатною, щодо яких відсутні особи, які відповідно до цього Закону мають нести зобов'язання із сплати страхових внесків.

7. У разі ліквідації страхувальника або втрати ним з інших причин юридичного статусу платника страхових внесків недоїмка сплачується за рахунок коштів та іншого майна страхувальника. У цьому разі особами, відповідальними за погашення недоїмки, є:
ліквідаційна комісія - стосовно підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій платників страхових внесків, що ліквідуються;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків та інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
солідарно члени колективних та орендних підприємств, сільськогосподарських кооперативів - платників страхових внесків, що ліквідуються.
У разі недостатності коштів та іншого майна у страхувальника для сплати недоїмки особами, які несуть зобов'язання та відповідальність за сплату недоїмки, є:
засновники або учасники підприємства, установи та організації - платника страхових внесків, що ліквідується, якщо згідно із законом вони несуть повну чи додаткову відповідальність за їхніми зобов'язаннями;
підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії - стосовно утворених ними філій, представництв, осередків, інших відокремлених підрозділів - платників страхових внесків, що ліквідуються;
правонаступники страхувальника, що ліквідується.
У разі реорганізації страхувальника зобов'язання із сплати недоїмки покладаються на осіб, до яких відповідно до закону перейшли його права та обов'язки.
Передача платниками страхових внесків своїх обов'язків із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування третім особам, крім випадків, передбачених законодавством, забороняється.

8. На недоїмку нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:
1) у разі ухилення страхувальників, зазначених у пунктах 1-5 статті 14 цього Закону, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
[Пункт 1 частини дев’ятої статті 106 викладено у новій редакції згідно із Законом України N 3456-IV від 22.02.2006 р.]
2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:
10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;
20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;
50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу;
3) за приховування (заниження) страхувальником суми заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, накладається штраф у розмірі всієї суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу), а в разі повторного протягом року такого порушення штраф у триразовому розмірі суми прихованої (заниженої) заробітної плати (виплат, доходу);
4) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми;
5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
6) за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
7) за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків, передбачених цим Законом, - штраф у розмірі 50 відсотків сум несплачених або своєчасно не сплачених авансових платежів.

Сообщение отредактировал Goha2000 - 27.02.2011, 17:51
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
319 страниц V  « < 216 217 218 219 220 > »   
Открыть новую тему
Ответов (3255 - 3269)
Mahno
сообщение 11.11.2011, 20:11
Сообщение #3256


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 58
Регистрация: 4-November 11
Пользователь №: 30078



Цитата(AlShep @ Nov 11 2011, 07:20 PM) *
.Боялка отмерла.



+1,
Що правда то правда!!))) Повністю згоден з вами..

Когда забирали моего соседа коммуниста
я молчал - я не коммунист.
Когда моего соседа цыгана я молчал - я не цыган.
Когда моего соседа еврея - я молчал - я не еврей.
Когда пришли за мной - некому было за меня заступиться.
(с)Один немецкий пастор времен третьего райха.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
janek
сообщение 11.11.2011, 21:54
Сообщение #3257


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



Для Mahno. Вот просмотрел внимательней КАС. Стаття 117. Забезпечення адміністративного позову
1. Суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
2. Ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову постановляє суд першої інстанції, а якщо розпочато апеляційне провадження, то таку ухвалу може постановити суд апеляційної інстанції.
3. Подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.
Стаття 118. Порядок забезпечення адміністративного позову
1. Клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
Как я понял,чтобы остановить беспредел ДВС,надо подать до суду клопотання,иначе ни закон "Про виконавче провадження, ни КАС не запрещает виконавцям продолжать виконавчи дії. Может Surprise знает больше по этому поводу?
А вообще,в особенности закон Про виконавче провадження, очень беспредельный.Главное никакой ответственности не несут исполнители.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
NIKOLUS
сообщение 11.11.2011, 23:39
Сообщение #3258


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26
Регистрация: 11-July 11
Пользователь №: 29424



Цитата(janek @ Nov 11 2011, 09:54 PM) *
Для Mahno. Вот просмотрел внимательней КАС. Стаття 117. Забезпечення адміністративного позову
1. Суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
2. Ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову постановляє суд першої інстанції, а якщо розпочато апеляційне провадження, то таку ухвалу може постановити суд апеляційної інстанції.
3. Подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.
Стаття 118. Порядок забезпечення адміністративного позову
1. Клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
Как я понял,чтобы остановить беспредел ДВС,надо подать до суду клопотання,иначе ни закон "Про виконавче провадження, ни КАС не запрещает виконавцям продолжать виконавчи дії. Может Surprise знает больше по этому поводу?
А вообще,в особенности закон Про виконавче провадження, очень беспредельный.Главное никакой ответственности не несут исполнители.


Ми з адміністративними позовами на ДВС подавали клопотання про забезпечення адміністративного позову але Суди такі клопотання відхиляють
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Mahno
сообщение 12.11.2011, 00:00
Сообщение #3259


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 58
Регистрация: 4-November 11
Пользователь №: 30078



Цитата(janek @ Nov 11 2011, 09:54 PM) *
Как я понял,чтобы остановить беспредел ДВС,надо подать до суду клопотання,иначе ни закон "Про виконавче провадження, ни КАС не запрещает виконавцям продолжать виконавчи дії. Может Surprise знает больше по этому поводу?


Я зрозумів хід вашої думки. Але щоб внести ясність може не всі зрозуміли хід справи. По-перше; зараз АА суд розглядає мій позов про скасування постанови, тобто Постанова повинна бути призупинена і всі дії теж. Арешт на майно накладений я вільно ним користуватися не можу і враховуючи смішну суму боргу цього достатньо (так же думає і АА суд дивіться файл ) . По-друге; після декількох скарг в прокуратуру мені слідчі вже відкрито говорять ну дай їм можливість щось винести з твого будинку, тоді діями виконавця буде нанесено мені значної шкоди після чого напишеш скаргу і виконавець вже потягне на кримінал, перевищення іт.д., а так мої скарги всього на всього або попередження або виговор для виконавця.
Ну ви ж розумієте пусти, винесуть же не миску для миття ніг))) а комп. тел., ну заберу я ці речі через кілька днів, а от в якому стані вони будуть враховуючи, що стояк на мене у них гарний)), докажи тоді, що ти не слон.

Цитата
Главное никакой ответственности не несут исполнители.
Так щоб вони несли відповідальність хтось повинен їх до тієї відповідальності притягувати. В моєму місті чоловік 10 судиться, а підприємців кілька тисяч (приблизно). Ну і чого їм не вести себе нахабно ? Яби ми були дружніші ми б порвали їх на шматки)

Прикрепленные файлы
Прикрепленный файл  9.jpg ( 670.62 килобайт ) Кол-во скачиваний: 27
Прикрепленный файл  10.jpg ( 316.63 килобайт ) Кол-во скачиваний: 17
 
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Mahno
сообщение 12.11.2011, 14:15
Сообщение #3260


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 58
Регистрация: 4-November 11
Пользователь №: 30078



Сюжет про обраних народом депутатів, подивіться не пожалієте! В тему користування відеозйомкою

http://www.youtube.com/watch?v=77lwLGI6AKQ

Сообщение отредактировал Mahno - 12.11.2011, 17:16
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
surprise
сообщение 12.11.2011, 16:00
Сообщение #3261


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2213
Регистрация: 20-March 11
Пользователь №: 27928



Цитата(janek @ Nov 11 2011, 10:54 PM) *
Как я понял,чтобы остановить беспредел ДВС,надо подать до суду клопотання,иначе ни закон "Про виконавче провадження, ни КАС не запрещает виконавцям продолжать виконавчи дії. Может Surprise знает больше по этому поводу?
А вообще,в особенности закон Про виконавче провадження, очень беспредельный.Главное никакой ответственности не несут исполнители.

Можно воспользоваться только этим.ЗУ №606
Стаття 37. Обставини, що зумовлюють обов'язкове зупинення
виконавчого провадження

5) прийняття судом до розгляду скарги на постанову органу
(посадової особи), уповноваженого розглядати справи про
адміністративні правопорушення;
Стаття 39. Порядок і строки зупинення виконавчого провадження

1. Державний виконавець виносить вмотивовану постанову про
зупинення виконавчого провадження з підстав, передбачених статтями
37 і 38 цього Закону, яка затверджується начальником або
заступником начальника відділу, якому підпорядкований державний
виконавець. Постанову про зупинення виконавчого провадження з
підстав, передбачених статтею 37 цього Закону, державний
виконавець виносить не пізніше наступного робочого дня, коли йому
стало відомо про такі обставини.
Копія постанови надсилається
сторонам у триденний строк.
2. Виконавче провадження зупиняється у випадках,
передбачених:
пунктами 5 і 11 частини першої статті 37 цього Закону,
пунктом 1 частини першої статті 38 цього Закону, - до розгляду
питання по суті;
т.е. если есть ухвала суду о приняти справы до розгляду-в течении 3 дней выконавче провадження должно быть зупиненно,вот только делать это никто не спешит.,
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
max-t
сообщение 13.11.2011, 20:04
Сообщение #3262


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 40
Регистрация: 10-March 11
Пользователь №: 27334



Цитата
surprise
Можно воспользоваться только этим.ЗУ №606
Стаття 37. Обставини, що зумовлюють обов'язкове зупинення
виконавчого провадження
5) прийняття судом до розгляду скарги на постанову органу
(посадової особи), уповноваженого розглядати справи про
адміністративні правопорушення;

А почему бы не воспользоваться еще и этим:
Цитата
10) внесення прокурором касаційної скарги на рішення суду ...

рішення суду ведь тоже относится к Виконавчим документам и в этом пункте применено как общий термин?

Пишем жалобу в прокуратуру и просим разобраться и внести касаційну скаргу.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
новенькая
сообщение 14.11.2011, 11:49
Сообщение #3263


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 20
Регистрация: 24-March 11
Пользователь №: 28043



Цитата(Taekwon @ Mar 25 2011, 06:18 PM) *
Раньше было так:




А теперь так:




http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=1058-15



Делайте выводы сами
rolleyes.gif

К сожалению, во власти наперсточники. И их подчиненные такие же.

Пожалуйста, подскажите-есть ли сейчас ответственность за неподанные декларации в ПФ за прошлые года? Мне прислали рекомендованным письмом решения о начислении мне штрафов за неподанные декларации по 170 гр за каждый год, которые надо оплатить в течение 10 рабочих дней с момента получения письма, иначе передают судебным исполнителям.
Я так поняла по посту, что в статье 106 были внесены изменения от 08.07.2010 и изъят пункт5 ст.106 о штрафах за неподачу или несвоевременную подачу деклараций в ПФ за прошлые года. Подскажите, пожалуйста, т к время идёт.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
новенькая
сообщение 14.11.2011, 19:51
Сообщение #3264


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 20
Регистрация: 24-March 11
Пользователь №: 28043



Цитата(Taekwon @ Mar 25 2011, 07:18 PM) *
Раньше было так:




А теперь так:




http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=1058-15



Делайте выводы сами
rolleyes.gif

К сожалению, во власти наперсточники. И их подчиненные такие же.

Kat11 Mar 25 2011, 06:58 PM
Сообщение #887


Новичок


Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 9
Регистрация: 15-March 11
Пользователь №: 27533


Может мне в этой ветке ответят.... Отчет в ПФ не сдавался за 2008 и 2009 гг, за 2010 пойду сдавать, когда была последний раз, выдали сумму доплат за 2010 г и сказали ждут с отчетом после уплаты, и еще и ШТРАФ 600 грн. за неподачу отчетов за 2008 и 2009 гг., сказали что если бы за один год не подали было бы 170, а за два будет 600, у меня такое чувство что сумму с потолка взяли, проконсультироваться негде, до 1 апреля совсем капелька осталась, штраф я так пока и не заплатила.... скажите пожалуйста, может они мне голову морочат? или так и есть, за неподачу за два года 600 грн? Заранее очень благодарна за ответ.



Taekwon Mar 25 2011, 07:18 PM
Сообщение #888


Новичок


Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 36
Регистрация: 5-July 10
Пользователь №: 23997


Цитата(Kat11 @ Mar 25 2011, 04:58 PM)
Может мне в этой ветке ответят.... Отчет в ПФ не сдавался за 2008 и 2009 гг, за 2010 пойду сдавать, когда была последний раз, выдали сумму доплат за 2010 г и сказали ждут с отчетом после уплаты, и еще и ШТРАФ 600 грн. за неподачу отчетов за 2008 и 2009 гг., сказали что если бы за один год не подали было бы 170, а за два будет 600, у меня такое чувство что сумму с потолка взяли, проконсультироваться негде, до 1 апреля совсем капелька осталась, штраф я так пока и не заплатила.... скажите пожалуйста, может они мне голову морочат? или так и есть, за неподачу за два года 600 грн? Заранее очень благодарна за ответ.


Раньше было так:

Цитата
Розділ XIV
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ
Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

5) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;



А теперь так:


Цитата
Розділ XIV

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО
ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків,
організацій, що здійснюють виплату і доставку
пенсій, та їх посадових осіб


{ Частину першу статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину другу статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину третю статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину четверту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину п'яту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину шосту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину сьому статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину восьму статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


{ Частину дев'яту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }


http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=1058-15



Делайте выводы сами

К сожалению, во власти наперсточники. И их подчиненные такие же.

Это чтобы было понятно, о чём идёт речь.
Очень прошу-у кого был личный опыт, что ему уменьшили сумму штрафов за несвоевременную подачу /или неподачу/годовых персонификаций или отменили штрафы вообще-пож. отзовитесь или скиньте в личку советы. как эти штрафы обойти, т к сумма набежала большая, о сроку дали 10 дней. Стоит ли оспаривать решения о штрафах и кому-то удавалась их не платить?
Пункт 5 статьи 106 /ето отмена/ относится к данным обстоятельствам, или к штрафам за прошлые года \до 2010г\, выписанным только сегодня, это не относится? Пож, помогите.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
AlShep
сообщение 14.11.2011, 20:59
Сообщение #3265


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 940
Регистрация: 7-November 10
Пользователь №: 25230



неполная информация.Вы работали с наёмными или без?И,причина не подачи в прошлом....отчётов?

http://chp.com.ua/forums/index.php?showtop...%EE%F2%F7%E5%F2

http://chp.com.ua/forums/index.php?showtop...%EE%F2%F7%E5%F2

http://chp.com.ua/forums/index.php?showtop...%EE%F2%F7%E5%F2

Сообщение отредактировал AlShep - 14.11.2011, 21:04


--------------------
Discendo discimus
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
новенькая
сообщение 14.11.2011, 22:54
Сообщение #3266


Новичок
*

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 20
Регистрация: 24-March 11
Пользователь №: 28043



Спасибо за ссылки. Раньше я была на авансовых платежах, тогда без квартальной сдачи отчёта в ПФ не принимали кварт. отчёт в налоговую.Т е за тот период подавались все отчёты и долгов никаких нет. Потом в 2005г перешла на фиксированный патент. Для сдачи покварт. отчётов в налоговую никаких печатей о сдаче покварт. отчёта в ПФ не требовалось. Сказали, что теперь взносы в ПФ автоматически отчисляются от суммы помесячных патентов /т е от 100 гр гривен 10 должно само перераспределяться в ПФ. Для этого ходить туда не нужно. Я и не ходила. Думала, что сдают годовые декларации в ПФ только те, что производят добровольные доплаты в ПФ -32% от минималки, т е те, кто хочет получать повышенную пенсию.
Т е реальных долгов перед ПФ я не имею, кроме как эти штрафы 5лет*170гр. Я была частн. предпр. без наёмных раб. /розничная торговля/.
С ПФ за все годы никаких вестей о необходимости сдачи отчётов не было, кроме как на той неделе. И то причина-закрытие.
А ещё я услышала, что, если в течении 10 дней не платить-штраф увеличивают в 2 раза. Правда ли это?
А в моём случае за каждый год штрафов может быть тоже по 2 за каждый год-за несдачу и за персонифик.?
И ещё. В решении о начислении штрафа последний абзац:
"У разi несплати суми штрафу в установлений строк, рiшення передаэться до органу державноi виконавчоi служби для стягнення в примусовому порядку протягом року з дати набрання ним чинностi."
А что-если за год не смогут взыскать-штрафы прощаются? Что, и двери в жилое помещение исп. служба имеет право вылымывать?
Рiшення на пiдставi пункту 5 частини 9 статтi 106 Зокону Укр. ... Так как же это может быть, если "частину 5 статтi 106 виключено на пiдставах Закону № 2464-VI /2464-17/ вiд 08.07.2010 р??????????????
Поделитесь опытом или дайте совет!
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
janek
сообщение 15.11.2011, 10:12
Сообщение #3267


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



Цитата(max-t @ Nov 13 2011, 10:04 PM) *
А почему бы не воспользоваться еще и этим:

рішення суду ведь тоже относится к Виконавчим документам и в этом пункте применено как общий термин?

Пишем жалобу в прокуратуру и просим разобраться и внести касаційну скаргу.

Не путайте.С рішенням суду все ясно,если подана апеляція,то оно не набирает законной силы,а тут скарга на постанову ДВС. А "5) прийняття судом до розгляду скарги на постанову органу
(посадової особи), уповноваженого розглядати справи про
адміністративні правопорушення" тоже,наверно, не подходит,потому как постанова ДВС складена не по админ правопорушенню.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
janek
сообщение 15.11.2011, 12:07
Сообщение #3268


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 97
Регистрация: 14-September 11
Пользователь №: 29793



У меня такой вопрос к старожилам форума. Чтобы не доводить до крайности тот момент, когда ДВС силой хотчет забрать имущество, а позовна заява всуде,а рішення нет, заплатить сумму по постанове и ждать решения суда спокойно.А потом,когда будет рішення суду в нашу пользу, требовать возвращения незаконно уплоченной суммы.Возможен ли такой вариант?
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
AlShep
сообщение 15.11.2011, 18:33
Сообщение #3269


Старожил
*****

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 940
Регистрация: 7-November 10
Пользователь №: 25230



Цитата(janek @ Nov 15 2011, 12:07 PM) *
У меня такой вопрос к старожилам форума. Чтобы не доводить до крайности тот момент, когда ДВС силой хотчет забрать имущество, а позовна заява всуде,а рішення нет, заплатить сумму по постанове и ждать решения суда спокойно.А потом,когда будет рішення суду в нашу пользу, требовать возвращения незаконно уплоченной суммы.Возможен ли такой вариант?


Можно,деньги заплатить никогда не поздно.НО,не факт,что вам потом не придётся силой выбивать их обратно!Сами знаете,государство не сильно хочет расставаться с тем,что попало в карман....


--------------------
Discendo discimus
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения
Mahno
сообщение 15.11.2011, 20:02
Сообщение #3270


Пользователь
**

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 58
Регистрация: 4-November 11
Пользователь №: 30078



Підприємці користуйтеся своїми правами навідуйтесь до виконавчої і вимагайте копій док. (завірені підписом і пичаткою)зі своїх справ, звіряйте копії з оригіналами док., повірте те, що ви там знайдете може вас дуже здивувати це по перше . а по друге ви будете знати, що і які дії відповідно вас проводить виконавча. Я наприклад це зробив і отримав легкий шок куча постанов, які я повинен був отримати поштою, а я їх і в очі не бачив.
Вернуться в начало страницы
 
+Ответить с цитированием данного сообщения

319 страниц V  « < 216 217 218 219 220 > » 
Ответить в эту темуОткрыть новую тему
3 чел. читают эту тему (гостей: 3, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




Текстовая версия Сейчас: 20th June 2025 - 21:24